Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisille; sinkkumies kysyy

Vierailija
17.07.2014 |

Hei kaikki arvon naiset.

Olen hitusen alle 30 mies jolla jo lapsia kehkeytynyt ja aivan ihania onkin. Asun ulkomailla ja palkkakaan ei ole huono. Entinen asuu nykyään suomessa ja itse asun vielä täällä ulkomailla. Olen karismaattinen, huumorintajuinen, monta kieltä osaava, puhelias, romanttinen, pussaava ym. Olen monta vuotta ollut saman naisen kanssa mutta sain tarpeekseni koska minua kohdeltiin huonosti (väkivalta ym.) ja naisen vanhemmat eivät sitä uskoneet joten katsoin parhaakseni pistää suhde poikki, jottei lasten tarvitse tuommoista katsella.

Joten puhun ja pussaan ja osaan katsoa itseni perään. Poltan tupakkaa ja juon viinaa (pää täyteen) jos siihen tulee mahdollisuus. Haluan vetää pään täyteen n. kerran kuukaudessa mutta tiedä sitten onko tuo alkoholin käyttö tullut kaikesta stressistä. olisi tietty kiva olla hetken ilmankin. Olen vähän ylipainoinen mutta vahvasti rakennettu mutta lyhyempi puoleinen hitusen alle 180cm. 

Mikä on markkina arvoni naisten silmissä? Olisiko minusta potenttiaalista miestä esim. sinulle ja jos ei niin miksi ei... (taidan jo arvata ei vastaukset). 

Hyvää kesää kaikille ja pliis jätä muutama rivi tekstiä ennenkuin menet...

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko valkeni Lassulle ?

Vierailija
2/51 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle ei koska olen jo 39 eikä kokemusta lapsista. Asut ulkomailla ja poltat, siinäpä omat syyni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa mitään markkina-arvosta, mutta minulle tupakointi ja lapset olisivat esteitä.

Vierailija
4/51 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miinukset:

-alkoholismi

-itserakkaus

-yksinkertaisuus

-ylipainoisuus

-yhdyssanavirheet

-asut ulkomailla, joten et luultavasti tapaa lapsiasi kuin harvoin

Vierailija
5/51 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkina-arvosi kuulostaa ihan hyvältä, olettaen että puhut totta.

Tuo kerran kuussa viinan vetäminen pää täyteen kuulostaa kohtuulliselta, ainakin rehelliseltä. Joka viikkoista tissuttelua en arvostaisi.

Persoonahan se tärkein asia on. Joillekin tietysti merkitsee jotkin asiat paljon kuten tupakoimattomuus tai lapsettomuus, mutta yleisesti ottaen kuulostat ihan fiksulta paketilta.

Vierailija
6/51 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä valehtelemaan. tiesein että tuosta tupakoinnista ja pään täyteen vetämisestä tulee jotain sanottavaa näiltä ihanlita palstalaisilta. Kirjoitin rehellisesti ja toivoisin saada rehellisiä vastauksia - ap -

Vierailija
7/51 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostat kivalta mieheltä! :) ainoastaan toi päätäyteen kerran kuukaudessa vähän arveluttaa.. oksennus ja örvellyksestä en niinkään pidä vaikka itsekkin tykkään alkoholia juoda ja viihteellä käydä. Onnea elämään! :)

Vierailija
8/51 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuullosta pahalta. Tiedät omat heikkoutesi ja vahvuutesi, mikä on aina plussaa. Löydät varmasti jonkun, jonka kanssa kemiat toimii.

Vierailija
9/51 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 23:06"]

Miksi sitä valehtelemaan. tiesein että tuosta tupakoinnista ja pään täyteen vetämisestä tulee jotain sanottavaa näiltä ihanlita palstalaisilta. Kirjoitin rehellisesti ja toivoisin saada rehellisiä vastauksia - ap -

[/quote]

Minua ei haittaisi pään täyteen vetäminen kerran kuussa. Itse asiassa voisin vaikka tehdä silloin tällöin seuraakin. Mutta se tupakointi ja lapset ovat tosiaan no-no. Ja oikeastaan ulkomailla asuminen myös, muuten kuulostaa ihan hyvältä. Mutta persoona vaikuttaa paljon, kumpaankin suuntaan. Paskamainen luonne mitätöi hyvät puolet, fiksun ja mukavan seurassa taas helposti unohtuu ettei mies täytä kriteerejä.

3

Vierailija
10/51 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet suhteellisen nuori ja ulkomailla töissä. Mikä on koulutustaustasi?

Muilta osin vaikutat olevan kuvauksesi perusteella ihan ok, mutta lapset ja tupakka ovat mun silmissä selkeitä miinuksia. Entä annatko lastesi asua väkivaltaisen exäsi kanssa???

Vierailija
11/51 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan kännäämistä, tupakointia ja lapsia. Joten heikoilla olet. Plus olen varattu.

Vierailija
12/51 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kieliä

puhut?

Vierailija
13/51 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

26-vuotiaana naisena voin sanoa, että markkina-arvosi kuulostaa ihan hyvätä. Lapsi ei ole minulle miinusta, vaikka minulla ei ole. Tupakointikaan ei haittaa, koska itse poltan. Alkoholinkäyttö kuulostaa kohtuulliselta. Pituuskin on ihan ok, koska olet kuitenkin itseäni 7cm pidempi.

Vierailija
14/51 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet suhteellisen nuori ja ulkomailla töissä. Mikä on koulutustaustasi?

"Muilta osin vaikutat olevan kuvauksesi perusteella ihan ok, mutta lapset ja tupakka ovat mun silmissä selkeitä miinuksia. Entä annatko lastesi asua väkivaltaisen exäsi kanssa???"

Väkivalta oli täysin minuun kohdistuva ja jos kuulen taikka saan tietooni että se on kohdistunut lapsiini lähden täältä heti pois turvaamaan ne. Minulla menee noin päivä matkustaa täältä...

"Mitä kieliä

puhut?"

puhun 4 kieltä sujuvasti päivittäin mutta 2 kieltä vaatisi ruosteen puhdistamista...

Vierailija
15/51 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen hitusen alle 30 mies jolla jo lapsia kehkeytynyt ja aivan ihania onkin. Asun ulkomailla ja palkkakaan ei ole huono. "

- Olet iältäsi sopiva, lapset suuri miinus. Asut ulkomailla ja minä Suomessa, suhde ei onnistuisi. Hyvä palkka on aina kiva juttu vaikken itse sinun hyvästä palkasta mitään hyötyisikään.

Entinen asuu nykyään suomessa ja itse asun vielä täällä ulkomailla. Olen karismaattinen, huumorintajuinen, monta kieltä osaava, puhelias, romanttinen, pussaava ym. Olen monta vuotta ollut saman naisen kanssa mutta sain tarpeekseni koska minua kohdeltiin huonosti (väkivalta ym.) ja naisen vanhemmat eivät sitä uskoneet joten katsoin parhaakseni pistää suhde poikki, jottei lasten tarvitse tuommoista katsella.

- Huumorintaju on todella hyvä ominaisuus, pitää vain löytää toinen samankaltaisen huumorintajun omaava ihminen. Itse pidän mustasta huumorista, sarkasmista, ironiasta ja tilannekomiikasta. Joku toinen saattaa pitää vaikka puujalkavitseistä eikä se innostaisi minua lainkaan, eli huumorintaju on suhteellista. Kielitaito on aina plussaa, en tiedä onko se niin ihmeellinen ominaisuus parisuhdemarkkinoilla mutta kiva kuitenkin. Romantiikka on ok, kunhan ei mennä liiallisuuksiin. Hatun nosto täältä suunnalta sinulle valinnastasi jättää ex-vaimosi. Älä koskaan anna kenenkään kohdella sinua tuolla tavalla kaltoin! Suojelit samalla myös lapsiasi ja se on aina tärkeintä.

Joten puhun ja pussaan ja osaan katsoa itseni perään. Poltan tupakkaa ja juon viinaa (pää täyteen) jos siihen tulee mahdollisuus. Haluan vetää pään täyteen n. kerran kuukaudessa mutta tiedä sitten onko tuo alkoholin käyttö tullut kaikesta stressistä. olisi tietty kiva olla hetken ilmankin. Olen vähän ylipainoinen mutta vahvasti rakennettu mutta lyhyempi puoleinen hitusen alle 180cm. 

