Inohan läheisyyttä ja kosketusta
Kommentit (9)
Unohdat läheisyyden ja kosketuksen - kehität suojamekanismin inhoamisen tunteesta?
niin minäkin. Kosketus on alkanut inhottaa. Mieheni on epätoivoinen, mutten pysty pakolla koskettamaan häntä, ällöttää. Ja mitä enemmän hän toivoo kosketusta, sitä vähemmän haluan koskettaa. Järkyttävä noidankehä.
Vierailija kirjoitti:
Hävettääkö edes ap?
Ei, pitäiskö? ap
mua kiinnostaa, että miksi inhoat? mikä siinä on vastenmielistä? Kysyn koska tuttavapiirissä on myös henkilö jolle koskettaminen on vaikeaa, en halua häneltä kysyä syytä, ja yritän ymmärtää...
Minua ainakin ällöttää se, että jos kosketan miestä edes jotenkin, edes vaikka vaan sipaisen, hän olettaa että sitten pitää taas alkaa kosketella ja lääppiä koko ajan. En enää halua että hän edes hieroo niskoja, kun hänellä alkaa seistä jo pelkästään siitä ja sitten on taas märkä läntti housuissa. Hän sanoi, että haluaa kosketuksen olevan vastavuoroista, että kun mä kaipaan kosketusta, niin sitä saan ja päinvastoin että hän saa halutessaan mutta en halua koskaan. En halua häneltä mitään. Olen sanonut että hoitelee itse itsensä. Ahdistaa ja ällöttää. En tajunnut että avioliitto on tällaista jatkuvaa toisen tarpeiden täyttämistä. En suosittele.
nunnaluostarissa on vielä tilaa