Hesen vuoropäällikkö- kysy mitä vaan.
Kommentit (41)
Miltä tuntuu haista eltaantuneelta rasvalta jatkuvasti? Koetko olevasi työelämäsi huipulla ollessasi vuoropäällikkönä? Häpeätkö?
Eipä oikeastaan mitään, siinähän se menee muiden hamppareiden ohessa :)
Syötkö itse heseruokaa? Lempiateriasi
Ei siltä rasvalta haise jos osaa huolehtia hygieniasta muuten. Joskus vituttaa kun ei voi suoraan lähteä töistä johonkin, pakko käydä eka suihkussa.
En koe olevani työelämäni huipulla, työn ohella teen KTM tutkintoa. Ja en häpeä, olen töissä enkä ruikuta rahaa esmes sossusta. Ja on paljon coolimpaa olla vp kuin rivityöntekijä..
Mitä vuoropäällikkö tekee työvuoron aikana? Olitko ensin rivityöntekijänä ennen päätymistä vuoropäälliköksi?
Miten niin on coolimpaa olla vuoropäällikkö kuin rivityöntekijä? Oletko hakenut muualle töihin?
Olin eilen hesessä syömässä salaatin ja ikäväkseni huomasin, että ovat vaihtaneet salaatin huonompaan:( puumaista, kovaa ja oudon makuista. Mikiköhän ihmeessä vaihdos? Ei tee mieli enää Hesen salaattia, jota usein söin.
Montako prossaa saatte henkilökuntaalea ruuasta?
Eikö vituta työskennellä Salmelalle?
Kelle vuoronvaihdoista työkaverin kanssa pitää ilmoittaa? Vuoropäälikölle hänen omaan puhelimeensa/ hesen yleiseen puhelimeen / paikan pomolle?
Onko aterian ranskalaiset pienemmät kuin ennen vai onko tää vika vaan meidän lähihesessä?
Onko 25v liian vanha hakemaan heseen töihin?
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 13:04"]
Miksi teidän pöydät ja lattiat on aina niin hiton paskaisia?
[/quote]
wt asiakaskunta
Vastailen kunhan pääsen kotiin töistä, joten no worries vastaukset tulee kyllä.
Syötkö itse heseruokaa? Lempiateriasi
Joskus, harvemmin kuitenkin. Varmaankin kanatortilla ateria fantalla. :)
Mitä vuoropäällikkö tekee työvuoron aikana? Olitko ensin rivityöntekijänä ennen päätymistä vuoropäälliköksi?
Me tehään ihan samaa kuin muutkin työtekijät, ollaan sit kuitenkin vastuussa toiminnasta (tehtävien jako jne). Hoidetaan toki kaikki tilitykset, paperihommat jne. Olin n.5kk rivityöntekijänä ennen ylennystä.
Miten niin on coolimpaa olla vuoropäällikkö kuin rivityöntekijä? Oletko hakenut muualle töihin?
Kivemmat vaatteet :) En ole hakenut.
Olin eilen hesessä syömässä salaatin ja ikäväkseni huomasin, että ovat vaihtaneet salaatin huonompaan:( puumaista, kovaa ja oudon makuista. Mikiköhän ihmeessä vaihdos? Ei tee mieli enää Hesen salaattia, jota usein söin.
Tosiaan salaattien pohja vaihtui vähän aika sitten, miksi en kuitenkaan osaa sanoa. Palautetta kannattaa laittaa kotisivujen kautta!
Montako prossaa saatte henkilökuntaalea ruuasta?
Työvuoron aikana 50% muuten 15%.
Eikö vituta työskennellä Salmelalle?
Eipä oikeestaan.
Kuinka usein syljette limat hampparin väliin?
Ei harrasteta sellasia.
Mitä työntekijät ajattelevat asiakkaasta joka tilaa hampparinsa ilman majoneesia?
Eipä sen kummempia. Onhan sitä allergiaa sun muuta :)
Paljonko tuntipalkka? Lisät?
TESsin mukaan. Tuntipalkka 11,47. Iltatyölisä (klo 18.00 – 24.00) 1,05 euroa/tunti
Yötyölisä (klo 24.00 – 06.00) 2,06 euroa /tunti
Missä päin Suomea työskentelet? :)
Etelä-Suomessa :)
Syljettekö ja runkkaatteko v-mäisten asiakkaiden hampurilaisten väliin?
Vieläkin, ei harrasteta tälläsiä.
Onko ihan ok että Uudenkaupungin Hesen henkilökunta säilyttää alaikäisten viinoja takahuoneessa? Kaljakassit siellä yleensä viikonloppuisin, noutavat täydennystä illan mittaan kun tarvitsevat?
Ei ole. Palautetta vaan, kotisivujen kautta menevät palautteet menevät kenttäpäälliköille. Asiaan varmasti puutuaan jos näin on.
Oletko naapurini ;)
Tuskin :D
Paljonko tienaat?
Tuntipalkat jo mainitsinkin, mutta ihan hyvin :) Riippuu paljonko jaksaa tehdä töitä, tunteja on aina tarjolla.
Miksi teidän pöydät ja lattiat on aina niin hiton paskaisia?
Joskus on kiire palvella asiakkaita, eikä saliin aina ehdi mennä pyyhkimään pöytiä jokaisen asiakkaan jälkeen. Valitettavasti kaikki asiakkaat eivät osaa syödä siististi.
Miksi ranskalaiset ei ole gluteenittomia kuten kilpailijalla?
Ranskalaisaltaissa on yhteinen häkki jonka läpi rasvat suodatetaan. Aloitetaan tietenkin niistä altaista missä ranskalaisia paistetaan ja muiden tuotteiden altaat viimeisinä. Ranskalaisten pitäisi pysyä gluteenittomina, 100% gluteenitonta tuotetta ei voida kuitenkaan luvata. Ranskalaisia ja muita tuotteita varten on kuitenkin erilliset altaat.
Ajatteletko jotain erityistä jos joku lihava henkilö tulee syömään?
En oikeestaan, joskus tulee sääli jos sairaalloisen lihava asiakas käy melkein joka päivä. Monet asiakkaamme ovat ylipainoisia, siihen on vaan tottunut. Ainut milloin tulee paha mieli itsellekkin kun lihavat vanhemmat tuovat mukulansa usein syömään ja lapsillekkin alkaa kertyä ylipainoa.
Otatko töihin eväät mukaan? Mitä?
Otatko töihin eväät mukaan? Mitä?
Riippuu työvuoron pituudesta. Mitä nyt sattuu olemaan kotona :)
Olen ammatiltani kokki, alalta työkokemusta useita vuosia ja olen useamman kerran hakenut hesellä avoimina olleita työpaikkoja. Ikinä minuun ei olla oltu yhteydessä. Osaatko kertoa syytä?
Mitä mieltä heseläiset ovat kasvisruokaa tilaavasta asiakkaasta?