mies väittää peniksensä olevan pieni.
Totuus on mielestäni toinen. Kertokaapa mielipiteenne:
Ympärysmitta 15cm ja pituus hiukan enemmän.
Kommentit (39)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 23:32"]Haista v.
[/quote]
?
Joo, kauhea tuppikulli. Kannattaa jättää asap.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 23:34"]Joo, kauhea tuppikulli. Kannattaa jättää asap.
[/quote]
:D
Joo, "miehesi" kulli on ihan keskimittainen.
Menepäs nyt räpeltämään kikkeliäsi.
Keskivertoa pidempi, paksuus taitaa olla aika keskivertoa ellei vähän paksumpi. Vosivat seuraavaksi mittailla ne paksuudet niin otanta olisi vähän tarkempi kuin mitä minun tekemä "tutkimus".
Sitä paitsi monet isomelaiset ovat surkeita sängyssä kun olettavat että pelkkä melan koko riittää. Jos joku mies yrittää minua kertomalla että hänellä on iso niin saa siirtyä yrittämään seuraavaa.
Ei ole kokemusta näistä. Tietääkseni ne on suunnilleen saman kokoisia erektiossa, joten mitä väliä? Ja onhan meitä naisiakin eri kokoisia...
-hiirineiti
Minulla on 17-18 cm pitkä ja paksuus on kolmen sormen mitta. Eikö se ole suht iso?
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 23:39"]Keskivertoa pidempi, paksuus taitaa olla aika keskivertoa ellei vähän paksumpi. Vosivat seuraavaksi mittailla ne paksuudet niin otanta olisi vähän tarkempi kuin mitä minun tekemä "tutkimus".
Sitä paitsi monet isomelaiset ovat surkeita sängyssä kun olettavat että pelkkä melan koko riittää. Jos joku mies yrittää minua kertomalla että hänellä on iso niin saa siirtyä yrittämään seuraavaa.
[/quote]
mieheni osaakin käyttää melaansa loistavasti. Oman "tutkimukseni" (näkemieni kikkeleiden) perusteella en ole nähnyt paksumpaa. Mies vaan itse väittää että se on pieni. Ehkä se näkee sen vääristyneesti, vähän kuin joku anorektinen malli väittää olecansa läski.
Ap
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 23:41"]Minulla on 17-18 cm pitkä ja paksuus on kolmen sormen mitta. Eikö se ole suht iso?
[/quote]
ei minua sinun kikkelisi koko kiinnosta. Kysyinkin että mitä mieltä olette tuosta mieheni melan koosta.
Ap
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 23:41"]Minulla on 17-18 cm pitkä ja paksuus on kolmen sormen mitta. Eikö se ole suht iso?
[/quote]
ei minua sinun kikkelisi koko kiinnosta. Kysyinkin että mitä mieltä olette tuosta mieheni melan koosta.
Ap
[/quote]
Ime pulun kullia, tuulenpesä.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 23:41"]Minulla on 17-18 cm pitkä ja paksuus on kolmen sormen mitta. Eikö se ole suht iso?
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
ime ite sitä omaas jos kerran on niin mahtava. Mee muualle huutelee.
Ap
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 23:41"]Minulla on 17-18 cm pitkä ja paksuus on kolmen sormen mitta. Eikö se ole suht iso?
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
Onpas kypsää...
No eikö nyt kukaan osaa vastata ilman että tarvii ilmoittaa oman melan kokoa?
Se on hyvän kokoinen. Olennaista lienee se, miten sitä käyttää?
Up