Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuppikoko keskustelun innoittamana: mistä löytäisin hyvät rintsikat?

Vierailija
13.07.2021 |

Haluaisin sellaiset rintsikat, joiden olkaimet pysyisi paikoillaan. En tiedä mitä vikaa on kropassa kun aina ne olkaimet valahtaa. Lisäksi on aika nöpöttävät nännit, jotka pitäisi saada peitettyä jollain muulla kuin pitsillä. Jos ei osta topattuja liivejä, niin lähes aina löytyy liivistä sellainen irtonainen tuki, joka myöskin alkaa helposti lörpöttää.

Changen rintsikat tuntui viikon ajan hyviltä, sitten olkaimet oli liian löysät. Sieltä ostetut parit rintsikat on olleet huonoimpia laadultaan muutenkin.

Kokoni on 85C.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida kellään olla hyviä rintsikoita

Vierailija
2/6 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut lumingeriesta. Käytä niiden kokolaskuria ja kysy asiakaspalvelusta apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ja ilmeisesti kun sinulla on melko kapeat hartiat saattaa aika monessa liivissä olla olkaimet liian leveästi kupin reunoissa. Malli, josta olkaimet voi takas irroittaa ja laittaa ristiin voisi auttaa ongelman kanssa, jos liivi siis muuten hyvä. Jos olkaimia saa säädettyä tarpeeksi pitkälle niin myynnissä myös erilaisia klipsejä, joilla olkaimet saa ns. racer back tyyliin nippuun taakse.

Vierailija
4/6 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaimet tippuu, jos on liian iso ympärysmitta. Suurin osa naisista käyttää väärän kokoisia liivejä, joten epäilisin alkuun että liivit ovat väärän kokoiset. Niiden pitää saada tuki ympäryksestä, ei olkaimista. Ja alkuun se voi olla vähän tiukka, ei tuskaisen, koska se kangas alkaa venymään käytössä. 

Itse olen vuosia käyttänyt changen liivejä, mutta siskolleni ei sieltä mikään istunut. Liiviliikkeitä on kuitenkin ihan hyvin olemassa muitakin kun Change.  Aikaa ja hermoja ja kokeilemaan paikan päälle. 

Vierailija
5/6 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi hyvä liiviliike? 

Vierailija
6/6 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumingeriesta olen tilannut. Mulla on myös tuo että olkaimet helposti valuu koska mulla on iso rinnan ympärysmitta (ylipainoa) mutta hyvin kapeat hartiat, ja luisutkin. Urheiluliivit pysyy kuitenkin hyvin joten useimmiten käytän sellaisia (Panache Sport). Lisäksi myyvät erikseen sellaista liitoskappaletta, joilla olkaimet saa takaa yhteen ettei putoa, ja toki liivejä jotka saa ristiin kiinni. Täällä niistä lisää https://www.lumingerie.fi/rintaliivien-olkaimet-valuvat-tai-painavat-ha…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi