Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies nolasi teinin totaalisesti!

Vierailija
16.07.2014 |

16-vuotias poikamme kysyi eilen voiko joku tyttö tulla meille yöksi. Sanoin että tottakai, ei mitään ongelmaa joten poika toi tytön meille. Tyttö esitteli itsensä ja minä itseni. Hän vaikutti ihan mukavalta, joskin hieman ujolta mutta kukapa tuollaisessa tilanteessa ei teininä olisi ujostellut, tai minä ainakin olisin.
Kun mies tuli töistä kotiin sanoin että pojalla on yövieras, joku tyttö, varmaankin tyttöystävä tms.
Mies paukkasi saman tien pojan huoneeseen kyselemään kaikkea. Aamulla kun nuoret heräsivät mies heitti ensimmäiseksi tyyliin jotain että no mitäs nuori pari, saittekos yhtään nukuttua jne. Molemmat olivat aivan noloina ja tytön lähdettyä poika sanoi ettei todellakaan tuo enää ikinä tänne ketään. Suututtaa teinin puolesta koska tiedän että oli varmaan iso kynnys tuoda tyttö vanhempien eteen ja vielä yökylään.

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 13:01"]

Melko nuorina annatte yöpyä, kun ei ilmeisesti mikään vakava seurustelu edes kyseessä.

[/quote] Poika täyttää elokuussa 17. Tyttö on jo 17. Eli tässä on kaksi miltei täysi-ikäistä nuorta. Oletko itse kieltänyt nuortasi tapailemasta tyttöjä/poikia täysi-ikäiseksi asti?

Vierailija
42/74 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalilta tuo teidän meno kuulostaa. Okei, miehen jutut oli vähän tökeröitä mutta niinhän ne välillä tuppaa olemaan miehillä. Tuskin teinit tuosta kovin syvästi järkyttyivät :D.
Jotenkin ihmetyttää vaan tämä av-mammojen meno. Ihan todellako teidän vuotta vaille täysi-ikäiset nuoret eivät saa tuoda kotiin yöksi vastakkaisen sukupuolen edustajia? Ketä te sillä luulette huijaavanne? Jos kiellätte yökyläilyt niin sitten tekevät sen jossain muualla päivällä tai muulloin joten +-0.
Ps. Ettekö te mammat ole ikinä olleet itse nuoria?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutten myöskään pitäisi, jos poikani tai tyttöni toisi uuden kumppaninsa suoraan yöksi. Kyllä mun mielestä olisi asiallista nähdä muutamia kertoja ennenkuin tultaisiin yöksi. Ja näin ovat onneksi lapseni toimineetkin. Kyllähän sitä jotain käytöstapoja pitää olla.

Vierailija
44/74 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 13:13"]

Ihan normaalilta tuo teidän meno kuulostaa. Okei, miehen jutut oli vähän tökeröitä mutta niinhän ne välillä tuppaa olemaan miehillä. Tuskin teinit tuosta kovin syvästi järkyttyivät :D.
Jotenkin ihmetyttää vaan tämä av-mammojen meno. Ihan todellako teidän vuotta vaille täysi-ikäiset nuoret eivät saa tuoda kotiin yöksi vastakkaisen sukupuolen edustajia? Ketä te sillä luulette huijaavanne? Jos kiellätte yökyläilyt niin sitten tekevät sen jossain muualla päivällä tai muulloin joten +-0.

[/quote]

Kyllä ja meidän kotona ei todellakaan oltu suljettujen ovien takana vastakkaisen sukupuolen kanssa ja ehkä tämä tulee kodin perintönä ja varsinkin isät tuntevat nuorten miesten metkut. ;) Enkä huijaa itseäni millään tavalla, en vaan halua antaa nuorelleni kuvaa, että hyväksyn asian, jos olemme siitä keskustelleet, kuinka on hyvä odottaa jne... Ethän sinä osta alkoholiaakaan, vaikka he sitä kodin seinien ulkopuolella (ehkä)juovatkin, ethän?! Se on sitä nuoren puolella olemista, eikä kaiken hyväksymistä.

