Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies nolasi teinin totaalisesti!

Vierailija
16.07.2014 |

16-vuotias poikamme kysyi eilen voiko joku tyttö tulla meille yöksi. Sanoin että tottakai, ei mitään ongelmaa joten poika toi tytön meille. Tyttö esitteli itsensä ja minä itseni. Hän vaikutti ihan mukavalta, joskin hieman ujolta mutta kukapa tuollaisessa tilanteessa ei teininä olisi ujostellut, tai minä ainakin olisin.
Kun mies tuli töistä kotiin sanoin että pojalla on yövieras, joku tyttö, varmaankin tyttöystävä tms.
Mies paukkasi saman tien pojan huoneeseen kyselemään kaikkea. Aamulla kun nuoret heräsivät mies heitti ensimmäiseksi tyyliin jotain että no mitäs nuori pari, saittekos yhtään nukuttua jne. Molemmat olivat aivan noloina ja tytön lähdettyä poika sanoi ettei todellakaan tuo enää ikinä tänne ketään. Suututtaa teinin puolesta koska tiedän että oli varmaan iso kynnys tuoda tyttö vanhempien eteen ja vielä yökylään.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin itse kysynyt, että onko nahkajuna puksuttanut koko yön?

Vierailija
22/74 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 12:42"]

Tuontyylisiä kommentteja sai ennen kuulla ainakin tyttölapset varsin usein. Ulkonäkö ja fyysisen kehityksen aste puitiin ja nälvittiin myös, rinnoista saatettiin kopaista kiinnikin. Loukkaantua ei moisesta olisi muka saanut, sillä sehän on vain elämää ja kasvattaa kohtaamaan tulevaisuuden hankaluuksia. Mutta kyllä ne loukkasivat, jos eivät olisi loukanneet, tuskin niitä murjaisuja enää edes muistaisi.

Pojat saivat olla paremmin rauhassa. Joskus mietin, että mitä pojat olisivat sanoneet, jos sukulaissedät ja -tädit olisivat tentanneet, joko kikkeli on kasvanut, onko karvoja ja joko seisoo ja kouraissut haaroista. Mutta ainakin silloin pojat olivat niin paljon arvokkaampia, ettei heitä nolattu, tyttöjä vaan.

[/quote]

Siis, millaisia kommetteja?! Saiko nuoripari nukuttua?! Mitä ihmeellistä tuossa nyt sitten on?! Ei liity mitenkään rintoihin yms. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen outo poikkeus mutta en nähnyt miehesi käytöksessä tai puheessa mitään noloa tai sellaista mistä nuorten olisi pitänyt nolostua. Ihan normaalia smalltalkia.

Vierailija
24/74 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 12:39"]

Oon vissiin vanhanaikainen kun musta tuossa on outoa ensiksikin se, että noin nuori tuo yövieraan josta ei edes tiedetä onko tyttöystävä vai ei : O

[/quote] Siis kyllä poika sanoi että hänellä on jotain meneillään tämän tytön kanssa. En viitsinyt alkaa urkkimaan sen enempää sillä poika varmasti kertoo sitten itse kun haluaa. Näin on ollut aina.

Vierailija
25/74 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihasin nuorena yli kaiken keski-ikäisiä setämiehiä, jotka heitteli kaksimielisiä juttuja ja olivat niin saatanan alentuvia ja kiimassaan läpinäkyviä. Muistan ajatelleeni, et tappaisin itteni, jos joskus heräisin ja huomaisin olevani sellaisen idiootin kanssa naimisissa.

Onneksi en ole.

Vierailija
26/74 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika tullut äitiinsä ja ylireakoi ehkä nyt vähän liikaa. On ihan normaalia olla kiinostunut lastensa kavereista ja jutelle heidän kanssaan jne. Voit toki vielä ottaa värikynät käyttöön ja värittää tarinaan vähän lisää, mutta nolaat vaan itsesi.

Vierailija
27/74 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 12:47"]

Vihasin nuorena yli kaiken keski-ikäisiä setämiehiä, jotka heitteli kaksimielisiä juttuja ja olivat niin saatanan alentuvia ja kiimassaan läpinäkyviä. Muistan ajatelleeni, et tappaisin itteni, jos joskus heräisin ja huomaisin olevani sellaisen idiootin kanssa naimisissa.

Onneksi en ole.

[/quote]

Kerro nyt vielä missä tässä on aloituksessa on se setämies, joka heittelee kaksimielisiä juttuja niin saat empaattista olkapäätä.

Vierailija
28/74 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 12:45"]

Ehkä olen outo poikkeus mutta en nähnyt miehesi käytöksessä tai puheessa mitään noloa tai sellaista mistä nuorten olisi pitänyt nolostua. Ihan normaalia smalltalkia.

[/quote] Minä näen. Pojan huoneeseen tunkeutuminen itsessään olisi ollut ok jos mies olisi koputtanut, esitellyt itsensä jne mutta kun hän änkesi huoneeseen koputtamatta kyselemään kaikenlaista tyyliin mitäs ne kyyhkyläiset täällä puuhailee jne. Tajusikohan edes esitellä itseään... Aamuiset kommentit olisivat muuten olleet ihan normaalia smalltalkkia mutta kun ne olivat miehen kaksimielistä "tasokasta" huumoria.

Vierailija
29/74 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kummastutti se, että tyttö tulee kylään ja sitten sulkeutuvat pojan kanssa ovien taakse. Meillä vieraat istuu olkkarissa muiden kanssa, katselee televisiota, juttelee, tutustutaan puolin ja toisin, voidaan pelata jotain lautapeliä jne. Pitäisin lastani erittäin epäkohteliaana, jos hän tuo yövieraan, olettaa sen olevan koko perheen vieraan (esim. aamupalatarjoilu toimii), mutta perhe ei sitten olekaan vieraan kanssa missään tekemisissä.

Meillä ollaan niinnipoja, että alaikäiset ei yövy samassa huoneessa. Saavat mennä koulun vessaan välitunnilla naimaan (palstan mukaan koulujen vessat on juuri tuota varten tehty), mutta en lapsenlapsia, jotka on tehty kodissani silloin, kun lapsi itse  saa lapsilisää.

Vierailija
30/74 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"YLIREAKOI!!!!!"

Mä en kestä. Yli-rea-koi, koiperhosten aatelia.

Vierailija
31/74 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt ihan fiksusti miwhwn puoleata mennyt mutta mua kyllä kanssa hämmentää vähän se, että oikeastiko nuoret nykyään tuo ihan ennestään tuntemattomia tyttöjä yökylään? Täysi-ikäiseltä tuon ymmärrän kyllä, mutta että jo kuusitoistavuotias. (Ja vaikka tää nyt kuulostaa ehkä tiukkapipoiselta, niin olen itsekin viisitoistavuotiaasta asti yöpynyt säännöllisesti poikaystäväni luona, mutta olin sitä ennen toki hybän tovin vieraillut päiväsaikaan, ja molempien vanhemmat tiesivät, että seurustelemme keskenämme. Tuntuu siis jotenkin jännältä tuollainen "säätö", joka heti tulee yökylään.)

Vierailija
32/74 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 12:53"]

"YLIREAKOI!!!!!"

Mä en kestä. Yli-rea-koi, koiperhosten aatelia.

[/quote]

Jaxuhali! <3

Vierailija
33/74 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi teistä oli yhteydessä tytön vanhempaa, että hänellä on lupa olla teillä yökylässä?! Ja eikö peruskäytöstapoihin kuulu tutustua, eikä olla suljettujen ovien takana.

Vierailija
34/74 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 12:55"]Ei se nyt ihan fiksusti miwhwn puoleata mennyt mutta mua kyllä kanssa hämmentää vähän se, että oikeastiko nuoret nykyään tuo ihan ennestään tuntemattomia tyttöjä yökylään? Täysi-ikäiseltä tuon ymmärrän kyllä, mutta että jo kuusitoistavuotias. (Ja vaikka tää nyt kuulostaa ehkä tiukkapipoiselta, niin olen itsekin viisitoistavuotiaasta asti yöpynyt säännöllisesti poikaystäväni luona, mutta olin sitä ennen toki hybän tovin vieraillut päiväsaikaan, ja molempien vanhemmat tiesivät, että seurustelemme keskenämme. Tuntuu siis jotenkin jännältä tuollainen "säätö", joka heti tulee yökylään.)

[/quote]

Säätö :) ai jeesus kun sitä nuorena oli kaikki hassumpaa. "Se nyt on vaa sellanen säätö"..

Vierailija
35/74 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 12:51"]

Minua kummastutti se, että tyttö tulee kylään ja sitten sulkeutuvat pojan kanssa ovien taakse. Meillä vieraat istuu olkkarissa muiden kanssa, katselee televisiota, juttelee, tutustutaan puolin ja toisin, voidaan pelata jotain lautapeliä jne. Pitäisin lastani erittäin epäkohteliaana, jos hän tuo yövieraan, olettaa sen olevan koko perheen vieraan (esim. aamupalatarjoilu toimii), mutta perhe ei sitten olekaan vieraan kanssa missään tekemisissä.

Meillä ollaan niinnipoja, että alaikäiset ei yövy samassa huoneessa. Saavat mennä koulun vessaan välitunnilla naimaan (palstan mukaan koulujen vessat on juuri tuota varten tehty), mutta en lapsenlapsia, jotka on tehty kodissani silloin, kun lapsi itse  saa lapsilisää.

[/quote] Poika istui tytön kanssa hetken olohuoneessa minun kanssa juttelemassa kun tulivat tänne. Sen jälkeen menivät pojan huoneeseen katsomaan leffaa. Olisiko minun pitänyt ängetä heidän väliinsä vahtimaan mitä he puuhailevat?
Leffan jälkeen söivät meidän kanssa iltapalaa joten minä lasken tämän ihan riittäväksi seurusteluksi.
Poika toi vieraan itselleen, miksi tytön olisi pitänyt olla viihdyttämässä minua miestäni?
Mitä seksiin tulee niin meillä ehkäisy ei ole mikään tabu. Turha nuoria on alkaa kieltämään kun he kuitenkin tekevät sen jossain, ei siinä paljoa minun kiellot ja eri huoneissa nukkumiset auta.

Vierailija
36/74 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo täysin tuntemattoman tytön kotiinsa yökylään? Jos olisi pari kertaa jo nähty vanhemmat ennen ensimmäistä yökyläilyä, mitään ongelmaa ei olisi tullut.

Tottakai mies menee tutustumaan yökyläilijään ja saa aamulla yrittää keventää tunnelmaa puujaloilla. Jollei nuoret kestä normaalia elämää, että siltäkin pitää suojella, niin ehkä pitää yökyläilyt hoitaa, kun on kotoa omilleen muutettu!

Vierailija
37/74 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko nuorina annatte yöpyä, kun ei ilmeisesti mikään vakava seurustelu edes kyseessä.

Vierailija
38/74 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 12:57"]

Kumpi teistä oli yhteydessä tytön vanhempaa, että hänellä on lupa olla teillä yökylässä?! Ja eikö peruskäytöstapoihin kuulu tutustua, eikä olla suljettujen ovien takana.

[/quote] Tyttö oli 17-vuotias. En kokenut tarpeelliseksi alkaa soittelemaan hänen vanhemmilleen. Jotain luottoa nuoriinkin nyt, haloo.

Vierailija
39/74 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 12:39"]

Oon vissiin vanhanaikainen kun musta tuossa on outoa ensiksikin se, että noin nuori tuo yövieraan josta ei edes tiedetä onko tyttöystävä vai ei : O

[/quote]

Täällä toinen oldie. Poikani ei saanut tuoda tyttöystäväänsä yökylään 16-vuotiaana. Etenkin kun tyttö oli 14 tms. En saanut minäkään ja vaikka ajat ovat kuinka muuttuneet, ei se tarkoita, että tämä asia olisi muuttunut. Asumme tappituntumassa, eikä mieheni halua jonottaa kylppäriin aamuisin.
Iso omakotitalo olisi toinen juttu ja myös teinien ikä ratkaisevassa asiassa.

Vierailija
40/74 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ömmm mulle toi ois ok, jos poikaystävän isä tekis tolla tapaa. Vielä en pahemmin heitä ole päässyt näkemään, kun asuvat vähän kauvempana ja poikaystävä täällä opiskeluiden vuoks. Oon sen verran ujo, etten uskalla mtn eka itte sanoo tai alottaa puhuu mistään. Etten mä pahaks laittais :)

t. 16-v