Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita naisia jotka eivät ole iskeneet yhtään miestä?

Vierailija
24.10.2022 |

Kiinnostaisi tietää miten moinen tapahtuu
N45

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittelee takamusta jollekkin vastaantulijalle...     Jos se hiplaa sitä niin tykkää susta.

Vierailija
2/23 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä muuta kuin alkaa jutella miehelle pikkuhiljaa ja seurailee miten asia etenee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa jos olet muodollisesti pätevä. Ei tarvitse kun hakeutua miehen lähelle niin mies aloittaa keskustelun.

Vierailija
4/23 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
5/23 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppoa jos olet muodollisesti pätevä. Ei tarvitse kun hakeutua miehen lähelle niin mies aloittaa keskustelun.

Jos yläosan muodokkuudesta puhutaan niin eipä riitä.

Vierailija
6/23 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itse tämmönen että miehet ei näytä olevan kiinnostuneita. Sillä tiedän että tasan kaksi miestä jotka ovat näyttäneet kiinnostuksen mua kohtaan. Vanhemmat miehet jotka ovat 50-60 ikäisiä ovat asia erikseen. Ei pitäisi olla ulkomuodossa vikaa, en taida vaan ostata iskeä miehiä.

N26

Vierailija
7/23 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ikinä iskenyt yhtään naista. En ole ollut alotteellinen. Aloitteet on aina tullut naisilta. Seurustelu suhteita on noin 5 kpl ja yksi avioliitto takana. Yhteensä noin 30 vuotta. Että kyllä naiset osaa iskeä miehiä, jos vaan haluavat.

M53

Vierailija
8/23 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole ikinä iskenyt yhtään naista. En ole ollut alotteellinen. Aloitteet on aina tullut naisilta. Seurustelu suhteita on noin 5 kpl ja yksi avioliitto takana. Yhteensä noin 30 vuotta. Että kyllä naiset osaa iskeä miehiä, jos vaan haluavat.

M53

Kysymys kuuluikin, että miten?

Vierailija
9/23 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M53

Hyvä kysymys. yritän vastata, vaikka mies olenkin. Minulla on kuitenkin silmät ja korvat päässäni, ja muistan asioita nuoruusvuosiltani. Enimmäkseen seurasin sivusta kun naiset iskivät minua tasokkaampia miehiä, mutta kävipä joskus niinkin että joku jostakin syystä haksahti iskemään minuakin.

Ensimmäinen askel: Nainen huomaa miehen joka miellyttää häntä visuaalisesti. Nainen seuraa miestä kauempaa (esim. baarissa). Jos miehen ympärillä pyörii muita naisia, se tekee miehestä entistäkin enemmän tavoiteltavan, koska muutkin naiset haluavat miehen huomiota, siis hänessä on pakko olla jotakin tavoittelemisen arvoista.

Toinen askel: Nainen siirtyy miehen läheisyyteen, ja pyrkii katsekontaktiin miehen kanssa. Kun katsekontakti on saatu, nainen katsoo miestä silmiin, hymyilee, koskettelee hiuksiaan, mahdollisesti siirtyy tilaamaan drinkin aivan miehen vierestä ja pääsee näin puhekontaktiin. Yleensä tässä vaiheessa mies ehdottaa tanssia, tarjoaa drinkin, alkaa juttelemaan ja asia alkaa etenemään. Mies luulee iskeneensä naisen. Ei voisi olla enempää väärässä. Mies siinä iskettiin.

Yritin nuorempana iskeä naisia. Eipä onnistunut. Lopulta ymmärsin että on aivan turha yrittää iskeä naista joka ei ole jo osoittanut kiinnostusta. Täysin ajanhukkaa, ei ollut menestystä ikinä. Kun aloin keskittyä heihin jotka selkeästi olivat ottaneet ensimmäisen askeleen, (kts. yllä) , niin ero naisten suhtautumisessa oli kuin yöllä ja päivällä. Ei enää niskan nakkelua ja tiuskimisia.

Elämän tärkeä oppitunti.

Vierailija
10/23 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Kahdesti olen päätynyt naimisiinkin, mutta hyvin vähän tehnyt mitään kenenkään iskemiseksi. En edes osaa.

Vierailija
11/23 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M53

Hyvä kysymys. yritän vastata, vaikka mies olenkin. Minulla on kuitenkin silmät ja korvat päässäni, ja muistan asioita nuoruusvuosiltani. Enimmäkseen seurasin sivusta kun naiset iskivät minua tasokkaampia miehiä, mutta kävipä joskus niinkin että joku jostakin syystä haksahti iskemään minuakin.

Ensimmäinen askel: Nainen huomaa miehen joka miellyttää häntä visuaalisesti. Nainen seuraa miestä kauempaa (esim. baarissa). Jos miehen ympärillä pyörii muita naisia, se tekee miehestä entistäkin enemmän tavoiteltavan, koska muutkin naiset haluavat miehen huomiota, siis hänessä on pakko olla jotakin tavoittelemisen arvoista.

