Hikilöyhkä helteillä. Käyttäkää dödöä hyvät ihmiset.
Ja ennenkaikkea peseytykää ja vaihtakaa ne paidat.
Meinas taas oksu lentää kaupassa tänään.
Dödöjä on erilaisia ja varmasti jokin sopii. Jos ei, niin lääkäriin.
Kommentit (25)
Sitten valittavat dödön ja pesuaineiden löyhkästä.
Minä päästelen jatkuvasti pieniä prutkuja peittääkseni hienhajuni. Olen nero!
Onko pakko tunkea sinne nenineen, missä joku on ollut munineen?
Et sää mua päihitä kalan syönnissä!
Hiki on normaalia. Ei sun tarvi kaupassa käydä, pyydä kuljettamaan kotiin. Tai tilaa valmiiksi koottu kauppakassi ja hae se nopeesti.
Joskus paranoiat oireilevat hajuharhoina.
Mä yskin tekoyskää, niin kukaan ei uskalla tulla lähelle.
Pahempia on he jotka lemuaa hajuvelle kymmenien metrien päähän.
Helteillä liikahikoilee myös moni paikka johon ei dödöä voi laittaa. Aamulla peseytyneenä ja kuumuudesta kärsineenä haisen päivällä hielle vaikka olisikin kainalot dödössä.
Mitä jos pysyisit kaukana minusta. Raksalla ei paljoa suihkussa käydä, paita menee kyllä vaihtoon useamman kerran päivän aikana. Ja en aja töistä kotiin suihkuun ja sitten taas kauppaan jonne on kotoa matkaa 25km
Kainalokarvat kerää hien joten ajelkaa!
Haluaisin kyllä kannattaa jokaisen oikeutta haista miltä haluaa, mutta pistävä hienhaju on kyllä ihan kamalaa, varsinkin suljetuissa tiloissa. Näillä helteillä se haisee tosi nopeasti, jos on ihan luonnontilassa, "puhdas hiki ei haise"-kommentit ei todellakaan päde.
Vierailija kirjoitti:
Kainalokarvat kerää hien joten ajelkaa!
En ole huomannut mitään eroa hien hajun määrässä olipa sitten ajellut tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Minä päästelen jatkuvasti pieniä prutkuja peittääkseni hienhajuni. Olen nero!
Sama ja turvaväliäkin saa.
Tällaisella helteellä siihen ei dödöt auta kun hikeä tunkee ulos sellaisista paikoistakin joihin ei dödöä voi laittaa. Suihkussa kyllä käyn päivittäin ja vaatteetkin pesen säännöllisesti, mutta hikoilen silti. Sorry.
Nyt on helle, opetelkaa sietämään hajuja, se kuuluu tähän "suloisen lämpimään" kesään.
Kuules nyt räkättirastas, jos mää tulen asfalttihommista kaupan kautta, en kyllä sinulta tule kyselemään, miltä sinun jälkeen jonossa saa tuoksua. Suksi nyt ämmä vi**uusi!
Vierailija kirjoitti:
Kuules nyt räkättirastas, jos mää tulen asfalttihommista kaupan kautta, en kyllä sinulta tule kyselemään, miltä sinun jälkeen jonossa saa tuoksua. Suksi nyt ämmä vi**uusi!
Kyllä kai kaikki ymmärtää, että työkamppeissa ja varsinkin näillä keleillä,voi haista vaikka miltä, mutta ikävä kyllä tuolla muutkin haiskahtaa.
Peskää kenkänne tai käyttäkää hajunsyöjiä tai jotenkin muuten puhdistakaa ne! Hirveä sukkamehun löyhkä. Sukat vaihdetaan joka päivä.
Älä mene niin lähelle.