Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

-Perjantaita SYYSväki04------

25.08.2006 |

täällä kukun

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy mennä huuhtelemaan ne vartin yli. Josko jotain ennen sitä ehtisin raapustaa. Olen sopivasti täällä yläkerrassa päätäni värjäämässä, mies alhaalla tenavien kanssa. Rosa kuitenkin reagoisi jotenkin tähän käryyn.

Rosan napa ja alpi-asiaa. Verikokeesta löytyi selvä maitoallergia (tulos 103), Vehnä oli vain hieman koholla. Soija, peruna ym olivat negatiivisiä, mutta minulla on sellainen kutina että Rosa on myös niille allerginen. Maanantaina Tayssiin ja Prick-testeihin. Olen ollut pian 2viikkoa ilman viljatuotteita ja Rosan iho on selvästi parantunut. Nyt kun Ataraxit ovat maanantain vuoksi tauolla, niin Rosa on raapinut taas nilkkansa rikki. :-( Joko syömäni ruoka (riisi, mustikka, ruusunmarja tai sininen keiju) aiheuttajana taI viivästynyt oire Almironista. Neocatea on saanut kaksi kertaa, oireetta kait.. Kun joku viisas kertoisi että mikä johtuu mistäkin... En nyt uskalla Neocatea antaa, kun on niin monta kysymysmerkkiä että odotan josko tilanne hieman tasaantuisi. Toiveikas olen tuo Neocaten suhteen mutta en nyt hötkyile.

Olin tyttöjen kanssa pari päivää sitten Ähtärin eläinpuistossa. Suosittelen tätä vuodenaikaa kyseiseen paikkaan. Ilma oli sopivan viileä että kaikki jaksoivat hyvin. Eläimet olivat touhukkaita ja Sini tykkäsi hurjasti! :-) Suosikkeja olivat villisiat porsaineen (vinkuivat lujaan ääneen, röhkivät ja kaivoivat jne..) peurat, kurjet, karhut lumileobardi poikasineen ja moni muu. Oli tosi mukavaa. Väkeäkään ei näin syksyllä ollut tungokseen asti.

Huomenna häät. Löysin kivan kimonon niihin.

Voi että miten moni kärsii liitoskivuista!! :-/ Sinistä ne kivot alkoivat rv 32 ja Rosasta jo rv22. Kurjia kun invalidisoivat aika tehokkaasti. Jaksuja masun kantoon ja tylsien raskausoireiden sietoon!

Allille ja Tealle parantumisia!

Mimmun neitin unikouluun onnistumisia!

Mimmulille onnittelut alkuyön vanhempien makuuhuoneesta! ;-)

Jatu, onneksi satuit paikalle!

Äh, kello rientää. Minulla on vauvakuume!!!! Haaveilen että ehkäisy lopettettaisiin joulukuussa.. Mies ei ole yhtään innostunut ajatuksesta.. :-/ Muistatteko kun vannoin pistäväni piuhat poikki liitoskivuissani tuskaillessani.. :-D Heh, äkkiä unohtuu miten ihanan kamalaa on odottaa!

Voi Äitikuu! Toivottavasti päsäet pian pelkopolille ja tulet toimeen pelkojesi kanssa. Halaus ja rutistus!

Lila75

Vierailija
22/31 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käväisen vain sanomassa böö, en jaksa kirjuutella enempää. Työelämä vie mammasta mehut! Ehkä palaan asiaan hyvin nukutun yön jälkeen.

Ankkis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei onnistu. :-/

Vierailija
24/31 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmottaudun ettei kukaan vaan luule että olisin synnyttämään päässyt =)

Ramikasta ei oo mitään kuulunut. Jospa ramika on jo päässyt tosi toimiin ja on saanut ihanan pikku nyytin syliin.

Omaa napaa: Aamulla taas supisteli säännöllisesti, mutta loppui sitten supparit kuin seinään taas jälleen kerran. Nyt ei päivällä eikä illalla oo juurikaan supistellut. Oon aivan kypsä.

Veetillä ollut tänään hirveä kiukku päivä. Mikään ei oo ollu hyvin. Ja kaikkeen hokee vaan Ei Ei.

Nyt mies yrittää saada Veetin nukahtamaan. Veeti ihan joka yö kömpii meijän väliin nukkumaan. Yleensä 2-5 välillä. Koskahan se nukkuis koko yön omassa sängyssä. Mutta pääasia mulle on että edes osan yötä nukkuu sängyssään.

Tahtoo myös kampaajalle. Näille hiuksilleni pitäis ehdottomasti tehdä jotakin.

Nyt ei tuu mitään kirjoitettavaa mieleen.

Öttis, Veeti ja masuasukki rv39+2

Vierailija
25/31 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

G: pystyn jonkun verran olemaan netissä Veetin ollessa hereillä. Päivisin jos tuun koneelle niin annan Veetin katsoa katvista tai teletappeja. Ja jos mies on kotona niin pistän miehen vahtimaan Veetiä ja ruun tänne makkariin koneelle ja laitan makkarin oven kiinni.

Vierailija
26/31 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut ennenkään tekemisestä pulaa, mutta nykyään tuntuu että päivät menee pikakelauksella ohi.

Minäkin kävin kampaajalla. Ei mitään radikaalia, tälläinen keskiluokkaisen rouvan tukka.

Työrintamalla kuuluu kummia, kun sain todella mielenkiintoisen puhelun. Ensi viikolla kuulen lisää, mutta aika hyvältä vaikuttaa. Töissä on edelleen kivaa, vaikka aika kiirettä. Valmalla menee aika hyvin pk:ssa vähän itkettää aamulla ja nukkumaan mennessä, mutta muuten touhuaa, juttelee, syö ja nukkuu hyvin. Tänään oli parahtanut itkuun ja juossut syliin, kun isi oli tullut hakemaan. Reipas suloinen sanoi tänään: " nyt on viikonnoppu" . Muutenkin käyttää sanoja, joita en edes tiennyt osaavan, eikä varmaan ymmärrä ihan kaikkien sanojen merkitystä. Ja, Kukkasen tavoin, kirosanatkin on hallussa, mistä lie oppinut.

Kukkuulle voimia.

Allille ja Tealle paranemisia. Minua oikeen pelottaa, jos kohta alkaa taas se kamala sairastamiskierre.

Voi kurjuus noita allergioita.

Uskon Ayap, että haluaisit käyttää valmisruokia. Minä olen päättänyt, etten ota mitään stressiä ruuan suhteen. Tänään tein jauhelihakaiton, mutta Valmalla oli niin nälkä, että sai purkkiruokaa ja lisäksi vielä nakin :). Ei vaan toimi, että yritän tehdä (edes nopeaa) ruokaa työpäivän jälkeen. Valmista pitää olla, kun muuten tulee itkuhuutoraivari perheen naisille. Miehet muuten jaksavat odottaa hyvin se puoli tuntia, että saavat ruokaa. Kummia ovat.

Yäk, lakupussi tyhjenee pika vauhtia tässä kirjoituksen lomassa. Tulee muuten paha olo.

Kaikkia en muista kommentoida, vaikka muista kyllä teitä kaikkia :)

Pilette

Vierailija
27/31 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin jo jokin aika sitten, että viittiskö härnätä tuosta lapsilukuhommasta. Jotenkin on ollu semmoinen kutina, että asia ei ollutkaan ihan niin selvä vielä ;)

Ja g: luettua saan toisinaan pitkin päivää (ja siksikin kommentit tahtoo unohtua). Kirjoittamisen kanssa onkin vähän niin ja näin.

Meillä asustaa tällä hetkellä aivan ihania lapsosia (siis myös hereillä ollessaan) ja aika väsynyt äiti. Vaikka kävelylenkillekin välillä pääsen.

Jaksamisia kaikille ja hyvää viikonloppua!

T@hti

Vierailija
28/31 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ensin piti tänne vielä vilkaista. Onkohan tosiaan Ramika jo lähtenyt?

Pile, kiva lukea että myös teillä syödään välillä purkkiruokaa ja nakkeja :) Ei tule niin karsea fiilis että itsekin niihin varmasti jatkossa sortuu - työelämä kun alkaa. Minäkin olen tuota illan ruokarumbaa kauhulla miettinyt mutta päättänyt myös sen, että ei se maailmaa kaada vaikka sitten välillä purkista ruokaa tytölle antaa tai käyttää valmisruokia/puolivalmis-sellaisia.

Meillä ei vielä kirosanoja hoeta mutta sen sijaan kaikkea muuta. Tyttö huutelee nykyään vähän väliä " voi hyvänen aika" tai " ei oo totta" :)

Olen entistä vakuuttuneempi siitä että mulla on poskiontelon tulehdus. Päätä särkee silmien ympäriltä. Särky vaan lisääntynyt illan aikana Tuntuu painetta nenän vieressä, poskilla. Antibioottikuurin sitten saan ... Onneksi sain sen lääkärin! On vaan niin tylsää kun ne ristiäisetkin ovat sunnuntaina ja kummien ominaisuudessa nyt olisi kiva olla jotensakin tolpillaan. Toivottavasti kuuri ehtisi edes hiukan purra!

Lilalle ihania vauvahaaveita :) Ja siihen netti-G:iin: Vaihtelevasti pystyn netissä tai tietokoneella ylipäätään mitään tekemään kun tyttö hereillä. Jos hän on keksinyt jotakin mielenkiintoista hommaa, saan melko rauhassa olla täällä. Mutta ei siitä tosiaan mitään tule, jos tyttö kiehnää vieressä, haluaa itsekin osallistua näihin hommiin. Yleensä luovutan sitten suosiolla ja palaan tytön päikkäriaikaan.

Öitä!

Alli

Vierailija
29/31 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies läks suihkuu..

G:Yleensä aamukahville pääsen koneelle ja pystyn myös kirjottaa.Typy syöny ja hetken puuhaa suht tyytyväisenä.Myöhemmin psytyy lukemaa ja pikana kirjottaa...Meil on kone olkkarissa ja lasten huoneet iha vieressä.

Yks päivä olin sanonu typylle laitetaa kämppä kuntoo ja lähetää puistoo.Meinasin viel jonkun asin kattoo koneelta ni typysano:et istu siihen tuoliin,nyt kämppä kuntoo!! ;-)))

OOn lueskellu teidän työjuttuja ja entistä enempi mietin et mitä tahtosin tehä..Ois kiva ostaa nättejä työvaatteita jakäydä kampaajalla,ei paljo mun hommis noil ole välii :-/ Tänää just mietin et eipaljo muu muutu kotona oloon verrattuna ku et vessaa pääsee yksin,mut ei sillon ku haluu ;-)) Kahvitauotki on vähä niin ja näin ku aina on liian vähä väkee...

Nyt tulee mies seuraks..Aloin pikkusen pakkailee,mut saa nähä kuin käy lähön..

Onko Ramika tosiaa menny??

jatu

Vierailija
30/31 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T@hti, oikein haistoit! :-D

Minäkin kävin tänään kampaajalla. En tykkää tästä. Liian lyhyt. Olisi pitänyt mennä Pohjanmaalla kampaajalle, eikä täällä. Värjäykseni sentään onnistui! Ei tullut tummanruskeita korvia tai poskia tms.

Kiva tuo Jatun nettipoliisi! :-D

Vierailija
31/31 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein mitään asiaa, kunhan ilmoittauduin :)

Lilalle tsemppiä algeeria-suohon! Toivottavasti saisit kysymyksiisi pian vastaukset, kurjinta on noissa asioissa just se ettei tiedä mikä mistäkin johtuu :( Nimimerkillä " hyvässä muistissa on" , nykyään kuitenkin helpompaa jo.

Ai että oli ihanaa kun poitsun kerho alkoi tänään!!!! Ei jatkuvaa tappelua sisarusten kesken...

Jos menis nukkuun. Ipanat herää kuitenki aikasin.

Huomenna kylärieha. Ehdin käväistä ennenku pitää lähteä töihin. Vika viikonloppu tuolla paikassa...

Öitä!!

Kerppu