Elämäni oudoimmat hetket tänään. Oon shokissa.
No niin.
Olen siis vapaa nainen, varatun miehen kanssa vehtaillut hyvin epäsäännöllisesti. Ensimmäinen kerta ikinä koskaan heidän kotonaan oli tänään ja tämä tuntui mustakin todella jo ahdistavalta ja väärältä. He ovat lapseton pariskunta. (Jos vaimo käy Vauva-palstalla, mitä en kyllä usko niin anteeksi, mutta oli pakko kertoa.)
Yksityiskohtiin menemättä jäimme nolosti kiinni itse teossa. Vaimo on korkeakoulutettu ja kaikin puolin käsittääkseni hieno nainen, vahva, mutta seksielämä ollut hiljaista ja näiden miehen patoutumien kohteena nyt sitten olin. Ja tämä muistaakseni viides kerta hänen miehensä kanssa päättyi siihen, että vaimo tuli kotiin ja nähtyään meidät oli ensimmäiset sanat jotakuinkin "Heippa Arno! Katselin hetken kun ette mua tässä huomanneet. Laitanko vieraallekin ruokaa? Vai onko vegaani?"
Häpeä nousi yli äyräiden. "Arno" säntäsi tietenkin laittamaan vaatteet päälle ja selittelemään. Minä keräsin vaatteet samoin ja puin äkkiä ja sydän hakkasi ja ajattelin juosta karkuun. VAAN EI. Tämä nainen tuli olohuoneeseen HYMYILLEN. Sanoi ettei tässä hätiä mitiä istutko vaan hetken ja kuuntelet. Ja kertoi, että en ole ensimmäinen ja heillä on avioeroprosessin harkintavaihetta mennyt kaksi kuukautta. Sanoi ystävällisesti, että älä nätti nuori nainen tuhlaa elämääsi tällaisiin ihmisiin kun ei hänkään. Ja kysyi, että olenko Minä kunnossa?? Ja että jos jää paha olo niin hänelle voi laittaa viestiä!
Uskomaton nainen. Siis hyvässä mielessä. Mutta sai minut häpeämään vain kahta kauheammin. Oikeinhan se tietenkin mulle on, mutta wau. Mä ihailen tätä tyyppiä samalla ku edelleen olen äimistynyt.
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 21:42"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 21:26"]Otatko neuvosta vaarin,etkä tuhlaa aikaas pettävän paskan kanssa? Ja pliis,nai vapaiden miesten kanssa,niin ei tarvi järkyttyä.
[/quote]
Pettävä paskahan se apkin on. Ei mies yksin nussinut.
[/quote]
Voisitko vielä selittää kenelle vapaa ap on tilivelvollinen? Hän ei pettänyt ketään.
[/quote]
Tyypillinen pettäjälutkan selitys.
Toi käytös pitää painaa mieleen jos joskus oman miehensä toisen kanssa yllättää.
miksi vaimo ei tohon pystyisi, mies pettänyt niin monet kerrat, vaimon tunteet miestä kohtaan täysin kuolleet. sitä ihmettelen, miksi vaimo ei ole lähtenyt jo paljon aikaisemmin.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 21:32"]
Rautahermoinen muija,ite oisi heittänyt panokapulan niskaperseotteella pihalle.
[/quote] Mitä sillä on enää väliä, jos eroprosessi on jo käynnissä. Voi se hyvin olla, että vaimoa ei vois vähempää enää kiinnostaa miehen tekemiset.
[/quote]
Komppi tälle, ilmeisesti ainoa kommentoija, joka on aloituksen lukenut ja ymmärtänyt. Eihän eroava vaimo välitä vähääkään speden toilailuista, sen sijaan nämä speden kotipanot ovat ilmeinen hätähuuto, jos vaikka vaimo jotenkin reagoisi eikä kylmähermoisesti veisi eroprosessia läpi. Halveksunta on parasta lääkettä spedeille :-)
Passiivisagressiivisuus kunniaan! Mitäpä se meuhkaaminen tuossa tilanteessa oliskaan auttanut, meni varmaan viesti paremmin perille noin. LOL voisin kuvitella itse sanovani ihan samoin sanoin vastaavassa tilanteessa :D Toivottavasti et tosiaan tuhlaa aikaa luusereihin enää.
Minä olin tuollaisessa tilanteessa kymmenisen vuotta sitten. Miesystäväni oli suihkussa ja outo nainen vastasi hänen lankapuhelimeensa. Minä olin jo epäillyt jotakin, joten en yllättynyt enkä järkyttynyt, vaikka olinkin aika raivona. Jotenkin osasin kysyä rauhallisesti, tiesikö hän, että mies valmisteli meille yhteistä kotia, ei kuulemma tiennyt ja olivat alkaneet äskettäin seurustella.
