Missä olet syönyt elämäsi parasta pastaa?
Kommentit (41)
Kotona, juuri jauhetusta täysjyvävehnäjauhoista tehtyä tuorepastaa.
Kotona. Nauhapastaa ja kastikkeena kylmäsavulohi kermassa. Tilliä päälle.
Liguriassa jossain pienessä kylässä San Remon lähellä. Isoja rapuja tomaattipohjaisessa kastikkeessa ja oli halpakin vielä.
Ruotsissa aikoinaan Ex mieheni tekemänä.Hän tulee ruoka kultuurin maasta: Chile.
Sardiniassa, Italiassa. Hummeripasta oli taivaallista!
Edesmenneen anoppini käsin tekemää trofie pastaa pestolla italiassa.
Kotona Kokkikartanon broilerpastaa
Vierailija kirjoitti:
Liguriassa jossain pienessä kylässä San Remon lähellä. Isoja rapuja tomaattipohjaisessa kastikkeessa ja oli halpakin vielä.
Liguriassa, joku niistä pienistä Rivieran kaupungeista. Pieni ravintola ja maailman paras pasta alla puttanesca.
Toiseksi parasta pastaa teen ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tällänenkin nykyään Pizzaa?
Kotona: makaroonia, eineslihapullia ja ketsuppia. Ahh!
Iso Omenan Pasta Box oli kyl maanmainio, ei taida olla enää valitettavasti pystyssä :(
Venetsiassa. Ravintolaa en enää muista, jossain sivukujalla.
Aivan uskomattoman maukas sienipasta.
Olen itsekin opetellut tekemään hyvää pastaa mutta en vielä ole päässyt lähellekään sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tällänenkin nykyään Pizzaa?
Et siis ymmärtänyt kysymystä.
Mieleen on jääny Tampereella 3h+k äyriäispasta. Hampurissa portugalilaisessa ravintolassa sama. Ja vaikka itse sanonkin niin teen tosi hyvän bolognesen.
Pattayalla italialaisen ex-pat kokin ravintolassa ankka-tryffeli raviolit ankanmaksan kera. Kasvattaa itse kaikki liki tarjoamansa eläimet ja kasvikset.
80-luvulla, viikon lomamatka, puolihoito. Hotelli Aglaia, Riccione, Italia. Siellä omistajaperheen mamma teki keittiössä vieraille ruokaa ja hyvää oli. Unohtumaton elämys.
Lissabonissa tomaattipohjainen, kermaisa kastike, jossa valkosipulia, jättikatkaravun pyrstöjä ja runsaasti korianteria. Musta tagliatelle pastana.
Turku Dennis ravintola. Mielettömän hyvää!