mies jäi kiinni pettämisestä
Mieheni oli juuri vessassa, kun huomasin että hänen puhelimeen tuli viesti. Katsoin viestin ja lähettäjä oli Annika, mun hyvä ystävä, viestissä luki jotain kiitos ja ensikerralla sitten;)<3
Ollaan Annikan (nimi muutettu) kanssa oltu ystäviä jo 3 vuotta, käydään aina välillä miehen kanssa heillä kylässä. Annikalla on lapsia ja kihlattu mies joten todella outoa että petti.
Oon sitäpaitti löytäny mustia hiuksia meidän lakanoista mutten oo tajunnu että ne olisi naisen hiuksia, ei vaan oo tullut mieleen. Mies tossa just näpyttelee puhelimella ja mä oon ihan pala kurkussa, sanonko miehelle tästä vai annanko olla? Mitä mä teen?
Kommentit (11)
Kirjoitat tarinasi pohjalta loisteliaan romaanin ja tarjoat kustantajille. Tiedä vaikka TV-sarjakin tulisi tästä. :)
Seuraavan kerran ku mies menee vessaan ota känny ja katso mitä vastas sekä katso tietenki entinen 'historia' puhelinesta mitä ovat puhuneet ennen kui vedät liikaa kilareita..
voihan se olla jokin toinen "annika" , eikä välttämättä se kaveris..
Joo seuraavalla kerralla ku menee vessaan nii ottaisin miehen puhelimen ja lähtisin jonnekki ulos. Lukisin kaikki viestit rauhassa ja sit soittaisin ensin sille naiselle ja sanoisin että kiitos vaan ihan pirusti. Sitten mä menisin takasin sisälle ja alkaisin hoitamaan käytännön asioita eron suhteen. Aika törkee, varsinki jos se on teijä tuttu.
oliko kiitos normaalista kyläilystä tai ihan jostain muusta palveluksesta?
kysy suoraan mieheltäsi ja annikalta mistä on kyse
Jos on yleinen nimi mikä sillä kaverilla on niin eihän sen ole pakko olla sun kaveri... ? Mutta pettää jokatapauksessa. Todellakin sanot miehelle !
AUTTAKAA