Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saattaa käydä jos noin nelikymppisenä leipääntyy työelämään ja oravanpyörään?

Vierailija
13.07.2021 |

Hankala juttu. Minullekin kävi jotain seuraavaa: kaikki arvoni muuttuivat ja työelämä alkoi tuntua pelkältä p-ltä. Olin kuitenkin menettänyt terveyteni minulle tapahtuneista hirveistä asioista eli olin sitten ihan loppuun palanut. Lopulta jättäydyin pois työelämästä kokonaan ja siitä alkoivat sitten taloudelliset vaikeudet. Kun sitten jossain vaiheessa aloin pyrkiä takaisin työelämään niin tajusin, että noin 45 veenä alkaa jo olla ihan täysillä ikäsyrjinnän kohde ja ei pääse edes työhaastatteluihin. Siitä alkoi sitten vaikea elämä ties millä pätkätöillä ja vasta kun päädyin eläkkeelle niin rauha tuli elämääni.

Olet todella vaarallisessa tilanteessa. Mitään neuvoja on oikeastaan vaikea antaa. Tämä taitaa olla nyky-yhteiskunnan vitsaus joka tulee tulevaisuudessa vain selvemmäksi. Ihmiset eivät tule jaksamaan korkeaan eläkeikään saakka työelämässä vaan tippuvat ties mistä syistä matkan varrella pois oravanpyörästä.

Ruotsissa on jo suurena ongelmana ihmiset, jotka ovat jo eläkeiässä, mutta joiden eläke on erittäin pieni, koska koko elämänsä aikana eivät ole päässeet kunnolla kiinni työelämään vaikka koulutusta olisikin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä huoli omista asioistasi.

Maailmaa ei ehkä ole. Eikä vanhuutta.

Vierailija
2/6 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä huoli omista asioistasi.

Maailmaa ei ehkä ole. Eikä vanhuutta.

Siis ruotsissa. Oot liian empaatti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastonmuutos on onneksi nopea.

Vierailija
4/6 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta tuuletinta, äläkä juo vettä!

Vierailija
5/6 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä perustin nelikymppisenä oman yrityksen.

Vierailija
6/6 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtijuttujen mukaan nämä aina opiskelevat psykoterapeuteiksi ja alkavat antamaan elämänohjeita muille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän