Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
soskuäiti kävi sitten taksilla prismassa
17.07.2014 |
kassalla jonotti edessäni: lihava, tatuoitu naikkonen sivusiilissä tukassa ja vituraksi piirretyissä kulmakarvoissa. mukuloita oli kolme joilla varmaan kaikilla eri isät ja kahdella riekkumisesta päätellen adhd: yksi oli lihava mustalaisen oloinen poika, toinen pisanaamainen pikkupimu ja lkolmas ähes albiino poika!
kassahihnalla lojui pakastepitsoja, röökiä, suklaamuroja, limsaa ja karkkia. pakkaamisen lomassa naikkonen rähisi " olkaa hiljaa kun äiti soittaa taksin tai saatte kävellä!!"
enää minulta ei tarvitse kysyä, mitä on white trash! nyt näin sen omin silmin
Kommentit (2)
SITTENKÖ kävi taksilla "prismassa"? Mitä SITTEN?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tuski oli sossun asiakas, jos tilasi taksia. Wt ehkä.