Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko käyneet Jyväskylän asuntomessuilla?

Vierailija
16.07.2014 |

Mitä mieltä tämän vuoden messuista? Kannattaako vaivautua paikalle? :)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 19:49"]

Olen selaillut messuluetteloa ja todennut ettei siellä ole minulle mitään tarjottavaa. Keittiö olohuoneen nurkassa, vessan ovi pahimmillaan melkein olohuoneessa, säilytystilat olemattomat, hukkatilaa hollitupa-olohuoneissa, kalustaminen vaikeaa. Miksi edelleen tehdään kahden kerroksen korkuisia olohuoneita? Kuka pesee ne yläosassa olevat ikkuna?

Olen katsellut myös muutamia sisustuksia ja havainnut, että ei kiinnosta sekään puoli. Kodikkuus puuttuu lähes kaikista asunnoista.

[/quote]

Taitaa jäädä meikäläiseltäkin käymättä, en käynyt edellisilläkään Jyväskylän asuntomessuilla. Nyt vaikuttaa siltä, että ainoastaan se "Aalto-talo" olisi mukava nähdä ja sekin vain innoittajansa vuoksi. No, kirpputoreilta varmaan löytyy niitä messuoppaita, koska niissä oleva kritiikki pohjakuvineen kiinnostaa aina.

Terkut Jyväskylästä!

Vierailija
2/17 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt mutta ne yhden hengen omakotitalot kiinnostaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt joku muoti, että keittiön täytyy olla musta? Kaksi vuotta sitten Tampereella (kun jaksoin messuille raahautua) suurta muotia oli joka talosta löytyvä betoni.

Vierailija
4/17 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt. Ihan jees. Samaa kuin aina. Muutama onnistuminen, muutoin kamalaa. Mutta hyvää viihdettä yhtä kaikki.

Vierailija
5/17 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

far enough

Vierailija
6/17 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin.

Hyviä ideoita sain, lähinnä keskityin saunoihin ja terasseihin :)

Ja onhan kauniita ja hienoja taloja aina kiva katsella vaikkei ihan omaan makuun kaikki olisikaan.

Vierailija
7/17 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiinnosta.

Vierailija
8/17 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta knntti. Viihdyin hyvin kuusi tuntia.

Vierailija
9/17 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 14:32"]Kyllä minusta knntti. Viihdyin hyvin kuusi tuntia.

[/quote] kannatti

Vierailija
10/17 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällimmäisenä jäi mieleen sokkeloisuus (ehkä johtuu väkimäärästä tai tilanesittelijän laittamista kulkureiteistä,  kovin tilavia eivät olleet esim. keittiöt).
Keittiö ja olohuone samaa tilaa, ehkä saareke välissä, on musta ihan hyvä juttu ja vaikuttaa avarammalta. Monet kylppärit harmaansävyisiä, tummiakin, ja muutenkin harmaan eri sävyt yleisvärinä. Kaikissa kohteissa ei vaan jaksanut kiertää, mutta yhtään kokovalkoista (sisustus+pinnat) ei tullut vastaan. Isoja lasipintoja. Värin käyttö hillittyä, jossain lastenhuoneessa ehkä irroteltu väreillä. Terassit kiertää ympäri taloa, ihan perinteistä. Uima-allas sisäpihalla oli aika houkutteleva.

Vierailija
11/17 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Enkä mene.

Vierailija
12/17 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia mauttomia ja hajuttomia kaikki :/ Ennen asuntomessuilla oli ihmeteltävää..

Vierailija
13/17 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla, eikä mennä. Jossain korvessa koko tapahtuma, vaikka Jklssä asutaankin. EI kiinnosta toisten asuntojen katselu.

Vierailija
14/17 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 13:37"]

Ei olla, eikä mennä. Jossain korvessa koko tapahtuma, vaikka Jklssä asutaankin. EI kiinnosta toisten asuntojen katselu.

[/quote]

Korvessa?

Keskustaan ehkä 5km?

Vierailija
15/17 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaikka paikkakunnalla asunkin.

Vierailija
16/17 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen melkein messualueen naapurissa asuva joka ei ole sinne mennyt käymään, ehkä mennää JOS jaksetaa ni loppuajasta.

Vierailija
17/17 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen selaillut messuluetteloa ja todennut ettei siellä ole minulle mitään tarjottavaa. Keittiö olohuoneen nurkassa, vessan ovi pahimmillaan melkein olohuoneessa, säilytystilat olemattomat, hukkatilaa hollitupa-olohuoneissa, kalustaminen vaikeaa. Miksi edelleen tehdään kahden kerroksen korkuisia olohuoneita? Kuka pesee ne yläosassa olevat ikkuna?

Olen katsellut myös muutamia sisustuksia ja havainnut, että ei kiinnosta sekään puoli. Kodikkuus puuttuu lähes kaikista asunnoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä