Mitä salaa himoitset ruokakaupassa mutta et ikinä osta?
Omiani:
-muromysli --> rasvakaloripommi mutta niin hyvää! Söisin loppuun parissa päivässä jos ostaisin
-kotimaiset vadelmat -->tekee niin mieli mutta 5e siitä 125g rasiasta?
-Siideriä arkena--> en koskaan viitsi arkisin ostaa...
Kommentit (129)
Ei ole mitään tuotetta jota en ostaisi jos haluaisin. Tosin katkaravut tuhoavat niin paljon luontoa että en osta niitä enää joka viikko.
Näitä "hienoja" juustoja ja niille suunniteltuja pieniä leipäpaketteja :D Olen joskus kokeillut ostaa, mutten pitänyt mauista. Silti niissä mainoksissa näyttävät aina niin hyvälle, aurajuustot sun muut. Kaupassa tekisi mieli vielä ostaa ja kokeilla :D
Karkkia ja suklaata, leivoksia ja limukkaa, jotain ihanaa kallista sisäfilettä lihatiskiltä, jäätelöä, (ben&Jerry) , sipsiä,pitsaa,hamppareita kaikkea kaloripommeja...
Mutta laihdutus jatkuu, alkupaino oli 103 ja nyt ollaan jo 75kg! Pituutta on 170cm eli kohta ollaan normipainossa:)
Torpparinleivät!Nams, ne tuoksuvat niin voimakkaasti,että vesi nousee kielelle.
Aitoa kaviaaria. Sain sitä lapsena ja nuorena lusikkakaupalla. Nyt en todellakaan raaski itse ostaa.
Himoitsen lihatiskiltä aina niitä saakelin kalliita pihvejä ja kaloja,, njamsk!!!:P Mutta ei riitä rahat sellaisiin, ja ainiin, pirkka mutakakku on jotain niiiiin ihanaaa... Maksaa vain 3€ ja kaloreita ihan kiitettävästi. Silti ostan joka viikonloppu..
Himoitsee isoa pussia jugurtticashew pähkinöitä. Mutta maksaa n.7e ja olisi valtaisa kaloripommi, joten en osta.
Mulla on monien herkkujen suhteen vähän periaatteena että kodin ulkopuolella niitä voi syödä jos on tarjolla, mutta itse en halua ottaa tavaksi niiden ostamista kotiin. Karkit, sipsit, vanukkaat, voitaikinasta tehdyt leivonnaiset/pikkusuolaiset(viinerit, croissantit) on näitä ehdottomimpia.
Pelkään että jos kerran ostan niin päätyy jatkossakin turhan usein ostoskoriin :P
Kaljaa... Olen alkoholisti (en enää juo)...
Luomulihat on yksi pahimmista himotuksista, ei vaan sossunelätin budjetti anna periksi. :/
Keksejä. Liian isoja pakettia, jonka tuhoaisin alta aikayksikön. Jos keksejä saisi max viiden kappaleen pakkauksessa, voisin pikkupakkauksen joskus ostaakin.
Mätiä! Sitä ei opiskelijabudjetilla liian usein osteta.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 21:21"]Karkkia ja suklaata, leivoksia ja limukkaa, jotain ihanaa kallista sisäfilettä lihatiskiltä, jäätelöä, (ben&Jerry) , sipsiä,pitsaa,hamppareita kaikkea kaloripommeja...
Mutta laihdutus jatkuu, alkupaino oli 103 ja nyt ollaan jo 75kg! Pituutta on 170cm eli kohta ollaan normipainossa:)
[/quote]
kuinka olet onnustunut, millä keinoin siis?
Muromysli, irtoleivonnaiset ja kunnon rasvaiset herkkulaatujuustot houkuttelee joka kerta
Pistaasipähkinöitä ja sellaisia Pirkan pikkusuklaadonitseja. Ja Ben&Jerry cookie dough ahhh...
Ben & Jerry's -jäätelö. En ole vielä koskaan raaskinut ostaa, koska se on niin kallista. Ja kaloreitakin on paljon.
Et voi edes uskoa.. tulisi ihan liian iso lista kaikkea. Koitan edes osan saada tähän koottua mun mielihaluista.
Sipsejä, dippejä, sokerillista pepsiä, leivoksia (etenkin niitä sitruunaisia), ranskalaisia, nakkeja, pastaa (kuuma, höyryävä ja juustoinen annos pastaa...), jäätelöä, irtokarkkeja, patonkia (just uunista otettu patonki juuston, suolakurkun, salaatin kanssa med appelsiinimehu), pizzaa, niin älyttömästi pizzaa. Appelsiinisuklaata, salmiakkia, mars-patukoita, kaloreita, hiilareita, rasvaa, kaikkea, tänne nyt heti ja kiitos.
t. syömisvammailija, bmi lähenee 16,5:ttä. Ehkä mä vielä joskus pystyn syömään mitä tahdon. Sitä päivää odotellessa :3
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 21:32"]
Keksejä. Liian isoja pakettia, jonka tuhoaisin alta aikayksikön. Jos keksejä saisi max viiden kappaleen pakkauksessa, voisin pikkupakkauksen joskus ostaakin.
[/quote]
sama. Kaurakeksit erityisesti uppoaa vähän liiankin hyvin...
Ben&Jerry's -jäätelöt (liian kallista)
Nutella tai maapähkinävoi + paahtoleipä (liian epäterveellistä, pelkään että tulis tavaksi syödä näitä aamulla kaurapuuron sijaan)
Murot (sama kuin edellisessä, kuitenkin silloin tällöin ostan)
Vanukkaat ja maustetut rahkat (joskus ostan jälkiruuaksi)
Tuoreet leivät (liian kallista, mutta tuoksuu niiiiin ihanalta!)
kaikenmaailman kalliit hedelmät,esim dragonfruit, maksaa jotain yli 10e/kg. en ikinä laittas hedelmään niin paljon rahaa, mutta kaikki tuommoinen himottaa