Vieläkin kummastelen omaa reaktiotani: kerroin tilanteen ja sanoin, että olin epäillyt miehen puuhia muutaman kerran aiemminkin. Sanoin, että mies ei ollut asialla ensimmäistä kertaa ja kehotin ottamaan numeroni muistiin miehen kännykästä, koska jossain vaiheessa saattaisi tulla tarvetta puhua jollekulle, joka tietää ja ymmärtää. Mies tuli suihkusta ja paiskasi puhelimen kiinni.
Ehkä reaktioni oli rauhallisen oloinen sen vuoksi, että olin joutunut miettimään asiaa suhteemme alkuvaiheessa kuullessani miehen sähisevän työhuoneessaan puhelimeen useamman kerran, että "tämä juttu on nyt ohi". Olin siis tietämättäni ollut se uusi nainen. Onneksi tiesin sentään sen, etten jäisi millään tavalla tyhjän päälle, koska olin pitkään elänyt itsenäistä elämää omillani ja voisin yksinkertaisesti jatkaakin niin. Mikään ylväs leidi en takuulla ole, joten reaktioni kriisitilanteessa lienee ollut jäädy tai juokse -reaktion ensimmäinen vaihtoehto.
Kun minulle hitaasti valkeni, millainen sika mies oikeasti oli, olisin mielelläni kynsinyt silmät päästä sekä häneltä että tuolta naiselta. Vihasin naisen etunimeä ja kaikkia sen kantajia kuukausikaupalla. Onneksi kuitenkin oli tuo viive.
Kuulin muualta, että tuo uusi suhde oli kestänyt alle puoli vuotta. Uteliaisuuttani kutkuttaa tietää, millä tavalla se meni poikki, mutta muuten mieleni ei enää tuon miehen vuoksi ailahtele.
Itse olen kokenut tuon kahdesti. Jostain syystä tunnen vihaa vain miehen ensimmäistä hoitoa kohtaan, vaikka toisen kerran nainen on minulle läheisempi ja näemme usein. Tämä jälkimmäinen on katunut asiaa ja sanonut häpeävänsä, koska on ystäväni. Ensimmäinen ei ole sanonut mitään. Ei sillä, että sitä edes kaipaisinkaan, mutta huomaan kumpi näistä naisista kantaa tekonsa seuraukset paremmin. Miehelle pettämiset olivat hätähuuto ja yritys saada minut reagoimaan kun suhteemme oli lähes kuollut. Välillä tekojen ajatteleminen tuntuu todella pahalta, mutta kumma kyllä en ole kertaakaan raivonnut tai tuntenut mustasukkaisuutta miehestä.
Viitateen 30. vastaajaan, toivon kyllä ettei tulisi ihan murhanhimoisia suunnitelmia vaimolle/ex-vaimolle (mistä senkään vielä tietää) jälkikäteen tai vaikka jo nyt. Mutta toi tyyli veti kyllä niin aseettomaksi ja noloksi ja pieneksi ja ihan siis... no niin hyvin sai tyrmistyneeksi kuin mahdollista!
Hämmennyskoomassa siitä kun käveli kotiin niin mietti vaan, että ei vitsi mitä tuli tehtyä. Ja samalla hymyilytti, että toi nainen kyllä pärjää, mutta tulipa luuserimies vastaan. Monta kärpästä yhdellä iskulla kun sai tajuamaan miten hölmön ukon kanssa on tullut peuhattua, kuinka vahvoja persoonia siellä voi takana piillä "kulisseissa", kuinka hölmö olen ja epäkunnioittava ja vielä sekin, että raukkis varattujen nussija.
Oppi meni perille ja lujaa. Niin lujaa jopa, että normaalisti ärsyttää jotkut päänaukomiset, mutta nyt tunnustan alemmuuteni ihan totaalisesti tässä! Jäin kakkoseks aivan satanolla. Vaikken tietenkään laita mitään viestiä tälle vaimolle/entiselle sellaiselle niin aika hyvin toikin, että ihan rennosti vaan istahtaa samalle sohvalle kuin missä just hänen kodissaan nussinut joku tuntematon nainen hänen (vielä nykyistä) miestään ja alkaa puhumaan asiallisesti. Ei edes tytötellyt, ei alentuvasti, uskomattoman rauhallisesti. Mutta muita "muita naisia" ei kuulemma ollut nähnyt ja siksi sanoi nyt kun mahdollista. Sen käsityksen mukaan olen toinen, mutta epäilee, että olis pari enemmän.
Löysin just uuden idolin aika yllättävästä paikasta.
Ja HÄPEÄN. HÄPEÄN NIIN PALJON. Ja kadun! Mutta samalla helpottaa kun tajuan, että mies se tässä jää surkeaan asemaan. Sen vaimolla ei kyllä hätää ole mitä nyt tän 10min tutustumisen pohjalta voi sanoo...
AP
Ap, vaikka teit tyhmyyksiä oikein pahimman mukaan, niin kunnioitan asennettasi, minkä tuosta opit, ja että rehellisesti myönnät väärintekosi ja ihailusi tuon naisen menettelylle. Huonomminkin sinulle olisi voinut käydä: saisit lapsen sellaisen luuserin kanssa, joka pettäisi sinua siinä missä tuota fiksua vaimoaankin! Tuollaiset miehet eivät kykene sitoutumaan kehenkään, ainoastaan hässimään joka puolella. Ja siihen myös jääköön, kiertopalkinnoksi! Tuo vaimo oli jo eropäätöksensä tehnyt ja mies yritti vielä loukata häntä tuomalla sinut yhteiseen kotiinsa, mutta enää ei vaimoon sattunut, hän oli jo kärsinyt tarpeeksi ja päättänyt lähteä pettäjän elämästä. Ihan oikein! Ja viisaan neuvon antoi sinulle: älä lähde varattujen ja pettäjien kelkkaan! Se oli sinulle kullan arvoinen tapaaminen!!! Et jäänyt itkemään tuota petollista miestä, kuten ei jäänyt vaimokaan. Pettäjä saa ihan itse koota elämänsä sirpaleet ja miettiä, mitä kaikkea on jo menettänyt! Älä vaan enää vastaa hänen viesteihinsä tai soittoihinsa, vaan ota uusi kurssi ja etsi vain vapaita ja varmistu huolella, että myös ON vapaa, ennenkuin alat intiimeihin puuhiin.
Toivon sinulle hyvää elämää eteenpäin!
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 21:47"]
Feikki - fantasia suoraan elokuvasta Vuosaari
[/quote]
Ja hei, mä oon sentään näytellyt siinä elokuvassa.
m50
No jos niillä on mennyt huonosti jo pidemmän aikaa ja avioero vireillä niin tuskin tota vaimoakaan enää tässä vaiheessa kiinnostaa mitä se porsas hänen selkänsä takana puuhailee. Ties vaikka naisella itselläänkin olisi joku toinen, se selittäisi seksinkin loppumisen.
Kun mulla ja exälläni meni huonosti ja olimme muutenkin eron partaalla niin ei mua enää kiinnostanut kun kuulin hänen vokotelleen toisia naisia baarissa. Ajattelin vaan, että hyvä sille ja en ottanut sitä kovin henkilökohtaisesti. Kovempihan paukku se olisi ollut jos mun mielestäni meillä olisi mennyt hyvin ja sitten olisin joutunut miettimään, että mikä mussa on vikana jne jne jne, mutta kun me muutenkin vaan tapeltiin ja ei yhtään synkannu niin en kyllä ihmettele miksi halusi huomiota, hellyyttä ja kehuja toisilta naisilta.
Uskomatonta :D hah! Ihan huippu toi vaimoke, pohjasakkaa toi mies. Kehtaa tuoda kotiinsa vieraan naisen. Yök.
Olen itse ollut joskus samassa tilanteessa avovaimon roolissa. En tiedä oliko kumppani pettänyt aiemmin tai oliko mitään tapahtunut myöskään hänen ja tämän naisen välillä, jonka kanssa mun sängystäni heräsivät alasti helvetinmoisessa krapulassa (itse siirryin olkkarin nukkumaan jo yöllä kun mies tuon naisen oli kantanut sänkyymme) mutta muuten olin tottunut kaikenlaiseen perseilyyn ja liittomme oli niin eeppisen huonossa tilass että hartain toiveeni oli että joku vaan tulisi ja pitäisi koko paskapään hyvänään. Olin jotenkin liian lamautunut vielä silloin kaikesta miehen käytöksestä että olisin saanut kerättyä voimia eroprosessiin ja sen käytännön järjestelyihin.
Kun aamulla siivoiltuani ja pyykättyäni he vihdoin heräsivät, ystävällisyyteni tuota naista kohtaan oli ihan aitoa. Ei hänellä ollut mitään osuutta siihen helvettiin mitä elin, enemmän säälitti että joku sivullinenkin oli vedetty nyrjähtäneeseen maailmaamme. Kysyttyäni, keittäisinkö hänellekin aamupuuroa tai tahtoisiko hän jotain muuta, hänelle tuli kuitenkin kova kiire kotiin ruokkimaan kissoja.
Tuo oli yksi omankin elämäni absurdeimpia hetkiä.
Mun täti vaan heitti peittoa sängyssään olleen aviomiehen ja naisen päälle "ettei tuu kylmä".
Ap mitä mies tuumasi sun ja vaimonsa juttutuokioon vai pakeniko paikalta?? Oliko nolona?
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 21:32"]
Rautahermoinen muija,ite oisi heittänyt panokapulan niskaperseotteella pihalle.
[/quote] Mitä sillä on enää väliä, jos eroprosessi on jo käynnissä. Voi se hyvin olla, että vaimoa ei vois vähempää enää kiinnostaa miehen tekemiset.