Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

alkoholi

Vierailija
16.07.2014 |

Mies oli kännissä koko kesälomansa ajan maalla kun oltiin. No, kun miehen kesäloma lähestyi loppua, pakkasin tavarat autoon ja laitoin hänen maatalonsa paikat kuntoon. Sitten lähdettiin kaupunkiin ajaen pitkän matkan hänen hölisten koko matkan. Vein hänet kämpilleen ja jatkoin matkaa omaan kotiini. Parin päivän päästä kävin hänen luonaan ja oli edelleen kännissä vaikka piti mennä töihin jo. Menin taas kotiini eikä hänestä kuulunut kuin vasta viikonloppuna olleensa sairaalassa ja on hyvin. Sitten ei taaskaan kuulunut mitään kunnes pojaltaan kuulin paremmin, että oli kaatunut ja lyönyt päänsä ja verisuoni katkennut päästä. Siinä oli yksi mutta kun en tienny missä sairaalassa oli. Olin hädissäni. Oli kuulemma siirretty kotipaikkakuntansa sairaalaan. Nyt kuulemma päässy kotiin maalle. On suht kunnossa. Sai pitkän sairasloman. On huono omatunto, että jätin hänet yksin kämpilleen ja kävi noin, koska olin toivonut hänen tekevänsä valinnan joko viina tai minä ja valitsi viinan. Oli kuulemma hengenlähtö lähellä:/. On hänellä ollut ajoittaista ryyppyputkeja. Ollaan oltu yhdessä 5v. ja saanut katsella välillä ajoittaista kännäämistä. Toivottavasti nyt poikansa saa puhuttua hänelle järkeä. kun en itse saanut puhuttua hänelle järkeä monta kertaa kun olen yrittänyt. Nyt ei hänestä kuulunut mitään ja itse olen niinkuin tyhjän päällä. On selvinä kautena tukenut minua paljon ja auttanut kuitenkin.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä