Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä tilanteissa naisen vaisto toimii oikeasti?

Vierailija
13.07.2021 |

Useimmilla ei toimi ollenkaan tai on jotain jälkiviisautta : "Kyllä heti tiesin, että make ja ellu ei kauan yhdessä pysy."

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No esim naiset huomaavat persujen johdon "pahuuden", jolle monet miehet ovat täysin sokeita. Ehkä naiset ovat geneettisesti herkempiä huomaamaan pahuuden ja oudon synkkyyden, koska heidän on pitänyt suojella lapsiaan.

Naisiin narsistit ja psykopaatit menevät täydestä.

Miehet suhtautuivat alusta alkaen epäillen Brother Christmasin ja Havaintoja Sivusuhteesta kaltaisiin miehiin. Naiset eivät.

Voin taata että "koomikko" Iikka Kivi on samaa sarjaa.

Vierailija
42/54 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on myytti kuten miehen järkevyyskin. Miehet on tunne-elukoita ja naiset enimmäkseen rationaalisia, koska jonkun on pakko.

Tätähän on tutkittukin, ja naiset ovat huomattavasti rationaalisempia kuin miehet.

onko rationaalisuus jotenkin hyvä asia? nerokkaimmat ajattelijat jotka ovat luoneet uskontoja sekä tieteitä ovat olleet hyvinkin tunteellisia

No sehän riippuu asiasta. Rationaalinen ihminen on semmoinen yhteiskunnan peruspilari, johon voi luottaa ja joka korjaa jäljet. Luovuus ja tunteellisuus voivat johtaa suuriin tekoihin, mutta myös katastrofeihin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No esim naiset huomaavat persujen johdon "pahuuden", jolle monet miehet ovat täysin sokeita. Ehkä naiset ovat geneettisesti herkempiä huomaamaan pahuuden ja oudon synkkyyden, koska heidän on pitänyt suojella lapsiaan.

Naisiin narsistit ja psykopaatit menevät täydestä.

Miehet suhtautuivat alusta alkaen epäillen Brother Christmasin ja Havaintoja Sivusuhteesta kaltaisiin miehiin. Naiset eivät.

Voin taata että "koomikko" Iikka Kivi on samaa sarjaa.

Persujen johdon pahuuden, mutta myös kokoomuksen edustajien pahuuden. Niinistö, Häkkänen, Studd pahimmasta päästä pahuutta. Jos sinä näet pahuuden vain persuissa. Minä esim. monessa kokoomuksen edustajassa ja esim. Sanna Marinissa niin kumman "naisen vaisto" on oikeassa? Sinun vai minun? 

Vierailija
44/54 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen vaisto ei toimi.

Syy on siinä, etteivät naiset osaa eritellä mistä vaisto kertoo.

Kun naisen vaisto hälyyttää "creepystä" miehestä, se hälyyttää koska mies ei ole komea tai itsevarma.

Kun taas mies on komea, matalaääninen, leveäharteinen, vahvaleukainen ja riittävän varakas, naisen vaisto kertoo että Mika Moringin kaltaisten miesten matkaan kannattaa lähteä.

Mika Moring komea? Pikemminkin taitava manipuloija jolla on toiminut se vaisto jolla etsitään helppoja uhreja. 

Vierailija
45/54 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle vaisto käski eilen ottaa kauppaan mukaan kylmälaukun. Hymähtelin lähtiessä että otetaan nyt sitten ei siitä haittaakaan ole ja katsotaan mitä tapahtuu. Kaupassa olikin sitten pakastetuote jota olin etsinyt pitkän aikaa, eikä sitä ollut löytynyt mistään. Tuli laukulle käyttöä.

Mutta olenko mies vai nainen, en kerro.

Vierailija
46/54 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku epäilyttävä tyyppi alkaa seuraamaan. Ja se kehen ei kannata sekaantua. 

Vierailija
47/54 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaistomme kertoo meille esim. helposti milloin kirjoittaja tällä palstalla on oikeasti nainen ja milloin naisena esiintyvä mies. 

Vierailija
48/54 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään tilanteessa. On nähty niin moneen kertaan. Esim. psykopaattia tai väkisinottajaa ei nainen tunnista missään tilanteessa.

Vierailija
49/54 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intuitiivisuus on ihmisen ominaisuus, jota toisilla on ja toisilla ei. Sukupuolesta riippumatta. Ne, joilla sitä ei ole eivät varmaankaan usko sen olemassaoloon. 

Vierailija
50/54 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se toimii niin että nään helposti kun joku valehtelee tai koittaa esittää jotain. Lisäksi ns pahat ihmiset vaistoan ja osaan välttää lähemmän tutustumisen heihin. Narsistit ym. Lisäksi olen nähnyt enneunia.

Vierailija
51/54 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei v ttu missään tilanteessa. 

Vierailija
52/54 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesoletettu ap teki tämän aloituksen kertoakseen kaikille, ettei sellaista ole, ja jos on se toimii vain virheellisesti. Hohhoijaa. 

Vierailija
53/54 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menipä höpöksi tämäkin ketju, kun piti alkaa haukkumaan vastakkaista sukupuolta ihan satasella eikä voitu pysyä asiassa.

Poistoon joutaisi koko ketju - valitettavasti. Naisviha näyttää kukoistavan.

Vierailija
54/54 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ei voi järjellä selittää. On olemassa tarkempia ihmisiä ja vähemmän tarkempia. Itse olen nopea lukemaan mikroilmeitä, niitä ei pysty peittämään. Tämän Mika M.n silmät kertoo kaiken. Pahuutta ei pysty katseesta peittämään.