Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverini pitää itseään älyllisesti ylivertaisena muihin nähden

Vierailija
13.07.2021 |

Sitten suuttui kun hävisi shakissa minulle.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Sellaiset ihmiset eivät koskaan ole älyllisesti ylivertaisia. Ja tyypin koulutus oli?

Lukion suorittanut, nyt opiskelee tietojenkäsittelytiedettä. Ei kuitenkaan etene opinnoissaan. Silti on mielestään maailman suurin lahjakkuus ja muut pelkkää paskaa.

Poikani lopettelee juuri tietojenkäsittelytieteen opintoja. Hän on muutaman kerran kiristellyt hampaitaan joutuessaan aloittajan kuvaaman henkilön tapaisten kanssa tekemään jotain ryhmätyötä. Vaatii muilta paljon joustavuutta pärjätä näiden oman elämänsä nerojen kanssa. 

Vierailija
22/24 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se narsisti?

No ei sillä tavalla että manipuloisi ketään, mutta hyvin itsekeskeinen kyllä muuten. Ja ihan uskomattoman huonosti kestää itseensä kohdistuvaa läppää. Itse toki asettelee "rahvasta" eri lokeroihin ja katsoo nämä käytännössä karjaksi, jonka tehtävä on toteuttaa hänen kaltaistensa visioita.

Onko nuori mieshenkilö? Niillä on usein tällainen nietzscheläinen yli-ihmisilluusio itsestään, ai kamala, miten noloa vierestä seurata. Taustalla sitten huono itsetunto ja/tai muita ongelmia perheen dynamiikassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollainen naispuolinen kaveri. Nosti itsensä muiden (varsinkin toisten naisten) yläpuolelle. Ei kestänyt, jos jotain muuta kehuttiin älykkääksi (ja kauniiksi). Väheksyi mm. vähemmän kouluja käyneitä. Piti itseään jotenkin ylivertaisena muihin nähden. Mullekin monesti ilkeili, mutta osasi tehdä sen hymyssä suin rivien välistä.

En jaksanut enää sitä pahaa ja hämmentynyttä oloa joka oli usein tapaamisten aikana ja jälkeen. Olen myöhemmin tajunnut hänen olevan itsekeskeinen, lapsellinen ja kateellinen luonne. Taakka putosi harteilta, kun kaveruus loppui. Myöhemmin olen kuullut muidenkin ihmisten kokevan samat ajatukset kyseisestä ihmisestä.

Vierailija
24/24 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varma psykopatian merkki, juokse!