Vierailija
45/74 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 13:21"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 13:13"]

[/quote]

Kyllä ja meidän kotona ei todellakaan oltu suljettujen ovien takana vastakkaisen sukupuolen kanssa ja ehkä tämä tulee kodin perintönä ja varsinkin isät tuntevat nuorten miesten metkut. ;) Enkä huijaa itseäni millään tavalla, en vaan halua antaa nuorelleni kuvaa, että hyväksyn asian, jos olemme siitä keskustelleet, kuinka on hyvä odottaa jne... Ethän sinä osta alkoholiaakaan, vaikka he sitä kodin seinien ulkopuolella (ehkä)juovatkin, ethän?! Se on sitä nuoren puolella olemista, eikä kaiken hyväksymistä.

[/quote]

Alkoholia ja seksiä ei kyll oikein voi verrata. Johtuen vaikka siitä että alkoholi on KIELLETTYÄ alle 18v mutta seksin SUOJAIKÄRAJA on 16 joten täysin laillista puuhaa 17vuotiaille....

Meillä 17v poika toi viikonlopuksi tytön joka olisilloin 14v. Tosin juttelin tytön isän kanssa puhelimessa ennen tuota vierailua. Ja jos kerta tytön vanhemmille oli ok niin ei minullakaan sitä mitään vastaan ollut. Vaivihkaa annoin pojalle kortsupaketin, juurikin siksi että mitään erikosta ei tapahdu...

Vierailija
46/74 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on omituista se, että ilmeisesti kaikkien mielestä on ok tuoda 16-vuotiaana yökylään joku riiusteltava, jota ei ole muuten tutustutettu perheeseen. 

Vierailija
47/74 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää tahallista teinien aliarviointia ja nolaamista. Jos vaikka mietitään kuviteltua tilannetta, jossa kotiinne tulisi yöksi 60-vuotias äiti ja hänen uusi mies ystävänsä. Olisiko ok, jos siinä aamisoöydässä parille alettaisiin naureskelemaan ja tenttaamaan, että heheh saitteko yhtään nukuttua!

Perkele,  pistää vihaksi teinin puolesta, vaikka en usko, että miehesi mitään pahaa tarkoittikaan.

Vierailija
48/74 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 13:41"]

Ärsyttävää tahallista teinien aliarviointia ja nolaamista. Jos vaikka mietitään kuviteltua tilannetta, jossa kotiinne tulisi yöksi 60-vuotias äiti ja hänen uusi mies ystävänsä. Olisiko ok, jos siinä aamisoöydässä parille alettaisiin naureskelemaan ja tenttaamaan, että heheh saitteko yhtään nukuttua!

Perkele,  pistää vihaksi teinin puolesta, vaikka en usko, että miehesi mitään pahaa tarkoittikaan.

[/quote]

Aivan. Tai jos teini alkaisi vittuilemaan vanhemmalleen, niin olisiko ok?

Vierailija
49/74 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Jännää, miten eritavalla ihmiset lukee asiat, AP;

mies heitti ensimmäiseksi tyyliin jotain että no mitäs nuori pari, saittekos yhtään nukuttua jne.

Jonkun muun lukemana;

parille alettaisiin naureskelemaan ja tenttaamaan, että heheh saitteko yhtään nukuttua!

Vierailija
50/74 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 13:49"]

[/quote]

Aivan. Tai jos teini alkaisi vittuilemaan vanhemmalleen, niin olisiko ok?

[/quote]

Kyllä meidän teinit vittuille aika estottamastikin meille vanhemmille ;).  Mutta heidän onkin kasvatettu huumorilla ja pilkesilmäkulmassa.

Vierailija
51/74 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 13:13"]

[/quote]

Ollaan oltu nuoria, mutta meille ei kotiin miehiä kuskattu noin vain. Tiukka kasvatus. Lähdinkin liukkaasti kotoa 18-19-vuotiaana heti kirjoitusten jälkeen.

Vierailija
52/74 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 13:00"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 12:51"]

Minua kummastutti se, että tyttö tulee kylään ja sitten sulkeutuvat pojan kanssa ovien taakse. Meillä vieraat istuu olkkarissa muiden kanssa, katselee televisiota, juttelee, tutustutaan puolin ja toisin, voidaan pelata jotain lautapeliä jne. Pitäisin lastani erittäin epäkohteliaana, jos hän tuo yövieraan, olettaa sen olevan koko perheen vieraan (esim. aamupalatarjoilu toimii), mutta perhe ei sitten olekaan vieraan kanssa missään tekemisissä.

Meillä ollaan niinnipoja, että alaikäiset ei yövy samassa huoneessa. Saavat mennä koulun vessaan välitunnilla naimaan (palstan mukaan koulujen vessat on juuri tuota varten tehty), mutta en lapsenlapsia, jotka on tehty kodissani silloin, kun lapsi itse  saa lapsilisää.

[/quote] Poika istui tytön kanssa hetken olohuoneessa minun kanssa juttelemassa kun tulivat tänne. Sen jälkeen menivät pojan huoneeseen katsomaan leffaa. Olisiko minun pitänyt ängetä heidän väliinsä vahtimaan mitä he puuhailevat?
Leffan jälkeen söivät meidän kanssa iltapalaa joten minä lasken tämän ihan riittäväksi seurusteluksi.
Poika toi vieraan itselleen, miksi tytön olisi pitänyt olla viihdyttämässä minua miestäni?
Mitä seksiin tulee niin meillä ehkäisy ei ole mikään tabu. Turha nuoria on alkaa kieltämään kun he kuitenkin tekevät sen jossain, ei siinä paljoa minun kiellot ja eri huoneissa nukkumiset auta.

[/quote]

No jos on turha kiellellä, niin miksi isä ei saa aamulla kysyä, että väsyttääkö? Miksi teillä seksi on kaikesta päätellen tabu, jota saa toki harrastaa salaa, mutta josta isä ei saa kysellä?

Vierailija
53/74 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on outoa, että kuusitoistavuotias tuo yökylään ennestään tuntemattoman tytön. Tiedän olevani siinä mielessä vanhanaikainen, että tyttö- tai poikaystävien luona yövytään vasta täysi-ikäisinä. Rakastan seksiä ja toivon lapsillenikin yhtä antoisaa seksielämää sitten kun ovat aikuisia. Mutta vasta aikuisina. Nyt lapset ovat aikuisia ja päättävät omista asioistaan.

Vierailija
54/74 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oma isä on ollut tuollainen aina, ihanan rentoa! Molemmista raskauksistakin kun ilmoitin, niin heti ekana se on heittänyt jostain seksistä läppää, onnittelujen jälkeen tietty :D mieheni joskus kiusaantuu sen jutuista sitten kun ne menevät liian pitkälle, mutta muuten sekin on tottunut.

Mä olen ainakin täysin sun miehen puolella, kuulostaa just kivalta faijalta :)

Vierailija
55/74 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 12:55"]

Ei se nyt ihan fiksusti miwhwn puoleata mennyt mutta mua kyllä kanssa hämmentää vähän se, että oikeastiko nuoret nykyään tuo ihan ennestään tuntemattomia tyttöjä yökylään? Täysi-ikäiseltä tuon ymmärrän kyllä, mutta että jo kuusitoistavuotias. (Ja vaikka tää nyt kuulostaa ehkä tiukkapipoiselta, niin olen itsekin viisitoistavuotiaasta asti yöpynyt säännöllisesti poikaystäväni luona, mutta olin sitä ennen toki hybän tovin vieraillut päiväsaikaan, ja molempien vanhemmat tiesivät, että seurustelemme keskenämme. Tuntuu siis jotenkin jännältä tuollainen "säätö", joka heti tulee yökylään.)

[/quote]

Ensimmäinen poikaystäväni oli kaukosuhde, joten tapaamisvaihtoehtoja ei oikein ollut muita kuin viikonloppujen yökyläilyt. Vanhempani tapasivat hänet ensimmäistä kertaa kun tuli meille viikonlopuksi. Niin muuten minäkin :D Ihan mukava poika oli, ja seurustelimme useamman vuoden. Opiskelujen alkaessa homma sitten kuivui kasaan.

Vierailija
56/74 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 14:44"]

Minusta on outoa, että kuusitoistavuotias tuo yökylään ennestään tuntemattoman tytön. Tiedän olevani siinä mielessä vanhanaikainen, että tyttö- tai poikaystävien luona yövytään vasta täysi-ikäisinä. Rakastan seksiä ja toivon lapsillenikin yhtä antoisaa seksielämää sitten kun ovat aikuisia. Mutta vasta aikuisina. Nyt lapset ovat aikuisia ja päättävät omista asioistaan.

