Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanna Suutari, Aurinkorannan tähtönen

Vierailija
16.07.2014 |

Sanna käytti sitten 675 euroa kahteen kolttuun, lippikseen ja rannekoruun. Mikään ei näytä siltä, että niihin saisi niin paljon rahaa menemään. Tais tulla Sannalla vähän värityskynää tuohon hintaan mukaan.. Sadusta huomasi heti, että ei mennyt Sanna jutut ihan läpi. "Ai sulla on 500 euroa kortin ostorajoitus. Paljon noi sun ostokset makso? Jonkun 675 euroa? "

Kommentit (150)

Vierailija
21/150 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannalle oma ohjelma, on se niin viihdyttävää katsottavaa.

Vierailija
22/150 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna arvostaa myös Espanjan kulttuuria, eli ostelee rantakojuista. En sitten tiedä, miten se niittilippis kuvasi Espanjan kulttuuria, osaako joku fiksumpi selittää? 

Sannan sekoilu herättää myötähäpeää, minäkään en tiedä, miksi katson sarjaa. Tuntuu, että Suvi ja Johanna häpeävät Sannaa. Baarissa makaa mekko korvissa, on kovaääninen, hyppää vieraan ihmisen auton päälle poseeraamaan, on vaan nolo. Säälittää Suvi ja Johanna, he omaavat kuitenkin käytöstavat. Ok, Suvi suuttui Tepolle kännissä, käyttäytyi tyhmästi, mutta vaikuttaa muuten melko normaalilta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/150 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens jaksossa fuckin andalusian horses ;)

Vierailija
24/150 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 23:36"]

Sannalle oma ohjelma, on se niin viihdyttävää katsottavaa.

[/quote]

Kannatan. Ohjelman nimi vois olla Fuckin Arabic Horse. 

Vierailija
25/150 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannako ainoa? Katsokaa nyt sitä ulosotto-DEEJIITÄ.

se vasta pelle onkin. Sanna on symppis hömelö verrattuna siihen Suviin, puhumattakaan viidakon Tiiasta =)

tosin Tiia on monen av-mamman idoli, kun on niin "suorapuheinen" ? WTF? koulukiusaajia en pitänyt suorapuheisina, vaan ihmis-saastana. enkä itse ollut se kiustattu.

Vierailija
26/150 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä Suvista mitään, mutta persoona ei oo oikein päässy esiin niissä jaksoissa mitä olen nähnyt. Suvi ja se toinen ei tee muuta kuin kommentoi Sannaa.

Ai niin, korkkareita ei olis kannattanu laittaa jalkaa shoppailukierrokselle. 

Vierailija
27/150 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin wt

Vierailija
28/150 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin wt

Vierailija
29/150 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannalla on ihana vartalo.

Vierailija
30/150 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 01:21"]

Johannalla on ihana vartalo.

[/quote]PANISIN sitä taskuvenusta 24/7

t.mies

Vierailija
31/150 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:51"]Tytöillä oli muutenkin hinnat hakusessa. The Ocean Clubin patja neljälle hengelle maksaa 150 egee, viikonloppusin 185e. Sit jos ottaa kalliimmaan patjan, siihen kuluu drinksut mukaan. Hinnasto löytyy netistä. 

Tytöt kuvitteli sen maksavan tonnin, ja sisäänpääsyki muka 200. 

Vitun harhaisia eukkoja, jotka luulee olevansa jotain jos ne lääppii jotain pysäiköityä Ferraria.

[/quote]

Miks mä olin kattovinani, että sisäänpääsy toisiaaan olis 195e? Ja kymppitonnin sohva plus tarjoilut.( mutta ei kyllä se sohva millä ne makoili)

Vierailija
32/150 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 01:21"]Johannalla on ihana vartalo.

[/quote]

Johannalla tosiaan nätti kroppa, mutta naama on hirvee!!

Vierailija
33/150 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Suutari pääsee BB:hen :D oli taas loistava jakso. Sannan vaateostokset ei ollut 675 vaan 67,5.

hola fucking arabia horses, ole!

Vierailija
34/150 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 08:53"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:51"]Tytöillä oli muutenkin hinnat hakusessa. The Ocean Clubin patja neljälle hengelle maksaa 150 egee, viikonloppusin 185e. Sit jos ottaa kalliimmaan patjan, siihen kuluu drinksut mukaan. Hinnasto löytyy netistä. 

Tytöt kuvitteli sen maksavan tonnin, ja sisäänpääsyki muka 200. 

Vitun harhaisia eukkoja, jotka luulee olevansa jotain jos ne lääppii jotain pysäiköityä Ferraria.

[/quote]

Miks mä olin kattovinani, että sisäänpääsy toisiaaan olis 195e? Ja kymppitonnin sohva plus tarjoilut.( mutta ei kyllä se sohva millä ne makoili)

[/quote]

Tässä on hinnasto. Hinta määräytyy ihmismäärän ja sijainnin mukaan. Tonnin maksaa, jos ryhmässä 12 henkilöä. Ja siihen hintaan saa 3 pulloa Perignonia. 

http://www.oceanclub.es/wp-content/uploads/2014/06/Bed_packages_High-Season_2014-Sheet1.pdf

Vierailija
36/150 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on av mamma????

Sanna itä Helsingin tyttöjä. Kai tämä "Suomen ensimmäinen salarakas" on kuumaa kamaa siellä Puhoksen tai Kontulan ostareilla... Mieskin sillä niin kuuma, että läiskii vähän mustaks, mut ei se mitään... Onneks poliisi on ystävämme...

Ja mites Suvi... Kännissä heittää keikkaa ja mies panee muita, mutta onneks Tepolla on rusketus ja valkoiset hampaaat. Ja onneks se tykkää itestään niin paljon, ettei ees peilin edestä malttais lähtee.

Vierailija
37/150 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko nämä vain telkkarista, vai voiko niitä katsoa netistä? Tuo nolon kuuloinen rantaklubi & "luksus"shoppailujakso kiinnostaisi.

Vierailija
38/150 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 11:35"]Tuleeko nämä vain telkkarista, vai voiko niitä katsoa netistä? Tuo nolon kuuloinen rantaklubi & "luksus"shoppailujakso kiinnostaisi.

[/quote]

Katsomoon ilmestyy uusi jakso maanantaisin ja perjantaisin. Subilta sarja tulee keskiviikkoisin, kellon aikaa en muista.

Mut hei, todellakin suosittelen tsekkaanaan noi Katsomossa jo ilmestyneet jaksot, itse jäin kerrasta koukkuun ja katsoin kaikki putkeen!

Fuckin arabic horsiiis!!

Vierailija
39/150 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli mieleen Sannasta, että kovat on uhoamiset, mutta tosipaikan tullessa luikitaan karkuun peläten ja täristen kun siitä toivutaan, alkaa jälleen uhoaminen, että enhän MINÄ mitään pelkää, olen maailman rohkein!! Siinä on turhimmista turhin ihminen kaikinpuolin; turhia sanoja, turhia tekoja, säälittävää huomionhakua ja todella todella todella noloa menoa, että oikeasti täytyy välillä sulkea silmät kun en vaan myötähäpeältä pysty katsomaan.

Vierailija
40/150 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa ku ostetaan "paikallisia vaatteita" :D olen itse asunut fuengirolassa ja nää kojut mitä nuo kiersi oli rantakadun basaareita, joita kaikkia piti joku kiinalainen ja suurin osa vaatteista, laukuista, ym. oli piraatteja, joita ihan köyhä opiskelijaki sai parillakympillä :D:D:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi