Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua yöllisiin suonenvetoihin??

25.08.2006 |

Tämä on toinen raskaus rv 22-23 ja ekassa oli kyllä kaikenlaista vaivaa, mutta silloin säästyin suonenvedoilta. Niitä on alkanut tulla nyt ja aina yöllä. Mikä avuksi?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku vinkkasi, että hirudoid forte vai miten se nyt kirjoitetaan auttaisi suonenvetoon. Ja sitä saa raskaanaolevatkin käyttää! Itse ajattelin kokeilla! :)

Vierailija
2/13 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla, sillä itselläni kaikki vedot häviävät vichyllä, mutta tavallinen vesi ei auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä olen kanssa koittanut koko kesän juoda kivennäisvesiä, eikä suonenvedosta ole ollut ongelmaa, vaikka välillä on pohkeessa ollut sellaisia tuntemuksia.

Vierailija
4/13 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirudoid forte geeli ja magnesium tabletit. Villasukat yöksi jalkaan on myös auttanut.

Vierailija
5/13 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaahan seuraava: pelkkä magnesium " syö" muita kivennäis-ja hivenaineita. Joka johtaa siihen että kivennäis-ja hivenainetasapaino ei pysy tasapainossa.

Tableteista imeytyy vain noin 20% ja FitLinen patentoidusta Restoratesta taataan 90%. Tässä Restoratessa on kaikki mineraalit ja kivennäisaineet optimaalisessa suhteessa keskenään. Suosittelen raskaana oleville Restoratea raudalla.

Toiseksi hiilihappoiset juomat vievät aivoilta happea ja turvottavat. En kyllä suosittele niitä raskaanaoleville.

Lisätietoja www.7458.fitline.com ja tuoteopastusta ravinto@ohjaus.fi

Vierailija
6/13 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jollain vinkillä näistä saa suonenvedot loppumaan!

Vierailija
7/13 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis auttaa suonen vetoon kun pistää paksut sukat jalkaan yöksi ja ennen sukkien laittoa laittaa esim. jotain kostesvoidetta ja hieroo sen hyvin, ettei kaikki imeydy sukkiin:)

Sitten kun nukkuu tyyny tai peitto haarojen / polvien välissä niin tämäkin lukemani mukaan auttaa eikä mullakaan oikeastaan ole enää ollut mitään suonenvetoja kun nukun aina peitto rutussa jalkojen välissä;)

Saman lukemani tekstin perusteella tuo peitto / tyyny jalkojenvälissä nukkuminen ehkäisee jonkun verran suonikohjuja:D

Tästä ei kokemusta-heh-...

Vierailija
8/13 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Itselläni auttoi ensimmäisen raskauden aikana magnesium.

-Ghattis

Vierailija
9/13 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuivat tosi nopeasti, siihen asti olivat jokaöisiä ja tosi inhottavia:(

T.Je_Ni 34+5

Vierailija
10/13 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mikäli kärsit turvotuksesta, lisäsuolaa en suosittele.

Vierailija
11/13 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun laittaa yöksi sukat jalkaan

Vierailija
12/13 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti auttaa, lopulta kroppa jopa alkaa vaatimaan sitä, kun puutostila iskee! Olin toissapäivänä kaupassa, magnesiumit on päässeet loppumaan jonkin aikaa sitten ja yhtäkkiä luontaistuotehyllyn kohdalla tuli sellainen olo, että nyt on ostettava - ja seuraavana yönä iski pitkästä aikaa eka suonenveto. Muutaman päivän kuurin jälkeen suonenvedoista ja lihasten kiristyksestä ei ole enää tietoakaan. Eli minut kokemus on ainakin saanut täysin vakuutettua tehosta. :)

Vierailija
13/13 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukisukat auttaa myös suonenvetoon. Olen käyttänyt päivisin tukipolvisukkia ja sillä yölliset suonenvedot loppuivat. Jos jonakin päivänä sukat ei ole jalassa, heti seuraavana yönä vetää suonta. Minä en ole käyttänyt magnesiumia, joten siitä en tiedä.