Nokkakiven kummitusjunassa itsensäpaljastaja?
Näinkö mä väärin vai oliko tosiaan kummitusjunassa yksi hahmo sellainen namusetä, poplari päällä ja runkkasi? Toivottavasti näin väärin!
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 21:28"]
Meillä lapset nautti. Oli eläviä ihmisiä säikyttelemässä lapsia, ja kuulemma paljon parempi kuin Linnanmäellä.
[/quote]
Jotenkin minä epäilen, että Jyväskylän keskustan tenujengin performance-esitys jäisi vielä paremmin mieleen.
Sori vaan, Jyväskylän keskustan imagon kohentajat!
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 12:23"]
Kyseessä ei ole mikään itsensäpaljastaja tai runkkari, vaan katsojan oman likaisen mielikuvituksen tuotos.
Itse tuon nähneenä tuo oli lähinnä hupaiseva peikko, mikä rapsutteli itseään, sillä en minä ainakaan sen "värkkejä" nähnyt, sillähän oli van käsi taskussa ja käsi liikkui.
Onko siis kaikki, joilla on käsi taskussa, runkkari tai itsensäpaljastaja.
[/quote]
Tämä keskustelu on hauskaa lukea, kun järkevät kommentit joista lainasin yhtä saa alapeukkua enemmän, kuin huonot kommentit.
Kukkahatut kiristäkää hattujanne niin me vapaamielisemmät saamme iloa päiviimme teidän turhasta stressaamisesta!
Apua, meidän 6v ja 4v kävivät siellä kummitusjunassa kahdestaan toissa kesänä..kysyttiin silloin, että voiko lapset sinne keskenään laittaa ja kuulemma pystyi! En ajatellutkaan, että siellä olisi jotain hakattuja ihmisiä ja suolenpätkiä!!Kauheeta, lapset olivat kyllä säikähtäneitä, mutta puhuivat vaan jostain isosta hämähäkistä!Jäiköhän jotain traumoja!?
Ko. tontun näkyvä osuus kummitusjunassahan on noin 0,7 sekuntia. Laitekuskit varottavat etukäteen kummitusjunan olevan groteski ja pelottava, sillä onhan se nyt kummitusjuna eikä mikään keijupolku, herranjestas. Lisäksi kehotetaan pienempien mukaan aikuisen menevän seuraksi. Ja sit kun siellä junassa se 4-8v lapsi on, niin, jos se nyt ensinnäkään koko alle metrin mittaista, maassa seisovaa ja hetken välähtävää tonttua huomaa, niin eihän sillä ole pienintäkään käsitystä siitä mitä se tonttu tekee ja miks sillä takki huitoo. Ja heti kääntyy huomio eteenpäin, ei se jaksa sitä miettiä. Junasta tullessaan lapsi ei muista koko tonttua, vaan puhe on niissä pääkalloissa ja ihmisen osissa - jotka tekevät siitä kummitusjunasta kummitusjunan. Puhe jostakin mielenterveydestä ja k-18-leimoista on ihan naurettavaa tai sit onnistunutta provoa. Ja puhumattakaan kun on päivän huvipuistossa pyörinyt - niin lähinnä mitä siitä hommasta käteen jää on suurimmalle osalle aikuisista erittäin hyvät naurut, voisin kuvitella. Sit se pienempi osa tuohtuu ja valittaa aiheesta foorumeille joka johtaa tähän ylisuojelevaan yhteiskuntaan, ettei kukaan ikimaailmassa uskalla vastaavaa tehdä.