Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia yaz e-pillereistä

Vierailija
17.07.2014 |

Eli olisi kivaa kuulla muitten kokemuksia yaz e-pillereistä

Itse aloitin kyseiset e pillerit kuukausi sitten ja verta vuosi koko kuukauden ja mahaan sattui myös koko kuukauden ajan, iho rasvottunu huomattavasti enemmän, ei muuten mitää moitittavaa kun tua kuukauden mittainen vuoto ja syön nyt 3 lume tablettia ekasta laatasta ja menkat alkoivat eilen toivotaan että tiputtelu vuoto nyt sitten loppuu seuraavan kuukauden aikana.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni todella huonot kokemukset kyseisestä merkistä. Aiheutti hirveitä mielialavaihteluita ja syömishimoja, tämän seurauksena lihoin n. 8 kg 10 kk aikana. Seksihalut katosivat täysin. Lisäksi tuli aina ihan järkyttävä oksennuskrapula vaikka olisin juonut vain lasillisen viiniä. Hyvänä puolena oli, että helpottivat kuukautiskipuja. Kaksi kaveriani on myös syönyt Yazeja, toisella samanlaiset kokemukset kuin minulla ja toisella ei tietääkseni mitään ongelmia.

Vierailija
2/3 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivat loistavasti, sivuvaikutuksena ainoastaan vähäistä limakalvojen kuivumista. Vaihdoin kuitenkin Zoelyyn, Yazithan yhdistettiin useampiin veritulppa tapauksiin. Lisäksi Zoely on matalahormonisempi ja estrogeeni on luonnollisempaa kuin Yazeissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naama alko kukkimaan ja olin koko ajan vihane. Vaihdoin zoelyyn ja itkin ekan kuulauden joka asiasta. Sittemmin zoelystä ei oo ollu haittavaikutuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi