Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töiden perässä muuttaminen,mies pistää vastaan

Vierailija
17.07.2014 |

Elikkäs minulle olisi tiedossa töitä toiselta paikkakunnalta. Homma olisi toistaiseksi voimassa olevalla sopoarilla.Nykyisellä paikkakunnalla ei ole alani töitä kuin kesäisin.

Ainut ongelma on mieheni,ei halua muuttaa. Hän on eläkkeel joten sen suhteenkaan ei ole ongelmaa. Mies pistää vastaan kaikessa; lasten pk,koulut jne ovat muka ongelma samoin itse muutto millä ja miten muutetaan jne.. keksii jatkuvasti uutta negatiivista. Itse olen tällä hetkellä vielä töissä,mutta soppari päättyy ensi kuun lopussa,minä elätän perheemme ja vitsittää jo etukäteen että tipun kohta taas työmarkkinatuelle.

Onko kellään kokemusta siitä että toinen on lähtenyt töihin toiselle paikkakunnalle ja toinen jäänyt entiselle paikkakynnalle? Onko homma toiminut?

En tosiaan halua jäädä taas työttömäksi ja vain siksi että ukko on kaikessa vastahankaan

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välimatka?

Vierailija
2/11 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko perhe muuttaa...ei voi olla noin vaikeaa kun tuhannet suomalaiset muuttaa vuosittain.

Tai mies ja lapset jää vanhaan kotiin ja sinä hommaat jonkun luukun työpaikkakunnalta. Mutta miehen pitää sitten olla hyvä isä että pärjää ma-pe lasten kanssa eikä lapset jää heitteille.

Sinä ja lapset muutatte ja mies jää yksin vanhoihin kuvioihin pyörimään. Ero tai etäsuhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että muutto tulee, joko miehen kanssa tai ilman.

Vierailija
4/11 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä tila

Vierailija
5/11 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joutuu siis muuttamaan poi

Vierailija
6/11 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten muutat yksin. Älä vaan jää työttämäksi nykyiselle paikkakunnalle.

Kun vähän aikaa mies on lasten kanssa yksin kotona, voi muutto maistuakin kaikille.

Lisäksi ota selvää kannattaako sinun vuokrata paikkakunnalta asunto, saat näihin verohelpotusta.

Itse asuin vähän aikaa lapissa ja siellä paljon oli pariskuntia, joissa toinen asui toisella paikkakunnalla ja nähtiin jopa kerran kuussa. Jos haluaa tehdä töitä, pitää välillä vaan tehdä uhrauksia.

Vierailija
7/11 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri käy Hesassa tekemässä joka toinen viikko yövuoroja. Siis 7 kiinni, 7 auki. Siellä asuu kimppakämpässä toisen vuorotyöläisen kanssa.

Mies ja teinit siis asuu täällä Savonlinnassa. Kuulemma kannattaa.

Kompromisseistahan teidänkin jutussa on kyse ja pitkistä keskusteluista.

Vierailija
8/11 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko miehesi pelätä yksinäisyyttä uudella paikkakunnalla? Ymmärränä, että miehesi miettii asiaa paljon lasten kannalta, koska ainakin meidän perheelle se oli tosiaan yksi isoimmista asioista mikä teki muutosta vaikean, mutta on iso etu jos mies on kotona. Kotona oleva vanhempi voi aivan eri tavalla tukea lasten ja koko perheen sopeutumista ja auttaa lapsia saamaan kavereita. 

Vierailija
9/11 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
10/11 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkeläinen... onko hän jotenkin... vajaa...?? Vai vanha??

Vierailija
11/11 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää pakottaa vanhus muuttamaan. Mene itse!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi