Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En vain ole kaunis

Vierailija
13.07.2021 |

Ei siitä pääse yli eikä ympäri. Kesäkuvia yritin ottaa läheltä ja kaukaa mutta ei vaan mikään kuva ole säilytyskelvollinen. Ei siis ihme ettei suhdettakaan saa jos on oikeasti näin ruma!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole moni muukaan.

Vierailija
2/10 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menepäs perjantai-iltapäivänä Prismaan vaikka tunniksi tarkkailemaan ohi kulkevia pariskuntia.

Tulet huomaamaan, että kaikki naiset todella ovat huumaavan kauniita.

Ja näin saat teoriasi todistettua ihan empiirisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmisten suhteisiin päätyminen näytä olevan mikään kauneusasia. Parisuhteita ja lapsia on kaikennäköisillä ihmisillä. 

Hymyiletkö itsellesi kun yrität ottaa niitä kuvia? Saattaa parantaa ulkonäköä kummasti.

Vierailija
4/10 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole moni muukaan.

Silti niillä on suhde monella. Kai ne silloin on jonkun mielestä kauniita.

Vierailija
5/10 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihmisten suhteisiin päätyminen näytä olevan mikään kauneusasia. Parisuhteita ja lapsia on kaikennäköisillä ihmisillä. 

Hymyiletkö itsellesi kun yrität ottaa niitä kuvia? Saattaa parantaa ulkonäköä kummasti.

Yritän mutta näyttää irvistykseltä😬

Vierailija
6/10 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö muuten muuttuu iän aikana. Jotkut oikein kukoistavat kun ikää on tullut lisää. 

Vierailija
7/10 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien maku ei ole sama. Aina joku ihastuu kun pitää toivoa yllä👍

Vierailija
8/10 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

NUORUUS EI OLE IKUIISTA.

Vierailija
9/10 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään ja miehet ovat usein halunneet sen kertoa kiertotein ja ivallinen hymy naamallaan (että olisi kauniimpiakin, olen rumalla tavalla lihava jne). Välillä on kehuttu kauniiksi ja hyvännäköiseksi. Tavallaan korona-aika ollut helpotus, kun olen saanut kätkeä naamaani maskin taa. Pelkään miehiä ja heidän ilkeyttään mua kohtaan, en halua heidän kanssaan enää mitään. Vain sänkyyn kelpuuttaisivat, itse en halua enää ikinä yhden illan juttuja, en ole halunnut pitkään aikaan.

Vierailija
10/10 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole surullinen, jokaisessa ihmisessä on jotain kaunista ja toiset näkevät sinut eri tavalla kuin itse näet. 

Kaunista voi olla vaikka ääni tai katse, hymy tai tapasi olla ystävällinen muille ihmisille.

Häntä pystyyn, ei saa lannistua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä