Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako mies kieltäytyä seksistä?

Vierailija
14.07.2021 |

Usein tilanne parisuhteessa ja muutenkin on se, että mies on hetivalmis seksiin, kunhan nainen vain näyttää vihreää valoa. Mutta mitä jos mies ei aina haluakkaan seksiä silloin? Saako mies kieltäytyä siitä? Alkaako heti syyttely, että miehen mielestä naisessa onkin vikaa, kun ei halua tätä. Luvassa kuukauden mykkäkoulu tai pahempaa. Ja miehen täytyy olla homo tai vähintäänkin erittäin tyhmä, kun ei käytä tilaisuutta hyväkseen. Välillä on raskasta olla mies tässä maskuliinisessa maailmassa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa, mutta pitää kertoa syy miksi ei halua. Pitää PUHUA!!

Minun mielestäni ei, jos tilanne ei jatku kohtuuttoman kauan (kuukausia).

Vierailija
22/27 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai saa. Mulle on ok jopa se, jos mieluummin joku kerta katsoo pokea ja runkkaa. Ei aina jaksa. Joskus on kivempi touhuta ihan vaan itseään varten. Jos seksi loppuis kokonaan, niin sit olis keskustelun paikka, mutta joku pari-kolme kk vielä ihan ok, kun noi menee niin kausittain. Mullakin siis.

Me katotaan yhdessä ja hyväillään toisiamme. Vielä kivempaa! Lopuksi kiksautellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai saa. Mulle on ok jopa se, jos mieluummin joku kerta katsoo pokea ja runkkaa. Ei aina jaksa. Joskus on kivempi touhuta ihan vaan itseään varten. Jos seksi loppuis kokonaan, niin sit olis keskustelun paikka, mutta joku pari-kolme kk vielä ihan ok, kun noi menee niin kausittain. Mullakin siis.

Me katotaan yhdessä ja hyväillään toisiamme. Vielä kivempaa! Lopuksi kiksautellaan.

Joskus ei tee mieli olla sen oman kumppanin kanssa tai hyväillä häntä. Ja se on ihan ok.

Vierailija
24/27 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus ei tee mieli olla sen oman kumppanin kanssa tai hyväillä häntä. Ja se on ihan ok.

"joskus tekis, toisinaan sitten taas ei.."  :D

Vierailija
25/27 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä olen kieltäytynyt vaikka nainen oli kaunis ja halukas.  

Kun nainen oli jo alasti ja valmis mihin vaan, niin alkoi selittää että nyt sitten seurustellaan. Siinä vaiheessa hieroin ja hyväilin hetken ja suukottelin pari kertaa ja totesin ettei nyt kuitenkaan ja puin housut jalkaan.

Oli kyllä ihan ystävällinen ja hyvin seksikäs blondi mutta yksinkertainen sielu. En voinut kiksauttaa ja sitten jälkikäteen olisi pitänyt selittää ettei nyt sitten seukatakaan..

Kerran satunnainen tanssipaikkalöytö oli pyytänyt saatille ja riisui jo sohvalla alusvaatteisilleen - oli kaunis ja seksikäs. Kuulemma vastaeronnut. Sitten alkoi riisuessaan selittää, että viereisen ohuen oven takana nukkuu 9v. poikansa - ei kai haittaa. Kyllä haittasi. En todellakaan halua että traumatisoitunut eroperheen pikkupoika löytää minut äitinsä vierestä ähertämästä.  Puin ja lähdin. Soitin myöhemmin ja yritin treffejä minun asuntooni, muttei halunnut enää.

Putteessa ollessanikaan en tosiaan ollut valmis mihin vaan päästäkseni seksikkään naisen hoitoon.

Mies, joka valkkaa ja on kyllä joskus saanut ihan pannakin.

Vierailija
26/27 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en miäkään jokaisen seksikkään miehen kanssa ole paneskellut.. ei kai se siitä ole kiinni. Jos ei natsaa niin ei. Ei kaime olla mitään  "kunhan saan niin panen" tyyppejä, ei mies ei nainen.

Vierailija
27/27 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa, mutta vuositolkulla siitä tulee ongelma. Aivan kuten naisen kieltäytymisestä.

Jos seksi ei maita, niin on isoja ongelmia

N39

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan