Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakara-akne!!!

Vierailija
16.07.2014 |

Mikä mun pakaroita vaivaa kun ne on täynnä punasia kipeitä näppylöitä jotka eivät ehkä kuitenkaan ole finnejä? Uimarannallekkaan ei voi mennä kun niitä näppyjä löytyy reisien yläosistakin. Mä haluan niistä eroon!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä

Vierailija
2/11 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 18:53"]Syöpä

[/quote]

No en kyllä usko että olisi.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istut liikaa. Iho ei hengitä. Kunnon kuivaharjaus kehiin ja finnit häviää. Kokemusta on!

Vierailija
4/11 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vartalokuorinta-ainetta ja tee usein kuorinta suihkun yhteydessä. Suihkun jälkeen pakaroille jotain kevyttä kosteusvoidetta. Vaihda pikkarit joka päivä.

Vierailija
5/11 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kanssa joskus, mut sit aloin kuoria joka kolmas päivä ja rasvaamaan aina suihkun jälkee. Enää ei oo :)

Vierailija
6/11 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkärille.

Vierailija
7/11 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kokeilla tuota kuorintaa ja rasvausta, mutta mitä on kuivaharjaus?

-ap

Vierailija
8/11 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli joten ymmärrän tuskasi.minulla ne lähti kun olin ja olen joka välissä kun vain voin ilman alushousuja. Saa iho hengitettyäkin. Olen istumatyössä jossa ensin hikoilen ja sitten taas istun monta tuntia, niin kyllä vain kukki heti. Nooh tähän taas on apuna talkki! Eli talkkia pyllyyn ( :D) ja suihkun jälkeen illalla taas ilman alusvaatteita, niin ja yö tietysti.

Vierailija
9/11 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä tämä hautova keli tekee. Anna vaan ilmakylpyjä;D

Vierailija
10/11 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 19:04"]Minulla oli joten ymmärrän tuskasi.minulla ne lähti kun olin ja olen joka välissä kun vain voin ilman alushousuja. Saa iho hengitettyäkin. Olen istumatyössä jossa ensin hikoilen ja sitten taas istun monta tuntia, niin kyllä vain kukki heti. Nooh tähän taas on apuna talkki! Eli talkkia pyllyyn ( :D) ja suihkun jälkeen illalla taas ilman alusvaatteita, niin ja yö tietysti.

[/quote]

Täytyy tuota takkia kokeilla myös. Kiusallinen vaiva kertakaikkiaan.

Ap

Vierailija
11/11 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautova, kostea ilma ja istuminen aikaansaa niitä. Itselläni myös runsas jäätelön tai juuston syöminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi