Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri pilaa kesäjuhlat!

Vierailija
17.07.2014 |

Meillä pitäisi olla lauantaina juhlat joita olemme suunnitelleet jo useammaan kuukauden ja tietysti ajattelimme olla ulkosalla mahdollisimman ison osan ajasta. Ajattelimme myös jos naapuri lainaisi takapihaansa näin erikoistapauksessa niin olisi enemmän tilaa meillä. Naapuriin kuitenkin muutti keväällä joku wt-perhe ja ukko on nyt lähes koko kesän ollut alkkareissa ja sandaaleissa pihalla mikä on todella oksettava näky kun ei kropastakaan ole pidetty huolta! Menin eilen puhumaan heille ja pyysin josko voisivat mennä muualle viikonlopuksi tai vähintäänkin pysyä sisällä etteivät vieraamme järkyty. Sainkin kuulla vain haistattelua ja pihaan oli vielä ilmestynyt jotain rumia puutarhakoristeita! Joudummeko perumaan juhlat vai mikä neuvoksi :(

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ap asuu wt-alueella?? Hmm..?

Vierailija
22/33 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 11:48"]

[/quote]

Tämä on kyllä kallist aja hienoa aluetta, mutta noita tuo wt-perhe tunki tänne lainarahalla. Vituttaa kun koko alueen arvoa alentaa tuollainen porukka.

Vierailija
24/33 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ap, eihän kaltaisiasi ole olemassa.

Vierailija
25/33 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidänkin naapuri, reilu 60v isomahainen ukko, on koko kesän tangoissa pihallaan. Mutta arvaa ap mitä? silti meillä on useat juhlat vietetty omalla pihalla. Jokainen tehköön omalla pihalla mitä haluaa! Jos vieraasi juhlimisen sijasta haluavat tuijottaa naapuria, niin on teillä tylsät juhlat!

Vierailija
26/33 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 11:22"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 11:02"]Meillä pitäisi olla lauantaina juhlat joita olemme suunnitelleet jo useammaan kuukauden ja tietysti ajattelimme olla ulkosalla mahdollisimman ison osan ajasta. Ajattelimme myös jos naapuri lainaisi takapihaansa näin erikoistapauksessa niin olisi enemmän tilaa meillä. Naapuriin kuitenkin muutti keväällä joku wt-perhe ja ukko on nyt lähes koko kesän ollut alkkareissa ja sandaaleissa pihalla mikä on todella oksettava näky kun ei kropastakaan ole pidetty huolta! Menin eilen puhumaan heille ja pyysin josko voisivat mennä muualle viikonlopuksi tai vähintäänkin pysyä sisällä etteivät vieraamme järkyty. Sainkin kuulla vain haistattelua ja pihaan oli vielä ilmestynyt jotain rumia puutarhakoristeita! Joudummeko perumaan juhlat vai mikä neuvoksi :(

[/quote]

Tämä oli hauska! Kiitos piristyksestä.

[/quote]

Hauska?! Huumori on vaikea laji.

[/quote]

No anteeksi hirveästi! Itse ainakin nauroin.

Vierailija
27/33 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*haukotus* Et oo oikein sisäistänyt provon rakennetta. Paljastit kirjoitustyylilläsi ja sanavalinnoilla koko homman keksityksi jo ensimmäisellä viestillä.

Vierailija
28/33 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin naurahdin. Aika messevä.

Vierailija
29/33 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo.

Vierailija
30/33 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa, että ap:lla on niin pieni piha et ei mahdu puutarhajuhlia pitämään. Lol tuossa tilanteessa sinun olisi kyllä pitänyt ihan itse kustantaa naapuri vaikka hotelliin esim juhlienne aiheuttaman metelin vuoksi.

Vierailija
31/33 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 11:36"]Miksi näin paljon asiattomia vastauksia? Ei nyt luulisi olevan niin iso juttu naapurille viettää yksi helvetin viikonloppu muualla kuin kotipihassa pallomahansa kanssa. Emmekä todellakaan ole mihinkään jalkapallokentälle menossa!

ap

[/quote]

Usko jo, sä et vaan osaa tehdä kunnon provoa! Ainoa kiinnostus kohdistuu pistoihin, kuka tuikkaa sua parhaiten!

Vierailija
32/33 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te huudatte provoa. Onko jotenkin epäuskottavaa, että on olemassa ihmisiä, jotka ovat a. lihavia b. viihtyvät kesäaikaan kalsareissa ja sandaaleissa pihamaalla. En tiedä, missä tynnyrissä te olette kasvaneet, mutta minä olen kyllä törmännyt ko. otuksiin monestikin. 

Ja on myös varsin tyypillistä, että väen sivistystaso on yksi mittari, millä ihmisten asuinaluetta ja arvoa mitataan. Ei se nyt viisasta ole, mutta näin se kuitenkin usein on ja kyllä mua myös hävettäisi, jos naapurissa olisi just WT-menoa, kun mulla olisi juhlat ja johan nyt joku hikinen läskimaha vie ruokahalunkin - ihan konkreettisesti. 

Mutta ehkä ap olisi poistumisen sijasta voinut vain kehottaa naapuria pukeutumaan asiallisesti juhlien ajan. Toi poistumiskäsky oli kyllä liikaa. 

Vierailija
33/33 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toi ois totta, ja oisin ap:n naapuri, niin menisin itsekin pihalle neonkeltaisissa shortseissa ja kuluneissa imetysrintsikoissa. Siemailtas siinä ukon kanssa lonkeroa koko päivä iskelmäradiokanavaa kuunnellen. Toki välillä tepasteltais siinä rajalla katsomassa miten parempi väki juhlii :-D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä