Tekee mieli hakea punkkupullo ja siivota
Kämppä on uskomattoman siivottomassa kunnossa. Pitäisi siivota mutta tekisi mieli hakea punkkupullo, jotenkin siivoaminen onnistuisi paremmin niin.
Tympäsee pelkkä ajatuskin siivoamisesta. Alottaminen takkuaa tosi pahasti nyt.
Kommentit (20)
Hae ja siivoa. Itse siivoan usein siiderin voimin :)
Haluaako joku tänään siivota kaverina? Ilman punkkua tai punkun kanssa? :D
(taidan hakea sen punkkupullon ja samalla vien roskat roskiin)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 15:22"]
Haluaako joku tänään siivota kaverina? Ilman punkkua tai punkun kanssa? :D
(taidan hakea sen punkkupullon ja samalla vien roskat roskiin)
[/quote]
Siis ap kirjoitti tän
Minäkin hain, peräti hanapakkauksen :) Tosin se saakin sitten riittää loppukuun siivouksiin.. Keveästi liukui luutu kun pyyhin pölyt ja siivoilin vessaa.
Mä voisin mutta pääsen aloittamaan vasta kuudelta. Ajattelin siivota lonkeron kera. Arvioisin että menee kaksi lonkeroa tähän työlistaan:
2 koneellista pestävää pyykkiä
2 eilen pestyn koneellisen viikkaaminen + silittäminen
imurointi
lakanoiden vaihto
kylppärin ja vessan siivous
Tsemppiä!
Mä hain valkkaripullon ja nyt rupesin vaihtamaan jo lakanoita:)
Näihin siivousbileisiin voi osallistua vaikka kello kuudelta :)
Tsemppiä kaikille siivouksen aloittaneille, ajattelin itse aloittaa tiskivuoresta.
(pullo punkkua haettu)
Alkoholisti sai taas uuden "hyvän" tekosyyn avata pullo, glug glug glug...
Hieno ajatus, ap! Haen valkkaria ja sitten tiskaan, pesen pyykit, vaihdan lakanat ja imuroin. Huomenna pesen lattiat ja pyyhin pölyt. Musiikkia soimaan! Menee kyllä ainakin kaksi pulloa näihin (vihaan siivoamista enkä millään jaksaisi tällä säällä).
How many gul-gul-gul? Mulla aukesi juuri yksi siideri ja lähden imuroimaan, vessakin pitää pestä.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 15:13"]
Kämppä on uskomattoman siivottomassa kunnossa. Pitäisi siivota mutta tekisi mieli hakea punkkupullo, jotenkin siivoaminen onnistuisi paremmin niin.
Tympäsee pelkkä ajatuskin siivoamisesta. Alottaminen takkuaa tosi pahasti nyt.
[/quote]
Hae punkkupullo ja päätä että avaat sen vasta kun kämppä on siivottu.
Mä komensin lapset siivoamaan jälkensä, joten kaiken järjen mukaan meil on nyt alakerrassa siistiä! Saanko ottaa punkkua nyt?
Ihana siivousketju! Voi vitsit mä siivosin jo! Mut jäi kyl vähän kesken....:) Pyyhin pölyt olkkarista, siivosin keittiön kaakeleita myöten ja imuroin koko kämpän. Eilen pesin vessan ja kylppärin. Huomenna olis mattojen tamppaus ja luuttuaminen...Enkä mä kyllä pääse Alkoonkaan. Lapsen kanssa kaksin kotona ja odotetaan appiukkoa pikasesti käymään. Mies voisi ehkä ehtiä töiden jälkeen Alkon kautta kotiin, voisin ruveta siinä tapauksessa pyyhkimään vaikka ovia ja lasi- ja peilipintoja sen jälkeen kun lapsi on mennyt nukkumaan....
Noniin, tiskit on tiskattu ja keittiön tasot kiiltelee, mites muilla etenee siivous?
Nyt hetken hengähdys ja sitten imuroin huushollin ja laitan matot ulos.
Ap
Ja tervetuloa uudet siivoajat :)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 17:03"]
Ihana siivousketju! Voi vitsit mä siivosin jo! Mut jäi kyl vähän kesken....:) Pyyhin pölyt olkkarista, siivosin keittiön kaakeleita myöten ja imuroin koko kämpän. Eilen pesin vessan ja kylppärin. Huomenna olis mattojen tamppaus ja luuttuaminen...Enkä mä kyllä pääse Alkoonkaan. Lapsen kanssa kaksin kotona ja odotetaan appiukkoa pikasesti käymään. Mies voisi ehkä ehtiä töiden jälkeen Alkon kautta kotiin, voisin ruveta siinä tapauksessa pyyhkimään vaikka ovia ja lasi- ja peilipintoja sen jälkeen kun lapsi on mennyt nukkumaan....
[/quote]
Olet aika ahkera ollut! :) Tervetuloa siivoamaan jos vielä jaksat urakkasi jälkeen.
Ap
Avaan oluen ja alan pakata kuuden hengen kasseja viikon mökkilomalle. Lapset haluaisi pakata itse, mutta yritän valita mukaan vain kuluneimpia vaatteita. Saattaa mennä toinenkin olut ennen kuin valmista on.
Sorry kutonen, vahingossa miinuspeukutin, tarkoitus oli päinvastainen!
Mulla menee lapset huomenna isovanhemmille yökylään, mies on työmatkalla ja mä oikein odotan että saan kaataa valkkaria lasiin ja aloittaa tämän sikolätin puunaamisen! Siivoaisin muuten vaikka heti, muttakun sitä valkkaria ei voi korkata kun on lasten kanssa.
Hae se pullo!