Toinen askel: Nainen siirtyy miehen läheisyyteen, ja pyrkii katsekontaktiin miehen kanssa. Kun katsekontakti on saatu, nainen katsoo miestä silmiin, hymyilee, koskettelee hiuksiaan, mahdollisesti siirtyy tilaamaan drinkin aivan miehen vierestä ja pääsee näin puhekontaktiin. Yleensä tässä vaiheessa mies ehdottaa tanssia, tarjoaa drinkin, alkaa juttelemaan ja asia alkaa etenemään. Mies luulee iskeneensä naisen. Ei voisi olla enempää väärässä. Mies siinä iskettiin.

Yritin nuorempana iskeä naisia. Eipä onnistunut. Lopulta ymmärsin että on aivan turha yrittää iskeä naista joka ei ole jo osoittanut kiinnostusta. Täysin ajanhukkaa, ei ollut menestystä ikinä. Kun aloin keskittyä heihin jotka selkeästi olivat ottaneet ensimmäisen askeleen, (kts. yllä) , niin ero naisten suhtautumisessa oli kuin yöllä ja päivällä. Ei enää niskan nakkelua ja tiuskimisia.

Elämän tärkeä oppitunti.

Tämän takia on elintärkeää hommata tuttavapiiriin myös naisia, jotka ovat vain tuttuja, eikä sen kummempaa. Tulevat kumminkin hekin baaritiskille moikkaamaan viimeistään, kun olet kuudennessa tuplaviskissä menossa. Lisäksi heillä on usein siskoja tai tuttuja, jotka ovat heti valmiita, koska kokevat, että olet turvallisempi valinta kuin ihan random-kuristelijaäijä.

Vierailija
12/23 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en mielestäni ole koskaan iskenyt yhtään miestä. Minut on saatettu iskeä joskus kyllä, mutta yleensä ne ovat vain tapahtuneet niin, että yhtäkkiä huomaa, että joku on kiinnostunut minusta ja minä hänestä. Katse ja toistemme luo lähestyminen on riittänyt keskustelun aloitukseksi ja siitä se on sitten lähtenyt. En oikein edes tiedä miten isketään, vai onko tuo sitten iskemistä, tell me!

Vierailija
13/23 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Tai no jotain vilkasta puhetta olen pitänyt, jos tuo nyt menee flirtistä. Miehet ovat itse kiinnostuneet, jos ovat kiinnostuneet.

Vierailija
14/23 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon itse tämmönen että miehet ei näytä olevan kiinnostuneita. Sillä tiedän että tasan kaksi miestä jotka ovat näyttäneet kiinnostuksen mua kohtaan. Vanhemmat miehet jotka ovat 50-60 ikäisiä ovat asia erikseen. Ei pitäisi olla ulkomuodossa vikaa, en taida vaan ostata iskeä miehiä.

N26

Miksi et itse ole sanonut kiinnostuksestasi miehiä kohtaan? Miksi olet jäänyt odottamaan?

Vierailija
15/23 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M53

Elämän tärkeä oppitunti.

Tuossa on vain yksi ongelma. Tuollaista ei tapahdu tavallisen ulkonäön miehille.

Vierailija
16/23 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen on niin miehiä kuin naisia, jotka ovat sitä mieltä, että mies (tai 2. nainen),  kyllä tekee aloittee heitä kohtaam jos on oikeasti kiinnostunut. - Aika pöhköä, jos samaan aikaa kärvistelee sinkkuutensa kanss. Tietenkään kenelläkään ei ole mikään valvoite tehdä aloitetta.

Vierailija
17/23 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai siinä muuta kuin alkaa jutella miehelle pikkuhiljaa ja seurailee miten asia etenee.

Niin miehillekin uskotellaan. Siinä kustaan silmille ja jaloillekin. Hyvä, ettei silmiin syljetä. Niin lähde sitten seuraavalla kerralla edes yrittämään mitään. Pitäkööt tunkkinsa.

Vierailija
18/23 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen on niin miehiä kuin naisia, jotka ovat sitä mieltä, että mies (tai 2. nainen),  kyllä tekee aloittee heitä kohtaam jos on oikeasti kiinnostunut. - Aika pöhköä, jos samaan aikaa kärvistelee sinkkuutensa kanss. Tietenkään kenelläkään ei ole mikään valvoite tehdä aloitetta.

Aloitteen tekeminen ei vaikuta juurikaan sinkkuuteen, jos ulkonäkö ei ole sellainen, että aloitetta kannattaa tehdä. Olipa sukupuoli mikä tahansa. En esimerkiksi kaljuna miehenä tekisi ikinä aloitteita kenellekään. Jos joku nainen on jostain syystä juuri minusta kiinnostunut, niin varmasti hän tulee minulle juttelemaan. Mutta tuskinpa sentään.

Vierailija
19/23 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos yläosan muodokkuudesta puhutaan niin eipä riitä.

Iso pää ei usein ole eduksi.

Vierailija
20/23 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Kahdesti olen päätynyt naimisiinkin, mutta hyvin vähän tehnyt mitään kenenkään iskemiseksi. En edes osaa.

Eli kaksi naimista yrittämättä mitään? Wouu! Mitenkähän miehillekin voisi saada saman tarjonnan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan