Mökkivieras käyttänyt autoaan tyhjäkäynnillä 7 tuntia!
Onko mitään järkeä? Autossa on kaksi sähkökäyttöistä kylmälaukkua täynnä juomaa ja ruokaa, mutta niiden teho ei kuulema riitä ellei ilmastointi autossa ole täysillä. Mökillä ei oo sähköjä eli auto käy varmaan sitten huomiseen asti.
Kommentit (72)
Siis eikö se jatkuva pakokaasu haittaa teitä muita? Toivottavasti siellä ei ole vauvoja paikalla, tai pieniä lapsia? Pakokaasussa on tujut määrät pienhiukkasia. Edes sisällä kynttilöitä ei siksi saisi nykyään polttaa, ja jos teillä porukka hengittelee niitä hiukkasia pahimmassa tapauksessa 50 tuntia, niin se on jo ihan oikeasti terveysrikos. Nyt järkeä käteen siellä.
Kypsä liha säilyy lämpimässä viikkojen ajan, jos välillä kuumentaa 75 asteeseen.
Kyllä ne pysyy kunhan laittaa laukkuun muutaman kylmäkallen, laukun varjoon eikä availe laukkua turhaan.
Tyhmää autoa on pyörittää tyhjäkäynnillä tuntikausia putkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vaikka sanoisit, että ei käy.
Mutta sitten ruoat menee pilalle ja juomat lämpiää.
Älä vaan mee ja lainaa sille polttoainetta.
Kannattaa käydä ehkä vinkkaamassa sille, että unohtui auto päälle. Itse joskus jätin hajamielisyyttäni vanhempien luona käydessäni auton päälle pihaan koko yöksi.
Asia selvisi. Hän on todellinen mökkivieras koska ei grillattavia ja kylmiä juomiaan isännälle tarjoo. Syö ja juo muiden kustannuksella. Ja vielä kerran; Älä vaan ihmeessä mee ja tankkaa sille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vaikka sanoisit, että ei käy.
Mutta sitten ruoat menee pilalle ja juomat lämpiää.
Ja nytkö eivät lämpiä, vaikka koko ilmasto niin tekee?
Millainen ihminen ostaa ison läjän lihaa ja säilyttelee sitä jossain helkkarin kylmäboxissa auton käydessä? Kyllä on vajaata porukkaa, ap ja vieraansa. Kannattaisko välillä syödä sitä lihaa pois?
Eikö yhtä osaa ennakoida ruokaostosten suhteen, että millaiseen paikkaan on menossa?
Voi ju**lauta. Ja minä olen helsinkiläinen, turha sössöttää ettei kaupunkilaiset ymmärrä. Jokainen normaali ihminen ymmärtää mikä tuossa kuviossa on vialla.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö se auto siellä pörisee
Yhä käy. 11 tuntia jo täynnä 🙁
Oot valinnut tuttavat oman laatusi mukaan. Tyhmillä on tyhmät ystävät.
11 tunnissa olisit hakenut rautakaupasta agregaatin tai kaasujääkaapin. Tai tilannut mökille sähköt.
Vierailija kirjoitti:
Nammaa toi poliisille, mutta jotta ei tule diplomaattista selkkausta (oletan, että siksi postailet asiasta tänne... että se inhottaa ja ärsyttää sinua mutta et voi tehdä asialle mitään), niin tee ilmoitus vasta jälkikäteen. Pääasia, että sika saa rangaistuksen ja hyvässä lykyssä ei enää koskaan sikaile tuolla tavalla. Ei poliisi kerro tälle tyypille, kuka sen ratsas. Ja jos lähettyvillä on muita mökkejä, voi hyvin syyttää jotain ärtynyttä naapuria.
Et taida oikein tajuta oikeusperiaatteita
Ei oo normaalia, Käy katsomassa ..onko Edes hengissä! ties vaikka saanu sairauskohtauksen ja kuollut .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihan sietämätöntä, mun tekee pahaa ajatella, miten luonto kärsii ja ihmiset myös ja toi turha tuhlaus päälle. Sun täytyy kostaa, tavalla tai toisella. Tee ees joku passiivis-aggressiivinen salakosto sille. Sinappia housuihin, kun se sammuu.
Ei muuten tee hyvää auton moottorille tuollainen. Voitelu ei pelaa optimaalisesti ja karstaa syntyy, pian on myös EGR tukossa ja se on sitte tonnin paukku!
Onko tyhjäkäynnistä olemassa joku laki?
Paistakaa ne lihat ja syökää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihan sietämätöntä, mun tekee pahaa ajatella, miten luonto kärsii ja ihmiset myös ja toi turha tuhlaus päälle. Sun täytyy kostaa, tavalla tai toisella. Tee ees joku passiivis-aggressiivinen salakosto sille. Sinappia housuihin, kun se sammuu.
Jotain tolkkua nyt näihin juttuihin. Suomessa palaa bensaa päivässä sen 5000000 litraa että ei tuo tunnu yhtään missään.
Joku tuntematon henkilökö teillä on siellä vieraana, kun et voi hänelle tarpeeksi selvästi asiasta sanoa? Onko siellä muita, puolisoja, kavereita? Pyydä heidät tueksi ja sanokaa, että auton tyhjäkäynti on typerää ja pilaa tunnelman. Jos ei käy, voi lähteä kotiinsa autoineen. Pitääkö mun tulla sanomaan?
Nammaa toi poliisille, mutta jotta ei tule diplomaattista selkkausta (oletan, että siksi postailet asiasta tänne... että se inhottaa ja ärsyttää sinua mutta et voi tehdä asialle mitään), niin tee ilmoitus vasta jälkikäteen. Pääasia, että sika saa rangaistuksen ja hyvässä lykyssä ei enää koskaan sikaile tuolla tavalla. Ei poliisi kerro tälle tyypille, kuka sen ratsas. Ja jos lähettyvillä on muita mökkejä, voi hyvin syyttää jotain ärtynyttä naapuria.