- Viinankäytön siedän kunhan se ei ole yleistä ja selviät itse kotiin ilman, että täytyy murehtia mitä on tapahtunut. Lisäksi sinun täytyy sietää myös minun bilettämiseni. Tupakan polttaminen on ISO miinus. Typerä, epäterveellinen ja kallis tapa. Lievä ylipaino ei haittaa, aloitetaan vaikka yhdessä kuntokuuri:) Hieman alle 180 cm on minun silmissäni pitkä. Itse olen noin 160 cm.

Mikä on markkina arvoni naisten silmissä? Olisiko minusta potenttiaalista miestä esim. sinulle ja jos ei niin miksi ei... (taidan jo arvata ei vastaukset). 

- Yllä kuulit minun mielipiteeni. "Kelpaisit" minulle jos tahtoisin lapsia ja asuisit Suomessa. Tietenkään en voi tietää miltä näytät, millaisia mielipiteitä sinulla on uskonnosta ja tasa-arvosta, mitä ajattelet eläimistä (minulla on koira), miltä vaikutat noin muuten ihmisenä jne jne jne...

Vierailija
16/51 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olet suhteellisen nuori ja ulkomailla töissä. Mikä on koulutustaustasi?"

Pahoittelen tämä meni ohi. Olen peruskoulun käynyt mutta kursseja olen tehnyt korkeakouluissa ja yliopistoilla. En ole ns. tyhjäpää ja osaan ajatella myös itse ja vetää johtopäätöksiä...

Vierailija
17/51 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muu kuulostaa tosi kivalta, tykkään lapsista ja siitä, että miehessä on jotain pehmoista josta ottaa kiinni, mutta änkyräkännäys ja polttaminen on ehdoton ei.

Mutta näitä mielipiteitähän on yhtä monta kuin naisia.

Vierailija
18/51 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoinnista miinusta, sen enempää vaikea sanoa. Kännäämisestä en pidä, mutta häiritseekö se, riippuu esimerkiksi siitä miten toinen käyttäytyy humalassa ja onko riippuvainen noista ryyppyreissuista, vai voiko osan niistä jättää väliin jos läheinen pyytää. Se, onko lapset plussa vai miinus, riippuu siitä miten paljon vietät heidän kanssaan aikaa ja erityisesti myös siitä millaiset välit on lasten äitiin. Mihinkään sotkuiseen uusperheviritelmään, jossa lasten vanhemmat tappelevat ja koittavat tehdä toistensa elämän kurjaksi, en suostuisi ikinä, vaikka mies olisi muuten täydellinen.

Vierailija
19/51 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 22:52"]Hei kaikki arvon naiset.

Olen hitusen alle 30 mies jolla jo lapsia kehkeytynyt ja aivan ihania onkin. Asun ulkomailla ja palkkakaan ei ole huono. Entinen asuu nykyään suomessa ja itse asun vielä täällä ulkomailla. Olen karismaattinen, huumorintajuinen, monta kieltä osaava, puhelias, romanttinen, pussaava ym. Olen monta vuotta ollut saman naisen kanssa mutta sain tarpeekseni koska minua kohdeltiin huonosti (väkivalta ym.) ja naisen vanhemmat eivät sitä uskoneet joten katsoin parhaakseni pistää suhde poikki, jottei lasten tarvitse tuommoista katsella.

[/quote]

En haluaisi itse missään olosuhteissa miestä, jolla on jo lapsia. Tupakointi myös pitkä miinus, samoin kuvaamasi kaltainen juominen perheellisellä ihmisellä. Tosin sitähän en tietäisi, koska itse tapailen vain perheettömiä ja silloin juominen kerran kuussa on ok.

Vierailija
20/51 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian lyhyt minulle, olen itse 175 cm ja haluaisin että mies on minua pään pidempi. Muuten kuulostat ihan hyvältä tyypiltä, kunhan se ylipaino on vain muutama kilo