Paljon olette tänään syöneet kasviksia, marjoja ja hedelmiä?
Itse olen syönyt avokadon, 3 pientä porkkanaa, yhden ison tomaatin, 5 sentin pätkän kurkkua, 7 miniluumutomaattia.
Iltaruualle teen vielä ison kulhon salaattia, johon tulee versoja, tomaattia, kurkkua, jäävuorisalaattia, punasipulia ja kikherneitä.
Kommentit (26)
Aamupalalla noin 15 kirsikkaa, muutama mansikka jogurtin seassa, 3 luumutomaattia ja sentin viipale kyssäkaalia.
Puoli litraa mansikoita ja tölkin vichyvettä. Puolikas kolmioleipä. Siinä tämän päivän eväät. Toinen puolisko leivästä ei enää maistunut. Ehkä illemmalla.
Herneitä, en tiedä paljonko mutta aika paljon. Mulla oli muovikassillinen herneenpalkoja, jotka perkasin. Ryöppäsin herneet ja pussitin pakastimeen. Siinä työn lomassa söin herneitä. Muuta en olekaan vielä aamukahvin lisäsi syönyt.
Oi joi...suurin osa ruoastani on marjoja ja kasviksia joten ei niitä nyt jaksa lähteä erittelemään.
PALJON!!
Neljä voileipäkurkkusiivua purkista, rehua sekin.
Tuorekurkkua ei kannata ostaa, puolet menee pahentuneena roskiin.
Vierailija kirjoitti:
En ole syönyt tänään vielä mitään, syön vasta illemmalla.
Mitä muuta sä olet syönyt?
Ai mitä muuta? Kaksi siivua ruisleipää ja kymmenkunta mantelia. Pari litraa vettä.
ap
En ole vielä syönyt mitään, juonut vain vettä. Syön kerran päivässä siinä 17-18 maissa. Silloin paljon tuoretta kasvista, kalaa ym.
En ole minäkään syönyt mitään. Kohta vois laittaa lounasta. Ihan perussalaatti ja jotain possua.
Vasta söin aamiaiseksi karjalanpiirakoita, kalkkunaleikettä, juustoa ja paprikaa sekä lasillisen sitruunamehua. Eli enpä vielä juuri ole ehtinyt.
Lounaaksi sitten myöhemmin gazpacho (=pelkkää vihannesta), Illalliseksi pastaa ja iso salaatti.
Mutta kun nyt muistutit, taidanpa ottaa tuosta kulhosta aprikoosin, persikan ja pari passionhedelmää ja syödä ne välipalaksi.
Onpa teillä kaikilla myöhäinen rytmi. Itse heräsin 6.30 ja nyt lopettelen lounastuntia. Syön viimeisen kerran kuuden aikaan arkisin.
ap
Minä söin aamupalalla puolikkaan minivesimelonin, hetki sitten lounaalla 2 porkkanaa, suippopaprikan ja ison kulhon kirsikoita.
Todennäköisesti päivällisellä kirsikkatomaatteja osana ruokaa ja iltapalalla taas lisää vesimelonia ja kirsikoita.
Minäkin syön aamupainotteisesti, iltaisin ei tee mieli syödä mitään.
Tänään on kasviksista mennyt yksi tomaatti, pätkä kurkkua, kolme porkkanaa, kolme lehteä lehtikaalia ja sokeroimattomia etikkapunajuuria. Yhden kevyen ruuan syön vielä tänään joskus viiden-kuuden aikoihin enkä vielä tiedä mitä tulen silloin syömään. Ehkä jugurttia ja mustikoita.
Omena, klementiini, puolikas mango, kurkkua noin 10 cm, puolikas pieni paprika ja 6-7 kirsikkatomaattia.
Äsken lounaalla puoli lautasellista salaattia, tomaattia ja melonia. Toinen puoli perunaa ja lihaa :)
En ole syönyt tänään vielä mitään, syön vasta illemmalla.
Mitä muuta sä olet syönyt?