Millä nimellä kutsut isääsi ja äitiäsi?
Kommentit (52)
Äiti on äiti tai mummi. Isä on iskä tai pappa
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 13:15"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 13:12"]Äiskä ja iskä oli ennen, mutta nyt lapsen saamisen jälkeen mummu ja pappa.
[/quote]
No soitatko äidillesi ja kysyt onko pappa siinä? Minusta vähän outoa :D
Minun lapseni jo ymmärtää kun puhun äidistäni että puhun mummista ja kun puhun isästäni niin tarkoitan ukkia.
[/quote]
Ei, vaan jos mulla on asiaa mun isälle eli lapseni papalle, niin soitan hänelle itselleen enkä äidilleni. Toope.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 14:58"]
Juoppo ja vainaa.
[/quote]
Mitään muuta muistoa ei siis ole?
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 14:53"]
Lucifer ja Pahatar.
[/quote]
ja onko heidän tyttärensä nimi sattumoisin merennoita-Ursula?
Juoppo ja vainaa.
[/quote]
Juu kiva nimi juu, vihata saa mutta tiedäthän ettei sinuakaan olisi jos ei vanhempiasi olisi
äippä ja isukki tai äiree ja issee
isä, äiti, emäntä, isäntä, joskus faija
Äiti ja isi tai äiskä ja iskä molempii käytän
Sir Seppo ja Madam Marjatta, ollaan vähän paremmista piireistä ja osataan kieliäkin.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 03:26"]
Juoppo ja vainaa.
[/quote]
Juu kiva nimi juu, vihata saa mutta tiedäthän ettei sinuakaan olisi jos ei vanhempiasi olisi
[/quote]
Ei siinä ole pätkääkään vihaa mukana, lähinnä realismia. Toinen on kuollut vuosia sitten erääseen pitkäaikaissairauteen, toinen taas on ollut juoppo niin kauan kuin minä muistan. On edelleen ja itsekin itseään kutsuu juopoksi.8669
ärh, voihan sen koodin näemmä kirjoittaa siihen viestin loppuunkin :)
Mummeli ja papparainen, joskus äiti ja isä
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 14:45"]OT mutta en myöskään ymmärrä aikuisen omasta isästään käyttämää "isiä", kuulostaa oudon lapselliselle.
[/quote]
Miksi pitäis opetella sanomaan jollain muulla nimellä jos on pienestä asti sanonut isi? Isoveljeni on 36 ja hänkin sanoo vielä isi.