Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisille; sinkkumies kysyy

Vierailija
17.07.2014 |

Hei kaikki arvon naiset.

Olen hitusen alle 30 mies jolla jo lapsia kehkeytynyt ja aivan ihania onkin. Asun ulkomailla ja palkkakaan ei ole huono. Entinen asuu nykyään suomessa ja itse asun vielä täällä ulkomailla. Olen karismaattinen, huumorintajuinen, monta kieltä osaava, puhelias, romanttinen, pussaava ym. Olen monta vuotta ollut saman naisen kanssa mutta sain tarpeekseni koska minua kohdeltiin huonosti (väkivalta ym.) ja naisen vanhemmat eivät sitä uskoneet joten katsoin parhaakseni pistää suhde poikki, jottei lasten tarvitse tuommoista katsella.

Joten puhun ja pussaan ja osaan katsoa itseni perään. Poltan tupakkaa ja juon viinaa (pää täyteen) jos siihen tulee mahdollisuus. Haluan vetää pään täyteen n. kerran kuukaudessa mutta tiedä sitten onko tuo alkoholin käyttö tullut kaikesta stressistä. olisi tietty kiva olla hetken ilmankin. Olen vähän ylipainoinen mutta vahvasti rakennettu mutta lyhyempi puoleinen hitusen alle 180cm. 

Mikä on markkina arvoni naisten silmissä? Olisiko minusta potenttiaalista miestä esim. sinulle ja jos ei niin miksi ei... (taidan jo arvata ei vastaukset). 

Hyvää kesää kaikille ja pliis jätä muutama rivi tekstiä ennenkuin menet...

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palle korkki kiinni

Vierailija
42/51 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:13"]

ihanat suomalaiset naiset <3

[/quote]

Näin! Vttuako ne sulle mitään moitteita esittivät, saati kysymyksiä! Feminismi on pilannut suomalaisnaiset, luulevat voivansa vaatia parisuhteeltaan erinäisiä asioita, vaikka oikeasti se oikeus kuuluu vain miehille :D Vielä puuttuu se että kehut kuinka paljon parempia naisia saat sieltä 'ulkomailta' ja kuinka tämä aloitus virkisti muistiasi sen suhteen miten hirveitä ämmiä suominaiset ovat, kun ovat olevinaan miesten veroisia.

toisin sanoen, klassinen lassukkavierailu AV:lla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko kääntää ruotsiksi seuraavan lauseen:

Vhittttu ku mää on khänniss...öh!

Vierailija
44/51 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoreettinen kysymys, koska a) olet minulle ehdottomasti liian nuori, b) olen varattu, c) en lähtisi arvioimaan ihmistä muutaman, varsinkaan itse ilmoitetun, piirteen perusteella. Täytyisi tavata henkilö, eikä vai kerran, vaan toistuvasti ja eri tilanteissa. Nähdä ulkonäkö, käyttäytyminen, kuulla puheääni ja äänenkäyttö. Vetovoiman olemassaolo tai -olemattomuus selviää vain fyysisessä läheisyydessä, vaikkapa tanssien tai ihan vain kahvilassa keskustellen tai vierekkäin elokuvissa istuen.

Jos nyt näin teoreettisesti veisin itseni ajassa taaksepäin suunnilleen sinun ikäiseksesi, niin kiinnittäisin ensiksi huomiota käytökseen, silmien ilmeisiin ja kokonaisolemukseen. Jos pääsisimme niin pitkälle, että kiinnostuisin sinusta, niin sittenkin vielä luultavasti en ryhtyisi suhteeseen, koska lapset = iso miinus, en halunnut edes omia lapsia vieraista puhumattakaan. Lisäksi tuo tupakointi olisi iso este, vaikea sanoa olisiko se ratkaiseva tekijä, mutta ainakin yrittäisin kovasti saada sinua luopumaan siitä. En suutelisi tupakanhajuista suuta, vaikka olisi miten hyvä suutelija. Palkan pienuus tai suuruus ei merkitse minulle yhtään mitään, mutta onhan toki plussaa, etten joutuisi sinua elättämään.

Vierailija
45/51 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakan poltto ja ryyppääminen tekisi asiasta mahdottoman. Minusta tulisi kaamea nalkuttava nainen, enkä luule että kumpikaan meistä kestäisi sitä.

Vierailija
46/51 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit nyt ap edes reippaasti myöntänyt kerjääväsi ainostaan kehuja + positiivista palautetta.. Kun muuten täytyy hiljaa hiljaa hys hys olla vain..

Epäkypsä, sivistymätön, tyhmä ja lapsellinen olet!

Vierailija
47/51 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka ja viina menevät yli ja ohi lapsistasi + kaikesta ja kaikista (näin loppuviimeksi kaikilla nisteillä; hyi hävetkää), käytäntö eli nykytilanteesi nyt vain näyttää sen. =(

Jos olisit riittävän älykäs ja rehellinen edes itse itsellesi, tajuaisit kyllä tämän itsekin. Äläkä pyydä rehellisyyttä muilta ellet sitä kestä tai siihen itsekään kykene. -> Kiellät ym. asian.

"PS: jos haluan kirjoittaa kirjan niin kyllä joku parempi kirjoitustaitoinen sen korjaa <3"

-Juu tottakai, Mr Charisma, ja itkien soittaa kiitellen jälkeenpäin sinulle.. Kuinka naivia, epäkypsää ja tyhmää tuksuttamista. Mitä muutakaan sitä voisi odottaa henkilöltä, joka riippuvuusheikkouksissaan turruttaa aivonsa päihteillä, eikä pysty ryhdistäytymään edes isäksi tultuaan. 

EI JATKOON, EI EDES HARKINTAAN.

Vierailija
48/51 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinä puolina se, että sinulla on jo lapsia, koska itse en halua synnyttää ikinä. Juot ja poltat niinkuin minäkin. Huonona puolena, et asu Suomessa ja tekstisi ei vakuuttanut; liikaa yritystä :) mutta kyllä sinä vielä kumppanin löydät!

Vierailija
49/51 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

47 lupaat ja luulet paljon..

Vierailija
50/51 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koska olen kihloissa, jos olisin sinkku niin olisit ok. :) N19

Vierailija
51/51 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

49, Pura kihlaus, jos se ainut mikä estää? Nappaa tästä Lassu itsellesi, ettei hän käy epätoivoiseksi.

Turhan nuorena (teininä) muutenkin olet kihlautunut, jokusen vuoden päästä sama homma onnistuisi paremmin ja kestävämmin suuremmalla varmuudella ja elämänkokemuksella. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä