Mies nolasi teinin totaalisesti!
16-vuotias poikamme kysyi eilen voiko joku tyttö tulla meille yöksi. Sanoin että tottakai, ei mitään ongelmaa joten poika toi tytön meille. Tyttö esitteli itsensä ja minä itseni. Hän vaikutti ihan mukavalta, joskin hieman ujolta mutta kukapa tuollaisessa tilanteessa ei teininä olisi ujostellut, tai minä ainakin olisin.
Kun mies tuli töistä kotiin sanoin että pojalla on yövieras, joku tyttö, varmaankin tyttöystävä tms.
Mies paukkasi saman tien pojan huoneeseen kyselemään kaikkea. Aamulla kun nuoret heräsivät mies heitti ensimmäiseksi tyyliin jotain että no mitäs nuori pari, saittekos yhtään nukuttua jne. Molemmat olivat aivan noloina ja tytön lähdettyä poika sanoi ettei todellakaan tuo enää ikinä tänne ketään. Suututtaa teinin puolesta koska tiedän että oli varmaan iso kynnys tuoda tyttö vanhempien eteen ja vielä yökylään.
Kommentit (74)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 19:11"]
En minäkään ymmärrä, että tuodaan noin vaan "joku tyttö" yökylään. Meillä ainakin ensin tutustutaan muuten, ja sitten vasta on yökyläilyn aika.
[/quote]
Ja sama muuten koskee niin kavereita kuin seurustelukumppaneita. Kyllä muutama kerta ainakin pitää tavata, ennen kuin yötä ollaan.
Meillä poika hakkasi isän jälkikäteen, kun kävi noin. Isä tosin kyseli aamulla että oliko hyvät panot ja muistiko kondomit.
Iltapäivällä poika tuli kännissä kotiin ja hakkasi isänsä melko pahasti.
Onpas täällä kireitä äitejä. Mulla vielä kaksi pientä tyttöä, mutta voin hyvin kuvitella, että kun ovat 16-vuotiaita ja sitä vanhempia, saavat tuoda kyllä seurustelukumppaninsa kotiin. Mä haluan että meille ei ole seksi mikään tabu.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 12:39"]Oon vissiin vanhanaikainen kun musta tuossa on outoa ensiksikin se, että noin nuori tuo yövieraan josta ei edes tiedetä onko tyttöystävä vai ei : O
[/quote]
Onhan tuo outoa, että ensimmäistä kertaa tulee tyttö käymään ja heti yöksi. Lisäksi ap vain suoralta kädeltä lupaa, eikä yhtään kysele onko tyttö edes saman ikäinen kuin poika ja ovatko tytön vanhemmat tietoisia.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 19:34"]
Meillä poika hakkasi isän jälkikäteen, kun kävi noin. Isä tosin kyseli aamulla että oliko hyvät panot ja muistiko kondomit.
[/quote]
Meidän suvussa poika on täysi-ikäinen, kun kykenee hakkaamaan isänsä tai pistämään isälle fyysisesti vastaan.
Onneksi olkoon. Poika on valmis muuttamaan pois kotoa :)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 19:34"]Meillä poika hakkasi isän jälkikäteen, kun kävi noin. Isä tosin kyseli aamulla että oliko hyvät panot ja muistiko kondomit.
[/quote]
Elämää junttilassa
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 19:38"]
Onpas täällä kireitä äitejä. Mulla vielä kaksi pientä tyttöä, mutta voin hyvin kuvitella, että kun ovat 16-vuotiaita ja sitä vanhempia, saavat tuoda kyllä seurustelukumppaninsa kotiin. Mä haluan että meille ei ole seksi mikään tabu.
[/quote]
Jos seksi ei ole tabu, niin kai siitä sitten saa aamupalalla keskustella tyyliin "oliko tyttö tarpeeksi tiukka" tai "piilotettiinko lihaa useampaan kertaan". Mikä ihme siinä on, että mammat ovat avarakatseisia sen suhteen, mitä lapsensa makuuhuoneessa tekevät, mutta kun tästä ei-tabusta puhutaan aamupalalla, ollaan närkästyneitä, että ei ole sopivaa. Miksi muka ei?
Kai aloittaja miehensä tuntee. Siis nuo puujalkavitsit voi esittää monella tapaa, enemmän tai vähemmän ällöttävästi.
Eli et tiedä onko tyttöystävä? Kuitenkin annoit nukkua yhdessä tai mitä muuta sitten tekivätkään. Mrillä ei tuollainen peli vetele. Mu täytyy tietää minkälainen tyttö ja tietysti kysellä vanhemmista alkaen, käykö koulua, meinaako opiskella jne.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 19:53"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 19:38"]
[/quote]
Jos seksi ei ole tabu, niin kai siitä sitten saa aamupalalla keskustella tyyliin "oliko tyttö tarpeeksi tiukka" tai "piilotettiinko lihaa useampaan kertaan". Mikä ihme siinä on, että mammat ovat avarakatseisia sen suhteen, mitä lapsensa makuuhuoneessa tekevät, mutta kun tästä ei-tabusta puhutaan aamupalalla, ollaan närkästyneitä, että ei ole sopivaa. Miksi muka ei?
[/quote]
Kun seksi, tai ainakin seksielämän yksityiskohdat, on yleensä parin yksityisasia. Tai kai siellä aamupalapöydässä pitäisi sitten puhua myös vanhempien seksielämästä?
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 12:27"]
16-vuotias poikamme kysyi eilen voiko joku tyttö tulla meille yöksi. Sanoin että tottakai, ei mitään ongelmaa joten poika toi tytön meille. Tyttö esitteli itsensä ja minä itseni. Hän vaikutti ihan mukavalta, joskin hieman ujolta mutta kukapa tuollaisessa tilanteessa ei teininä olisi ujostellut, tai minä ainakin olisin.
Kun mies tuli töistä kotiin sanoin että pojalla on yövieras, joku tyttö, varmaankin tyttöystävä tms.
Mies paukkasi saman tien pojan huoneeseen kyselemään kaikkea. Aamulla kun nuoret heräsivät mies heitti ensimmäiseksi tyyliin jotain että no mitäs nuori pari, saittekos yhtään nukuttua jne. Molemmat olivat aivan noloina ja tytön lähdettyä poika sanoi ettei todellakaan tuo enää ikinä tänne ketään. Suututtaa teinin puolesta koska tiedän että oli varmaan iso kynnys tuoda tyttö vanhempien eteen ja vielä yökylään.
[/quote] ei tuossa oo noloa mitä miehes sano, noloa on se että näitkö eka kertaa ja jää nukkumaan. Olen poikaa valistanut että tytön ei saa olla nk helppo nakki. Sellaisten kanssa ei kannata aikaa tuhlata.
Voithan maksaa pojalle hotelliyön.
no ööh yökylään joku teinityttö, c'moon.. oottakkee nyt naimisiin menoo niinku ennenki o.O