Miten kestää työssäoppimis paskaa? :(
Vituttaa niin suunnattomasti.... Tee sitä, tee tätä.. Sit kun vihdoin saat kaikki tehtyä, luulet, että vihdoin pääset kotiin niin sitten jostain taas kuulee tutun huudon että käy tekemässä VIELÄ SE, SE, SE JA SE !!! AINA JOTAIN !!! Olin 6 päivää pois kun sairastuin, niin huomaan selvästikin, että sitten kun tulen taas töihin, niin mulla teetetään oikein urakalla töitä, ihan kuin sen 6 päivän töiden edestä koitettais teettää hommia. Ihan keksimällä oikein keksitään mulle paskahommia koko vitun ajan.
Sitten kun samassa työssäoppimispaikassa on palkkatyöntekijä niin se ei tee paljo paskaakaan ja odottaa että teen sen hommat. Ihan selvästi suosivat tätä työntekijää joka saa palkkaa, kun sen ei tarvi tehä paljon paskaakaan. Mulle nakitetaan vaan hommia.
Vihaan tätä, miten helvetissä kestän läpi tän kärsimyksen.....!!???
Kyllä on satavarmana erittäin harvassa oikeasti hyvät työpaikat, joissa työssäoppijaa ei kohdeltais ku roskaa.
On vaan niin saatanan kivaa ku on ilmanen orjatyöntekijä !!!
Miksi et ryhdy oppivaksi työssäoppijaksi eli esitä kysymyksiä, pyydä toista työntekijää näyttämään/auttamaan jne. Olen aktiivinen ja muistuta, mitä kaikkea työssäoppimisjaksolla oli tarkoitus oppia (kai sinulla on siitä suunnitelma?).