Naisille; sinkkumies kysyy
Hei kaikki arvon naiset.
Olen hitusen alle 30 mies jolla jo lapsia kehkeytynyt ja aivan ihania onkin. Asun ulkomailla ja palkkakaan ei ole huono. Entinen asuu nykyään suomessa ja itse asun vielä täällä ulkomailla. Olen karismaattinen, huumorintajuinen, monta kieltä osaava, puhelias, romanttinen, pussaava ym. Olen monta vuotta ollut saman naisen kanssa mutta sain tarpeekseni koska minua kohdeltiin huonosti (väkivalta ym.) ja naisen vanhemmat eivät sitä uskoneet joten katsoin parhaakseni pistää suhde poikki, jottei lasten tarvitse tuommoista katsella.
Joten puhun ja pussaan ja osaan katsoa itseni perään. Poltan tupakkaa ja juon viinaa (pää täyteen) jos siihen tulee mahdollisuus. Haluan vetää pään täyteen n. kerran kuukaudessa mutta tiedä sitten onko tuo alkoholin käyttö tullut kaikesta stressistä. olisi tietty kiva olla hetken ilmankin. Olen vähän ylipainoinen mutta vahvasti rakennettu mutta lyhyempi puoleinen hitusen alle 180cm.
Mikä on markkina arvoni naisten silmissä? Olisiko minusta potenttiaalista miestä esim. sinulle ja jos ei niin miksi ei... (taidan jo arvata ei vastaukset).
Hyvää kesää kaikille ja pliis jätä muutama rivi tekstiä ennenkuin menet...
Kommentit (51)
ei kiitos, olet yli 10v nuorempi, poltat röökiä, näet lastasi harvoin ja vedät kännejä. Ei jaksaisi enää.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 23:28"]
"Olet suhteellisen nuori ja ulkomailla töissä. Mikä on koulutustaustasi?"
Pahoittelen tämä meni ohi. Olen peruskoulun käynyt mutta kursseja olen tehnyt korkeakouluissa ja yliopistoilla. En ole ns. tyhjäpää ja osaan ajatella myös itse ja vetää johtopäätöksiä...
[/quote]
Eikö sulla ole yhtään ammatillista- tai muuta tutkintoa?! Olet siis vain suorittanut oppivelvollisuutesi? Mitä työtä olet saanut siltä pohjalta? Kai ymmärrät että johtopäätösten tekeminen ja omilla aivoilla ajattelu liittyy normaaliin, täysivaltaiseksi aikuiseksi kasvamiseen, eikä kompensoi sitä että et ole lainkaan opiskellut. Mitä nuo mainitsemasi yliopisto- ja korkeakoulukurssit ovat olleet ja miltä alalta? Oletko itseopiskellut myös kielitaitosi? Luulen että et pysty arvioimaan taitojasi realistisesti, vaan liioittelet niitä.
Aloitus kielii huonosta itsetunnosta, jo pelkän naurettavan lassukkakäsitteen 'markkina-arvo' - käyttö on ajattelevalle naiselle täydellinen turn off.
Mua huvittaa se että kirjoitit aloituksessasi (joka oli kieliopillisesti kammottavaa tekstiä) enemmän suhteestasi alkoholiin, kuin lapsiisi (joiden lukumäärä jäi arvoitukseksi).
Aloitus oli pinnallisen ihmisen tekstiä, mua ei miehen palkka kiinnosta niin paljon kuin se mitä hän ihan oikeasti on ihmisenä. Mä kavahtaisin myös sitä että joku kuvailee itseään karismaattiseksi. Se on voimakas ja röyhkeä luonnehdinta, jos sen esittää itse itsestään. Luulen että sulle sopisi nainen, joka ei pahemmin kyseenalaista asioita ja joka arvostaa perinteisiä duunarinautintoja, kuten "röökille" & "pää täyteen".
Asut ulkomailla, tupakoit ja vedät pään täyteen viinaa. Kaikki nuo on mulle ehdoton ei.
Lapsista myös miinusta, varsinkin jos et tapaa heitä juurikaan (oletan näin, koska asut eri maassa).
Odottelinkin näitä äkäisiä naisia jotka kirjoittelevat. kysyin parisuhteilla olevaa markkina-arvoa ja sain jopa ihan rehellisiä vastauksia ja hyvä niin.
Rakastan lapsiani yli kaiken joten vetoaminen siihen ei toimi. Jos olet akateemisen kouluksen käynyt ei se myöskään millään tavalla minua heilauta. En myöskään arvosta näitä ns. katkeria naisia joita tällä palstalla on erittäin paljon.
Kirjoitin rehellisesti itsestäni ja toivon saada myös rehellisiä vastauksia. Kiitos kaikille jo vastanneille ja vastaajille :)
PS: jos haluan kirjoittaa kirjan niin kyllä joku parempi kirjoitustaitoinen sen korjaa <3
No en oo koskaan vielä tätä kirjottanu tänne ku muut hoitaa yleensä sen ensin...oisko provo???! Ulkomailla töissä ilman koulutusta? Ammattia?
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 01:36"]
Odottelinkin näitä äkäisiä naisia jotka kirjoittelevat. kysyin parisuhteilla olevaa markkina-arvoa ja sain jopa ihan rehellisiä vastauksia ja hyvä niin.
Rakastan lapsiani yli kaiken joten vetoaminen siihen ei toimi. Jos olet akateemisen kouluksen käynyt ei se myöskään millään tavalla minua heilauta. En myöskään arvosta näitä ns. katkeria naisia joita tällä palstalla on erittäin paljon.
Kirjoitin rehellisesti itsestäni ja toivon saada myös rehellisiä vastauksia. Kiitos kaikille jo vastanneille ja vastaajille :)
PS: jos haluan kirjoittaa kirjan niin kyllä joku parempi kirjoitustaitoinen sen korjaa <3
[/quote]
Ja niinhän siinä kävi että sä yleistät täällä mielipiteensä ilmaisseet naiset yhdeksi ja samaksi "katkerien massaksi", jos eivät ole susta kiinnostuneita. Vaikutat itseriittoiselta tyypiltä ja mitä näitä tekstejä lueskelin, niin moni näistä tänne kirjoittaneista naisista olisi sulle aivan liian fiksu.
t. palstamies
Miinusta:
- nuoruus
- tupakointi
- ryyppäys
- jätät lapset väkivaltaiselle vaimolle
- jäät eri maahan kuin lapset, joten et voi tietää miten he todellisuudessa voivat
Liikaa miinuksia minun makuuni. Pahin on tuo lasten hylkääminen.
Olen ulkomailla töissä täysin ilman koulutusta, mutta kielitaitoa löytyy senkin edestä ja kova palkka. Lapsia on maailmalla useampikin ja he ovat todella rakkaita, mitä siis siitä, jos heitä ei täällä ulkomailla asuessa tapaa. Alkoholi on tärkeä juttu ja on hauskaa vetää pää täyteen ainakin kerran kuussa, lisäksi tupakkaa menee päivittäin. Jos ei naista kiinnosta, niin naisessa on vika, ovat vain katkeria ja luulevat olevansa jotain. Minä puolestani olen kaikkea - ja karismaattinenkin.
Voi että jos te tutustuisitte minuun voisi teillä olla aivan eri ajatusmaailma minuun. En ketään tuomitse millään lailla taikka olisi huomioimatta niitä vähävaraisiaankaan. Olen kaikella tavalla aina ottanut kaikki huomioon ja auttanut ihmisiä hädässä. Harmi että näin paljon negatiivista kommenttia tuli. - ap-
Et tuomitse ketään, vaikka palstalla olevia mammoja en juurikaan arvosta? Jep.
Tyypillistä lassukkapuhetta tuo "pyysin rehellisiä vastauksia ja sainkin muutaman". Väität siis kommentoijia valehtelijoiksi. Sinulle "rehellistä puhetta" on vain omia mielipiteitäsi vahvistavat näkemykset. Jos on eri mieltä kanssasi, niin et pidä rehellisenä.
^* korjaan:
Et tuomitse ketään, vaikka palstalla olevia mammoja et juurikaan arvosta?
<3 kaikille hyvää kesää, taitaa olla liian raju palsta minulle <3 (jos ei mitään hyvää sanottavaa ole, parempi olla hiljaa)
Asun itsekin ulkomailla ja täällä on paikallisia miehiä, mistä valita: nuoria, raittiita, lapsettomia, koulutettuja, hyväluonteisia jne., joten en ymmärrä, että miksi ihmeessä ottaisin suomalaismiehen, joka on täydellinen vastakohta noille ominaisuuksille.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 01:52"]
Voi että jos te tutustuisitte minuun voisi teillä olla aivan eri ajatusmaailma minuun. En ketään tuomitse millään lailla taikka olisi huomioimatta niitä vähävaraisiaankaan. Olen kaikella tavalla aina ottanut kaikki huomioon ja auttanut ihmisiä hädässä. Harmi että näin paljon negatiivista kommenttia tuli. - ap-
[/quote]
Ajaudut melkoisiin äärilaitoihin näissä kommenteissa, huomaa että kriittinen ajattelu on sulle vieras käsite. Kysyit ihmisten mielipidettä sinusta niiden muutamien lauseiden perusteella, joita tänne kirjoitit. Emme ole olleet tutustumassa sinuun henkilökohtaisesti.
Kukaan ihminen ei pysty kaikella tavalla aina ottamaan kaikkia ihmisiä huomioon, se on käytännön mahdottomuus! Väite on absurdi etenkin sinulta, joka kerroit nauttivasi kaatokänneistä (siinä olotilassa muiden huomiointi ei onnistu) ja eläväsi toisessa maassa kuin lapsesi (jotka elävät väkivaltaisen ex-vaimosi kanssa).
Tätä miestä ei olisi saanut kritisoida edes lapasesta lähtevän ryyppäämisen tai lasten hylkäämisen perusteella. Sellaisten seikkojen kritisoiminen on "katkeruutta", "arvostelua" ja osoittaa ainoastaan, ettei kyseisellä naisella ole mitään hyvää sanottavaa, "joten olisi siis parempi olla hiljaa". Lassukka on täydellinen sellaisenaan ja sen vuoksi hänellä on oikeus haukkua kaikki naiset jotka eivät rakastu häneen.
Mun aviomies ei suostuisi muuttamaan pois edes samasta kaupungista, jossa lapsensa asuu. Lapsi näkee yhtä paljon molempia vanhempiaan ja elää täysipainoisemmin näin.
Nostaa karvat pystyyn, kun höpötät miten rakkaita lapses ovat, mutta on varmaan joo kun ei tartte niitä nähdä koskaan.
kännäily ja sen korostus jotenkin ällöttää, vaikka mekin saatetaan kerran kuussa tyhjentää sohvalla nyhjätessä pari viinipulloa, kun lapsi on äidillään.
miehellänikin on mahaa, mutta himoitsen häntä, kuin hullu puuroa. Tupakointi, joo ei... Se haju, hyi yök.
Ja toi, että vedit herneet nenään, kun sua ei kehuttu. Joo yök.
Et kelpais mulle.
Markkina-arvosi riippuu aika vahvasti myös siitä miten hyvännäköinen olet joten kuvaa kiitos...