Onko Pellossa alusasuliikettä?
Olen pohjoisessa kalareissulla oleva miehenköriläs. Haluttaisi ostaa vaimolle vaikkapa joku alusasusetti tuliaisiksi reissulta. Onkohan Pellossa alusasuliikettä? Mikähän muu tuliainen ilahduttaisi vaimokultaa?
Kommentit (4)
Kiitos. Olen mielestäni ihan tavallinen mies, joka kerran vuodessa käy kalareissulla. Ryyppäämiset ja pettämiset ei kiinnosta. (olen työssäni nähnyt niitä ja niiden seurauksia aivan tarpeeksi) Mitähän kivaa keksisi Vihreältä Pysäkiltä? Onhan minulla pitkä kotimatka aikaa etsiä alusvaateliikettä. ;) Menee matkakin rattoisasti mietiskellessä. Jos olisi Pellosta löytynyt, niin ei olisi tarvinnut vene perässä lähtä koukkimaan.
Ap
Kuvat lähetetään nykyään suoraan tilanteesta. Ja niitä on ollutkin. 16 vuotta ollaan yhdessä oltu, eikä ole tarvinnut epäillä puolin eikä toisin. Ap
Kuulostat kivalta mieheltä, toivottavasti keksit jotain kivaa Pellosta. Onnellisia päiviä teille :)
Hmm... tuskin.
Vie sille jotain todistetta siitä, että olet oikeasti kalastanutkin, vaikka valokuvia. Oma mieheni on käynyt vuosia "kalareissuilla", yhtään kalaa ei ole koskaan tullut kotiin saakka, mutta aika darrainen mies.
Mutta psst... Älä tee sitä mokaa, että ostat Pellon S-Marketista (onkohan siellä sellainen?) viljellyn kirjolohen ja väität saaneesi jollain virvelillä. Tämäkin on nähty, ei tosin omalla kohdalla.
Jos viet jonkun alusasun, se muija on satavarma että olet jotain ikävää siellä reissullas puuhaillu ja nyt hyvittelet. Klassikko.