[/quote]

17 vuotiaana roudasin tyttöjä/naisia kotiin paikallisesta tanssiravintolasta joskus reipas 30 vuotta sitten, kun vanhemmat olivat mökillä, tai matkoilla . Olin menettänyt  poikuuteni juuri 17 vuotta täytettyäni ja sen jälkeen olin kuin nuori orhi laitumella. Aloin siis käymään jo 17 vuotiaana ravintelissa. Minun etuna oli se, että kävin aina yksin, enkä ikäisteni kavereiden kanssa, jotka olivat ikäisensä näköisiä, kun taas minä olin ikäistäni vanhemman näköinen. Näin oli pienempi riski, että paperit kysyttäisiin.

Eräänä perjantaina vein paikallisesta tanssiravintolasta kotiini kaksi "vanhempaa" naista. Olivat 25-26 vuotiaita ja minulle aiemmin täysin tuntemattomia. Taisinpa tuolloinkin narrata heille ikäni. Tapauksesta riippuen, olin yleensä 20-22 vuotias. Ei minulla sen toisen kanssa mitään ollut, mutta kun hän oli vieraalta paikkakunnalta kylässä tällä toisella, niin lähti sitten mukaan. Me touhuilimme toisen naisen kanssa vanhempieni makuuhuoneessa ja toinen nukkui minun huoneessani. Aamulla herättiin siihen kun ulko-ovi kolahti ja vanhempani tulivatkin yllättäen vuorokautta aikaisemmin mökiltä kotiin. 

Luikahdimme tämän "minun" naisen kanssa omaan huoneeseeni niin etteivät vanhemmat huomanneet. Kun sitten sieltä jonossa ulos vihdoin tulimme, oli vanhempieni ilmeet näkemisen arvoiset, kun huoneestani tulee ulos kaksi aikuista naista ja näiden perässä heidän oma 17  vuotias "viaton" poikansa :D Naiset sanoivat kauniisti huomenta vanhemmilleni ja minä myös. Painelin naisten perässä pihalle ja tulin vasta seuraavana päivänä kotiin, nolotus ja morkkis kun oli melkoinen. Vanhempani eivät koskaan hiiskuneet tapauksesta minulle sanaakaan ja ovat varmaan vieläkin siinä luulossa, että olin harrastanut naisten kanssa kimppakivaa :D Siitä päivästä lähtien eivät enää tainneet pitää minua ihan niin viattomana ja luulenpa, että isäni vanha panomies oli minusta salaa ylpeä, sekä toisaalta myöskin hieman kade ;)

Vierailija
57/74 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo

Vierailija
58/74 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan viettänyt poikaystävän kanssa yötä vanhempieni katon alla ennen kuin olin täysi-ikäinen ja asuin omillani, ja samaa linjaa olen noudattanut oman tyttären kanssa. Minusta on kaunis periaate, että kodissa on vain yksi seksuaalisesti aktiivinen pari kerrallaan. Silloin ei tarvitse myskään puujalkavitsejä veistellä.

Tavoitteena ei ole ollut estää nuorten seksielämää. Ainoastaan pitää se poissa kotoani. Pitäähän aikuisuudessa ja itsenäistymisessä jotakin tavoittelemisen arvoista olla! Jos on riittävän aikuinen seksiin, on riittävän aikuinen asumaan omillaan.

Periaate ei ole estänyt tytärtä löytämästä eikä pitämästä poikaystäviä. Nykyisen kanssa hän on asunut jo useamman vuoden.

Vierailija
59/74 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 13:35"]

Minusta on omituista se, että ilmeisesti kaikkien mielestä on ok tuoda 16-vuotiaana yökylään joku riiusteltava, jota ei ole muuten tutustutettu perheeseen. 

[/quote]

Minunkin mielestäni tämä on omituista. Meillä noi 16-vuotiaat ei kyllä edes nuku samassa huoneessa tyttö-/poikaystävänsä kanssa.

Vierailija
60/74 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä, että tuodaan noin vaan "joku tyttö" yökylään. Meillä ainakin ensin tutustutaan muuten, ja sitten vasta on yökyläilyn aika.