Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua kuppikoon määrittelyyn

Vierailija
17.07.2014 |

Minulla on vääränkokoiset rintsikat, koska näkyy n. kaksoisrinnat. Mikä mahtaa ollat oikea koko?

Rinnan alta mitattuna 81 cm. Rinnan päältä mitattuna 103 cm.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi käynti alusasuliikkeessa?

T. Oikea panomies

Vierailija
2/14 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

googlaappa kokotaulukko netistä, ja huomio, että kokotaulukkoja on tuotekohtaisiakin.

Vierailija
4/14 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 13:33"]

Miten olisi käynti alusasuliikkeessa?

T. Oikea panomies

[/quote]

On pitkä matka liivikauppoihin. Netistä ajattelin tilata. /ap

Vierailija
5/14 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympärysmitta ainakin 75, jotta rintasi saavat riittävästi tukea. Kuppikoko saattaa olla hyvinkin "suuri". Kaupan koot ei ainakaan riitä. Mulla on mitat 78cm ja 98cm ja koko on 70H.

Vierailija
6/14 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa 75G tai H.

Vierailija
7/14 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän tuo lumingerin koko voi pitää paikkaansa! Sain tulokseksi 75i. Siis ei. Mulla ei voi olla i-kuppia, ihan normitissit, ei mitkään jätit.

Taitaa olla tuon kaupan ihan omat koot, kun taas muualla olen ehkä c? /ap

Vierailija
8/14 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 13:39"]

Mutta eihän tuo lumingerin koko voi pitää paikkaansa! Sain tulokseksi 75i. Siis ei. Mulla ei voi olla i-kuppia, ihan normitissit, ei mitkään jätit.

[/quote]

ja ihmettelet miten voi tulla liiveillä ns. tuplatissit? No tilaa sitten vaan lisää c-kuppia.

Vierailija
9/14 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 13:42"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 13:39"]

[/quote]

ja ihmettelet miten voi tulla liiveillä ns. tuplatissit? No tilaa sitten vaan lisää c-kuppia.

[/quote]

Olet oikeassa. Mulla ei ole ollut vuosiin oikeankokoisia rintsikoita. Olen niin tottunut tähän tuplatissi näkyyn, että aina vaan ostan niitä liian pieniä. Täytyy kai uskoa teitä nyt vaan. /ap

Vierailija
10/14 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ole mitkään jättitissit! Eikä ole tuon kaupan oma koko, vaan kaikkialla muuallakin tulee tuo sama koko! Eikä tuo kauppa ole mikään liivien valmistaja vaan jälleenmyyjä. Halpisvaateliikkeet haluavat ahtaa väkisin kaikkien naisten rinnat samaan muottiin, jotta vaateliikkeet tekisivät mahd. suuren voiton eli ei tarvitse valmistaa miljoonaa eli kokoa, sillä kaikki rinnathan ovat erilaisia. Kyse on aivopesusta, sillä ei se kuppikoko yksin kerro paljon mitään, ei se I-kuppikaan mikään melonin kokoinen ole pienellä ympärysmitalla ja 65DD on oikeasti hyvin pieni.

Vierailija
12/14 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edelleen aiot ostaa liivit kokeilematta? Malleissa on niin paljon eroa että ei se kuppikokokaan ole yksiselitteinen. Sopivan kuppikoon liivit ei aina imartele mallista riippuen.

Vierailija
13/14 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 13:45"]

ei se I-kuppikaan mikään melonin kokoinen ole pienellä ympärysmitalla ja 65DD on oikeasti hyvin pieni.

[/quote]

Luitko avausviestin? Ympärysmitta oli rinnan alta 81 ja rinnan päästä 103. Ei ole kyse mistään mainitsemastasi pienestä koosta.

Vierailija
14/14 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 13:52"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 13:45"]

ei se I-kuppikaan mikään melonin kokoinen ole pienellä ympärysmitalla ja 65DD on oikeasti hyvin pieni.

[/quote]

Luitko avausviestin? Ympärysmitta oli rinnan alta 81 ja rinnan päästä 103. Ei ole kyse mistään mainitsemastasi pienestä koosta.

[/quote]

Laitoin tuon esimerkkinä. Ja tuon I:n siksi, koska itsehän kerroit että laskuri antoi sulle sen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän