Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen työtön tällä hetkellä, työvoimatsto tarjoaa henkilökohtaisen avustajan duunia, onko pakko ottaa vastaan

Vierailija
14.07.2021 |

kun ei vastaa edes koulutustani, en halua oikeasti mennä avustaaan vammaista 45v miestä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi miehiä ei edes yritetä pakottaa mihinkään avustajan töihin. Ne sopii monille naisille koska hoivavietti.

No niinpä. Itse hoivavietittömänä naisena oon toki sen työkkärissä selväksi tehnyt ettei tarvii ehdotella hoito-opintoja tai just tuollaista avustajan paikkaa.

Minä olen nainen, työtön ja teknisesti suuntautunut. Kaikenlainen hoivatyö on niin kaukana minulle luontaisesta toiminnasta ettei tosikaan. Tähän kun lisätään vielä ikä, jota on päälle 50 vuotta niin eiköhän tossa syksymmällä työkkäristä ala tulla ehdotuksia lähärikoulutuksesta tai vielä pahempaa. Nyt vielä toisen alan koulutuksessa, joka päättyy syksyllä. Töihin minäkin haluan mutta korona ja ikäsyrjintä sekä tietenkin työpaikkojen puute on aika hyvät esteet työllistymiselle.

Vierailija
22/22 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi henk koht avujen työt on just noi matalapalkkaiset orjatyöt mitä kela yrittää pakottaa ihmisille, kokemusta on. Tavallaan on myös hyvä asia, koska tarkoittaa sitä että et tule olemaan ainoa hakija. Se toimiva lause työhaastattelussa kun et sitä työtä halua ja kysytään miksi haet tätä työtä = KELA PAKOTTI, ollakseni rehellinen en tätä työtä halua. 

Haastattelija sanoo siinä vaiheessa, okei-kiitos rehellisyydestä ja onnea sulle työn etsinnässä.

Toiminut joka kerta. Jos vähän tehostaa haluat niin laitat epäpuhtaat hieman haisevat vaatteet haastatteluun, et harjaa hampaita tai fixaa hiuksia sinä aamuna, ja poltat 2 röökiä putkeen juuri ennen haastattelua. Toimii :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän