mitä se wt oikein tarkoittaa?!?
Täällä ei nykyään muusta puhutakkaan niin olisi kiva tietää
Kommentit (5)
Se on USA:lainen termi, joka tarkoittaa köyhää ja sivistymätöntä valkoihoista väestöä, jonka elämäntavat ovat kauniisti sanottuna epäterveelliset. Hallitsevat luonteenpiirteet ovat tyhmyys ja kovaääninen röyhkeys. Tupakointi, kännääminen ja roskaruoka kuuluvat asiaan, samoin rasismi.
Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta mielestäni wt-hössötys Suomessa keskittyy tälle palstalle. Se on uniikkia av-maailmaa samalla tavalla kuin velat ja mungot ja pimppikarvat, nuo elämää suuremmat asiat.
Kuinka joka päivä on montakin aloitusta missä kysellään samaa? Tämäkin AP nähtävästi on pyörinyt jo hetken täällä, niin kuinka voi olla huomaamatta aiempia aloituksia tästä samasta? Eilen juuri kyseltiin kaikki mahdolliset lyhennykset. Ja helvetti GOOGLATKAA, se löytyy kyllä, kun viitsitte nähdä ITSE vähän vaivaa.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 17:33"]Kuinka joka päivä on montakin aloitusta missä kysellään samaa? Tämäkin AP nähtävästi on pyörinyt jo hetken täällä, niin kuinka voi olla huomaamatta aiempia aloituksia tästä samasta? Eilen juuri kyseltiin kaikki mahdolliset lyhennykset. Ja helvetti GOOGLATKAA, se löytyy kyllä, kun viitsitte nähdä ITSE vähän vaivaa.
[/quote] no voi hyvää päivää, löysää sitä pipoa. Ei kukaan varmaan sinua pakottanut avaamaan tätä keskustelua, joten voisit vaikka ohittaa verenpainettasi nostavat ja mielenrauhaasi järkyttävät keskustelut jatkossa. Ap ei välttämättä pyöri tällä palstalla 24/7 toisin kuin sinä huutelija. T mamma jolla on muutakin elämää kuin vauva-palsta
White trash=wt