Mikä on bad hair day:si pelastus?
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 18:20"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 18:15"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 18:08"]Bad hair day ei muuten ole sama asia kuin likainen tukka. Joinakin päivinä tukka ei vaan millään asetu kauniisti.
[/quote]
Jep. Mutta molempiin auttaa kuivashampoo ja nuttura :)
9
[/quote]
Toi on totta mutta nuo pesu ehdotukset on huonoja.
[/quote]
Joskus mun huonoon hiuspäivään auttaa pesu. Vaikkei hiukset edes olisi likaisena. Erehdyin pesemään silkki-samppoolla ja hiukset ei suostuneet asettumaan niin mitenkään sen jälkeen.
[/quote]
Totta tuokin. Shampoot ja hoitoaineet voi tehdä sen Bad hair dayn. Lähinnä tarkoitin, että jos on aamulla pessyt hiukset ja ne ei asetu, niin yleensä ei ole aikaa pestä niistä uudelleen ja silloin esim. kuivashampoo voi auttaa.
Vedän vain jonkun rätin päähän(tuubihuivikohan sen oikea nimi on.)
Nutturavalkilla tehty tiukka nuttura.
Kyllä shampoopesu on joka aamuinen pelastus. Muotovaahtoa märkiin hiuksiin lisäksi niin kyllä asettuu. Jos en voi pestä, en lähde kuin max. lenkille.
Nyt kun on niin kuumakin, niin yöllä hikoaa ja aamulla päänahka likainen...
Löysät letit ja pipo. Kesällä ohut puuvillainen ja talvella vähän lämpimämpi, mut itse neulottuja löysiä "hipsteripipoja" molemmat.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 18:37"]Pyöräilykypärä :D
[/quote]
Sisälläkin?
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 18:22"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 18:15"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 18:08"]Bad hair day ei muuten ole sama asia kuin likainen tukka. Joinakin päivinä tukka ei vaan millään asetu kauniisti.
[/quote]
Jep. Mutta molempiin auttaa kuivashampoo ja nuttura :)
9
[/quote]
Paitsi, jos on tumma ja lyhyt tukka, niin ei voi noita konsteja käyttää. Esim. mulla. Kaikilla ei ole pitkää.
[/quote]
Tarkoitus oli kertoa omista bhd:n pelastajista eikä siitä, mikä auttaisi kaikilla.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 18:38"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 18:37"]Pyöräilykypärä :D
[/quote]
Sisälläkin?
[/quote]
Minulla on aina pyöräilykypärän alla bandana eli jätän sen päähän.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 18:24"]
Kyllä kuivashampoota voi käyttää myös tummaan tukkaan.
[/quote]
Ja punaiseen. Asos myy Batisten kuivashampoota blondeille, bruneteille ja punapäille.
jos on bhd, eikä voi/kerkeä kastella, kostutan vähän suihkepullolla ja harjailen.. jos on oikea bhd niin nikään ei auta