383 TARTUNTAA
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Koronan vähättely on henkinen puolustusmekanismi. Jotkut ei vaan pysty suhtautumaan tautiin vakavasti. Sehän on ollut nähtävissä ihan pandemian alusta asti.
Juuri tämä. Tosin suurin osa ei edes ymmärrä mistä puhut ( ei äly riitä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
383 sairastunut flunssaan, ou mai gaad.
Joista 350 oireetonta
Miten tiesivät mennä testiin oireettomina?
Mutta viime kesänä ei käyty hakemassa uutta virusmuunnosta Pietarista eikä lähdetty heti kotiin palattuaan Himoksen festareille levittämään tartuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korona on paljon enemmän kuin joku "flunssa". Jokainen joka vähättelee tätä, pilkkaa niitä jotka ovat rakkaitaan ympäri maailmaa menettäneet!
Tässä lukuja:
https://www.worldometers.info/coronavirus/?fbclid=IwAR35ZFiRZJ8tyBCwazX…
Minä menetin läheiseni kausi-influenssaan, mutta ei siitä vauhkota missään, eikä laitettu yhteiskuntaa kiinni, vaikka siihen kuolee saman verran porukkaa normivuotena kuin koronaan nyt 1,5 vuoden aikana.
Tuon ajattelun mukaan koska yksi mun läheinen kuoli, kuolkoot muutkin? Jos noita lukuja yhtään katsoit, niin kyse on miljoonista jotka ovat menettäneet rakkaitaan. Jos emme olisi suostuneet rokotteisiin isorokkoa ja tuberkuloosia jne vastaan, millainen maailma olisi?
Luitko edes kommenttia? Influenssaan kuolee vuodessa keskimäärin enemmän kuin koronaan. Silti vain koronalla on sinulle merkitystä, influenssalla ei.
No johan on heitto. Kausi-influenssaan on kuollut 262 000 ihmistä maailmanlaajuisesti vuodessa. Koronaan kuolleiden määrä huitelee ihan eri lukemissa. Kausi-influenssa on pikkutekijä tässä hommassa. Vertailun vuoksi esimerkiksi HIV/AIDS kuolemia on ollut n 900 000 maailmalla.
Lähde: worldometers.com
Eipäs kohkata. Tehdään näitä avauksia vasta sitten, kun on yli 1000 tartuntaa päivässä. Luulen, että loppusyksystä tai alkutalvesta niin tulee käymään.
Viime vuonna oltiin nätisti, mutta sitten hallitus ryssi tilanteen avaamalla rajat. Miksi nyt olla nätisti, kun hallitus pilaa kaiken taas, Ohisalo etunenässä?