Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaaleahiuksinen, käytätkö hopeashampoota?

Vierailija
17.07.2014 |

Siinähän se jo otsikossa tuli. Käytättekö hopeashampoota tai muita tuotteita vaaleisiin hiuksiinne? Jos käytätte, mitä? Onko joku merkki ollut erityisen hyvä tai huono? Mitä tuote maksoi? Missä on paras hintalaatusuhde?

Väriäsin hiukseni vaaleiksi vähän aikaa sitten, ja haluaisin tottakai pitää värin kauniina mahdollisimman pitkään, joten ajattelin ostaa hopeashampoon ja mahdollisesti muita vastaavia tuotteita, mutta en viitsisi ostaa mitään 25e shampoota ihan vain todetakseni ettei se toimi.

Nyt kaivataan teidän vinkkejä ja kokemuksia! :)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/17 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän paria er aina silloin tällöini, toinen on Four Reasons (vai seasons vai mikä onkaan) ja siihen hoitoainekin, ja sitten on sellainen musta tuubinaamio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bonacuren hopeashampoo maksaa 14,5e ja tykkään. Tuota Four Reasonsia voisin kokeilla itsekin.

Vierailija
4/17 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 22:54"]Bonacuren hopeashampoo maksaa 14,5e ja tykkään. Tuota Four Reasonsia voisin kokeilla itsekin.

[/quote]

Ei kannata kokeilla, täyttä kuraa :s bonacure on hyvä!

Vierailija
5/17 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito luonnonblondi olen ja minulla tuo hopeashampoi teki hiuksista harmaat...

Vierailija
6/17 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

goldwell sävytevaahto 10V käytössä, taittaa hyvin tukan sävyn kylmään. vaihtelevasti myös lorkun hopeashampoo (joku uusi pitäisi keksiä) ja onpa mulla joku hopea hoitoainekin.. en muista merkkiä.

Vierailija
7/17 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 23:07"]goldwell sävytevaahto 10V käytössä, taittaa hyvin tukan sävyn kylmään. vaihtelevasti myös lorkun hopeashampoo (joku uusi pitäisi keksiä) ja onpa mulla joku hopea hoitoainekin.. en muista merkkiä.

[/quote]Mulla myös tuo sama vaahto ja parhaaksi todettu.

Vierailija
8/17 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän fudgen muotovaahtoa mikä taittaa keltaisuutta. Fudgella ollut myös paras hopeashampoo tähän mennessä, mutta sitä en ole hetkeen löytänyt mistään.

Vierailija
9/17 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän silloin tällöin. Lorealin hopeashampoo on paras.

Vierailija
10/17 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kc professional color mask, sävy hopea. Huippu hoitoaine!

Vierailija
11/17 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorealin hopeashampoota käytän, siinä on todella hyvin violettia pigmenttiä!

Vierailija
12/17 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonblondi olen enkä ole ikinä törmännyt hopeashampooseen joka toimisi minulla :( Kehuttu L'oreal Professionalkin oli tehoton, tosin sitä Fudgen en ole kokeillut. Color Mask silverkään ei tehnyt mitään... Sitruunalla olen saanut hieman taitettua sävyä kylmempään, mutten uskalla käyttää sitä edes kuukausittain kum vaurioittaa hiuksia :(

Vierailija
13/17 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tarttui se violetti väri hiuksiin. En käytä enää

Vierailija
14/17 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paul Mitchelliä käytän. Ne on yleensä syyskuun (vai elokuun?) -40% Kaikista paras hoitoaine on Riflessi

Vierailija
15/17 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän muuten hopeashampoo tekis värjäämättömille hiekanvaaleille hiuksille? Tuli vaan mieleen, kun hiukseni ovat tälläset selkeesti kultaisen/lämpimän sävyiset, eikä ne minusta sovi mun viileään ihonsävyyn yhtään, meinasin että josko hopeashampoo taittais sitä kellertävyyttä, tekis niistä viileämmän sävyiset? Vai toimiiko toi vain värjätyissä/vaalennetuissa hiuksissa? En ole uskaltanut kokeilla, jos lopputulos onkin joku rotan värinen :D

Vierailija
16/17 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 23:38"]Mitähän muuten hopeashampoo tekis värjäämättömille hiekanvaaleille hiuksille? Tuli vaan mieleen, kun hiukseni ovat tälläset selkeesti kultaisen/lämpimän sävyiset, eikä ne minusta sovi mun viileään ihonsävyyn yhtään, meinasin että josko hopeashampoo taittais sitä kellertävyyttä, tekis niistä viileämmän sävyiset? Vai toimiiko toi vain värjätyissä/vaalennetuissa hiuksissa? En ole uskaltanut kokeilla, jos lopputulos onkin joku rotan värinen :D

[/quote]

Tuskin ottaa sun hiuksiin kiinni.

Vierailija
17/17 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Björn Axenin hopeashampoo on myös todella hyvä, siinä näkee oikeasti pesun jälkeen eron hiusten värissä. Pullo maksaa n. 16e, en ole löytänyt muualta kuin Kicksistä.