Fwb ja ihastuminen
Kevyttä kesäkivaa. Näin oli puhe. Ja nyt on nähty paljon tiiviimmin, kun oli ajatus. Yleensä miehen aloitteesta. Huomaan ajattelevani häntä paljon. Viestitellään päivittäin ja joka päivä hän sanoo mulle, että oon ihana ja mäkin hänelle.
Mitä mä teen? Unohdan vai kerron, että nyt on tämmöset fiilikset vai mitä. Meillä on mukavaa yhdessä, seksi on hyvää. "Oikea suhde* ei tällä hetkellä sovi oikein kummankaan elämäntilanteeseen. On välimatkaa ja ikäeroa ja ääääh....
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No naisethan ei pysty mihinkään panosuhteisiin, tähän se luisuu aina.
Samat kokemukset täälläkin. Muutamaan naisen fwb- ilmoitukseen olen vastannut ja sitten ollaan harrastettu seksiä jonkin aikaa. Homma kaatuu siihen että nainen haluaakin sitoutua. Ärsyttää, koska tykkään seksistä ja vakituisen kumppanin kanssa se on vain parempaa kuin satunnaisten, koska moni on ns lahna ja odottaa että minä hoidan molemmille orgasmin/t. Fwb on hyvä idea, mutta käytännössä se ei toimi. Tässä joutuu ihan harkitsemaan jotain maksullista vakikumppania, jos he sitten pystyisivät pysymään sovitussa. Parisuhteelle ei ole aikaa, eikä haluakaan, niin huonot kokemukset kuinka aletaan ajanmittaan vaatimaan kaikkea mitä ei kuitenkaan itse tehdä.
PARIsuhde on KAKSIsuuntainen, kahden kauppa, miksi sen siis pitäisi olla vain sinun mielesi mukainen?
Vain sinä itseriittoinen minäminäminä saat esittää vaatimuksia toiselle/toisille osapuolelle/osapuolille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat kokemukset täälläkin. Muutamaan naisen fwb- ilmoitukseen olen vastannut ja sitten ollaan harrastettu seksiä jonkin aikaa. Homma kaatuu siihen että nainen haluaakin sitoutua. Ärsyttää, koska tykkään seksistä ja vakituisen kumppanin kanssa se on vain parempaa kuin satunnaisten, koska moni on ns lahna ja odottaa että minä hoidan molemmille orgasmin/t. Fwb on hyvä idea, mutta käytännössä se ei toimi. Tässä joutuu ihan harkitsemaan jotain maksullista vakikumppania, jos he sitten pystyisivät pysymään sovitussa. Parisuhteelle ei ole aikaa, eikä haluakaan, niin huonot kokemukset kuinka aletaan ajanmittaan vaatimaan kaikkea mitä ei kuitenkaan itse tehdä.
Sinäkin voit monen mielestä olla ns. lahna ja siksipä et löydä edes satunnaista saati vakituista panopatjaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi alunperin sovitte tuollaisesta suhteesta? Tulisitko mustasukkaiseksi, jos kuulisit hänellä olevan tunteita toista naista kohtaan?
Niin ku kerroin, kummankaan elämäntilanteeseen ei nyt oikein parisuhde sovi. Aluksi sanoin hänelle, että ei oo mulle tilivelvollinen menemisistään/seurastaan, mutta nyt ajatus, että hän ihastuis johonkin toiseen, on aika... Mutta enhän mä sille mitään voisi. Mä en ole mustasukkainen. Pettynyt olisin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Seksi vapauttaa naisen aivoissa oksitosiinia ja se boostaa kiintymystä. Älä pelaa, ole rehellinen. Mutta varaudu siihen, että se ei miehelle kelpaakaan.
Ennen kuin toimit, kauanko siis olette olleet tässä "fwb-suhteessa"? Onhan tossa sen rajoja rikottu, jos muutenkin olette nähneet. Toivon, että teille tulee vuosisadan rakkaustarina ja haluatte sitoutua vain toisiinne, kumpikin. 😍
Mitä rajoja? Fwb on mun (ja tän miehen) tulkinnan mukaan sitä, että muutakin kun seksiä. Se ei ole pelkkä panosuhde. Molemmat varmaan haluais sitoutua vain toiseen, mutta.... Mun tilanne on nyt se, että en voi olla parisuhteessa tasavertanen kumppani ja hänellä taas on kolme pientä lasta, jotka tulee aina (tietenkin) ykkösenä.
Joitain kuukausia on tapailtu. Ensin oli puhe, että harvakseltaan, kun välimatkaakin on. Mutta nyt se on kuitenkin menny siihen, että on nähty joka viikko, joskus useammankin kerran viikossa nyt, kun hän on lomalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PARIsuhde on KAKSIsuuntainen, kahden kauppa, miksi sen siis pitäisi olla vain sinun mielesi mukainen?
Vain sinä itseriittoinen minäminäminä saat esittää vaatimuksia toiselle/toisille osapuolelle/osapuolille?
Eihän tuosta ole missään puhuttukkaan, osaatko lukea. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Miksi se ikäero parisuhteen tekisi hankalaksi, kun kerran panosuhdekin onnistuu? Vai onko jommallekummalla vielä aikeita lisääntyä joskus, ja toinen on siihen liian vanha?
Ei. Kummankin lapset on tehty. Eikä ikäero ole ongelma kun mun pään sisällä (mies siis nuorempi)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkin voit monen mielestä olla ns. lahna ja siksipä et löydä edes satunnaista saati vakituista panopatjaa.
Taisi osua 😂
Vierailija kirjoitti:
Kysy mieheltä suoraan, voisiko teillä olla ihan oikea suhde. Jos miehen mielestä ei, niin unohda koko mies, särjet vain sydämesi.
Näin se on varmaan tehtävä. Joku oli tuolla hyvin laittanut, että "tykkään susta enemmän ku luulinkaan". Taidan lainata sitä....