Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hauskoja "lasten suusta- juttuja" Hyvän mielen ketju

Vierailija
14.07.2021 |

Tarkoitus ei ole nyt pahoittaa kenenkään miltään tai saada huonolle tuulelle. Mutta kertokaa kokemianne/kuulemianne/lukemianne juttuja, mitkä on naurattaneet teitä.

Itselle tulee mieleen yksi. Naapuriin muutti perhe, jotka olivat joka käänteessä lainaamassa jotakin. Esimerkiksi ruohonleikkuria, vesiletkua, työkaluja. Usein nämä tavarat palautettiin viiveellä, tai rikkinäisinä, jos ylipäätään palautettiin. Ei tietenkään ollut tarkoitus mennä 4v *Henrin korviin isän puheet. Mutta kun ovikello soi, Henri meni avaamaan ja huusi "iskä, täällä on taas ne hiton pummit"

Isä oli ollut hieman punainen :D

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain lehdessä oli joskus tällaine palsta, ja jäi mieleen kun joku isä kertoi bussimatkasta pienen poikansa kanssa.

Poika teki jotain mistä isä torui häntä, ja isä sanoi että sinun pitää totella.

Ja poika vastasi siihen, että ethän sinäkään tottele äitiä kun se sanoo ettei saa pestä pippeliä lavuaarissa.

Vierailija
2/25 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja mitä ne kaljamahaiset turhanpäiväiset iskät lapsilleen opettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos. "Lasten suusta" -jutut ei ole hauskoja muiden kuin vanhempien mielestä.

Vierailija
4/25 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussissa kuultua "Miksi tuollaiset mummot enää liikkuu missään, palvelutaloon!"

Naiset olivat 35v :D

Vierailija
5/25 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos. "Lasten suusta" -jutut ei ole hauskoja muiden kuin vanhempien mielestä.

Mua ne jaksaa aina naurattaa...mulla ei ole lapsia...

Kertokaa vaan😊

Vierailija
6/25 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tultiin talviverkoilta ja 1.5v poika istui pulkassa mukana. Kauhea sohjorämpimisreissu ja oltiin aika lopussa kun päästiin takaisin. Kun päästiin kovalle maalle poika huutaa pulkasta "No huhhuh!"

Vierailija
7/25 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne välillä on muidenkin mielestä hyviä. Tuo ap:n kertomakin oli tosi hyvä. Joskin isälle kiusallinen.

Vierailija
8/25 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä yli kolmekymppisten naisten vihollinen tähän ketjuun heti pesiytyi? Eikö sulla oikeasti ole muuta tekemistä?

Vierailija
9/25 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin lapsi oli leikkimässä joillakin leluilla ja ohimennen kuulin hänen sanovan siinä leikissä: ”Mä oon paskal”.

Myöhemmin selvisi, että lelun nimi oli Pascal. Joku Disney-prinsessan kaveri.

Vierailija
10/25 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä yli kolmekymppisten naisten vihollinen tähän ketjuun heti pesiytyi? Eikö sulla oikeasti ole muuta tekemistä?

Niinpä. Luulee olevansa mukahauska.

Saa vain toiminnallaan ketjun poistoon ennenpitkään.

Vierailija
11/25 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vain alle 28v naiset on oikeita naisia, vanhemmilla ei tee mitään"

Lapsi sanoi kaupassa.

"Vain täysjärkiset miehet on kiinnostavia äidin mielestä. Tyhmillä ei tee mitään".

Sanoi lapsi bussissa.

Vierailija
12/25 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ravintolassa, ihan siisti paikka, kallis jopa. Viereisen pöydän lapsi tokaisi, minusta: Miksi tuo mummo on täällä? " oli mun 35v syntymäpäivä :(

Vierailija
13/25 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulisittepa mitä tarinoita mun koiran suusta tulee! Monet naurut saatu nauraa, ihan oikeesti😊

Vierailija
14/25 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tiedät, ettei sun tarvitse avata kuin ne ketjut, jotka sua kiinnostaa? Ei siis tarvitse käydä jokaista vuorollaan läpi. 😉

Vierailija
15/25 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt ei ole mikään hauska sutkautus, mutta hauska tilanne: Veljekset olivat ensimmäistä kertaa kaksistaan päivän kotona. Leikillään kysyin, että no riitelittekö kertaakaan. Isompi vastaa: "No ei!!" Useamman vuoden nuorempi pikkuveli silmät pyöreinä: "Kyllähän riideltiin kerran, etkö muista?!" Tuon jälkeen pikkuveli varmaan sai palautetta jossain kuulumattomissa, että ihan joka asiaan ei tarvitse vastata rehellisesti. 😄

Vierailija
16/25 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi opettaa lapsille sana "muurahainen" mieluummin kuin "murkku".

Kälyn tyttö kailotteli juuri:

"Minä haluan mennä kattoon mulkkuja!"

Vierailija
17/25 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä mielestänne hauska?
"Eräänä aamuna 3-vuotias tyttöni vaikutti nuhaiselta ja kysyin "Koskeeko siulla kurkkuun?" Vastaus tuli heti. "Ei. Koskeeko siulla paprikaan?" Vähän oli äitillä naurussa pitämistä".

https://www.is.fi/viihde/art-2000000580094.html

Vierailija
18/25 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi opettaa lapsille sana "muurahainen" mieluummin kuin "murkku".

Kälyn tyttö kailotteli juuri:

"Minä haluan mennä kattoon mulkkuja!"

Niinpä. Veljentyttö huusi: Täti, täti täällä kivellä on iso mulkku.

Vierailija
19/25 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverukset oli jossain huvipuistossa vuoristoradassa. Toinen niistä huusi kauhuissaan suu levällään. Ampiainen iski kieleen ja se rupesi repimään sitä irti vielä enemmän kauhissaan. 😂

Vierailija
20/25 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne suomalaiset muka_hauskat videot on tosi tyhmiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme