Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämäni oudoimmat hetket tänään. Oon shokissa.

Vierailija
17.07.2014 |

No niin.

Olen siis vapaa nainen, varatun miehen kanssa vehtaillut hyvin epäsäännöllisesti. Ensimmäinen kerta ikinä koskaan heidän kotonaan oli tänään ja tämä tuntui mustakin todella jo ahdistavalta ja väärältä. He ovat lapseton pariskunta. (Jos vaimo käy Vauva-palstalla, mitä en kyllä usko niin anteeksi, mutta oli pakko kertoa.)

Yksityiskohtiin menemättä jäimme nolosti kiinni itse teossa. Vaimo on korkeakoulutettu ja kaikin puolin käsittääkseni hieno nainen, vahva, mutta seksielämä ollut hiljaista ja näiden miehen patoutumien kohteena nyt sitten olin. Ja tämä muistaakseni viides kerta hänen miehensä kanssa päättyi siihen, että vaimo tuli kotiin ja nähtyään meidät oli ensimmäiset sanat jotakuinkin "Heippa Arno! Katselin hetken kun ette mua tässä huomanneet. Laitanko vieraallekin ruokaa? Vai onko vegaani?"

Häpeä nousi yli äyräiden. "Arno" säntäsi tietenkin laittamaan vaatteet päälle ja selittelemään. Minä keräsin vaatteet samoin ja puin äkkiä ja sydän hakkasi ja ajattelin juosta karkuun. VAAN EI. Tämä nainen tuli olohuoneeseen HYMYILLEN. Sanoi ettei tässä hätiä mitiä istutko vaan hetken ja kuuntelet. Ja kertoi, että en ole ensimmäinen ja heillä on avioeroprosessin harkintavaihetta mennyt kaksi kuukautta. Sanoi ystävällisesti, että älä nätti nuori nainen tuhlaa elämääsi tällaisiin ihmisiin kun ei hänkään. Ja kysyi, että olenko Minä kunnossa?? Ja että jos jää paha olo niin hänelle voi laittaa viestiä!

Uskomaton nainen. Siis hyvässä mielessä. Mutta sai minut häpeämään vain kahta kauheammin. Oikeinhan se tietenkin mulle on, mutta wau. Mä ihailen tätä tyyppiä samalla ku edelleen olen äimistynyt.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko neuvosta vaarin,etkä tuhlaa aikaas pettävän paskan kanssa? Ja pliis,nai vapaiden miesten kanssa,niin ei tarvi järkyttyä.

Vierailija
22/58 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon reagoivani samalla tavalla kuin kyseinen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautahermoinen muija,ite oisi heittänyt panokapulan niskaperseotteella pihalle.

Vierailija
24/58 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävytön lortto, menet toisen kotiin nusuttelemaan.

Vierailija
25/58 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuohan nyt oli todella tärkeä pointti, että nainen on korkeasti koulutettu. aivan joo ymmärrän, amislainen olis ollu senverran fiksumpi ettei olis tommosen petturin kans ikinä naimisiin mennytkään.

Vierailija
26/58 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua :D tais täti olla shokissa...

Vierailija
27/58 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 21:26"]

Otatko neuvosta vaarin,etkä tuhlaa aikaas pettävän paskan kanssa? Ja pliis,nai vapaiden miesten kanssa,niin ei tarvi järkyttyä.

[/quote]

No otan!!!! Ja tuli pikkutyttömäisen typerä olo!! Olisi tehnyt mieli halata sitä naista ja anella anteeksiantoa, mutta ei se tainnut sitä tarvita. Litisti ja nujersi mut kyllä kaikella rauhallisuudellaan ja ystävällisyydellään totaalisesti, sen myönnän... Kääntyi koko näkökulma. Olen ollut tosi tosi tyhmä ja siedänkin hävetä, mutta tälle naiselle olen ikuisesti kiitollinen.

AP

Vierailija
28/58 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toi kyllä kertoo sen ettei ollu vaimolle ensimmäinen kerta.

Vierailija
29/58 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, tuo rouva Arno on jo varmaan ehtinyt saada ne wt-raivarit ja nuuskinut taskut ja lueskellut puhelimen. Taitaa olla aika rutiinia nuo Arnon touhut. Kyyniseksi varmaan vetää ennen pitkää. Ja voihan rouvallakin olla omat sutinat käynnissä.

Vaan kaipa näitä "oikeita leidejä" on olemassa muuallakin, kuin tarinoissa...

Vierailija
30/58 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ovat lapseton pariskunta, niin on helpompi erota kun ei tarvi petturin kanssa 18 seuraavaa vuotta lasten asioista vääntää.

Vierailija
31/58 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tota kutsutaan kai yläpuolelle asettumiseksi, itsehillinnäksi ja aika eeppiseksi vittuiluksi sekä sulle että miehelle.

Vierailija
32/58 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 21:26"]Otatko neuvosta vaarin,etkä tuhlaa aikaas pettävän paskan kanssa? Ja pliis,nai vapaiden miesten kanssa,niin ei tarvi järkyttyä.

[/quote]

Pettävä paskahan se apkin on. Ei mies yksin nussinut.

Vierailija
33/58 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuvitteli olevansa voittaja, parempi kuin vaimo. Tipahtikin kaivoon naurettavana pikkuhorona

Vierailija
34/58 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikki - fantasia suoraan elokuvasta Vuosaari

Vierailija
35/58 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 21:40"]

No tota kutsutaan kai yläpuolelle asettumiseksi, itsehillinnäksi ja aika eeppiseksi vittuiluksi sekä sulle että miehelle.

[/quote]

Hieno lady! Ihalilen syvästi, mutta en itse pystyisi olemaan noin cool. Tai jos se on hänellekin tullut vasta kokemuksen myötä? Mutta siinä tapauksessa kysymys kuuluu, miksi ei aikaisemmin ole ottanut eroa?

Vierailija
36/58 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 21:42"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 21:26"]Otatko neuvosta vaarin,etkä tuhlaa aikaas pettävän paskan kanssa? Ja pliis,nai vapaiden miesten kanssa,niin ei tarvi järkyttyä.

[/quote]

[/quote]

Voisitko vielä selittää kenelle vapaa ap on tilivelvollinen? Hän ei pettänyt ketään.

Vierailija
37/58 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 21:45"]

Ap kuvitteli olevansa voittaja, parempi kuin vaimo. Tipahtikin kaivoon naurettavana pikkuhorona

[/quote]

En varmasti kyllä kuvitellut! Olin vain hölmö harrastamassa seksiä väärän ihmisen kanssa!

Luetko ollenkaan mitä kirjoitan tänne? Tämä aloitus oli nöyrä kunnianosoitus tälle minua ojentaneelle fiksulle naiselle! Olisipa kunnioitus tullut jo oman pään kautta, mutta parempi kantapään kuin ei ollenkaan.

AP

Vierailija
38/58 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 21:42"]

[/quote]

[/quote]

Voisitko vielä selittää kenelle vapaa ap on tilivelvollinen? Hän ei pettänyt ketään.

Tiesi, että on menossa naimaan jonkun kotiin! Jos tietää, että miehellä on vaimo niin aika rappeutunut moraali taytyy olla ,että tähän ryhtyy.

Vierailija
39/58 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö pelännyt, että se hallittu, ystävällinen käytös olikin jotain esisoittoa täysin kontrolloimattomille raivareille, jotka olivat hirvittävällä voimalla tulossa?

Mä voisin käyttäytyä noin, muka ystävällisen hillitysti, mutta se olis vaan pintaa. Alla tulivuori.

Vierailija
40/58 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 21:55"]

niin aika rappeutunut moraali taytyy olla ,että tähän ryhtyy.

[/quote]

Sitä nimenomaan. Peiliinkatsomisen paikka.