Mies luuli, että minulla on löysä
Sitten näytin, että menee yksi sormi niukin naukin. Mies hämmästeli ja kerroin, että sinulla on vain kynämuna.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Mikäpä se siinä. Pääsit näpäyttämään - nyt on hyvä mieli? :)
Ei ole hyvä mieli. Mies on nyt itkenyt kaksi päivää asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hyvä mieli. Mies on nyt itkenyt kaksi päivää asiaa.[/quote
😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas pääsit näpäyttämään. Mies on heikko pilimuna, sinä vahva nainen joka laukoo ultimaattisia totuuksia.
Onko nyt hyvä mieli? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämmästyttää, että asian toteamiseen tarvittiin tällainen vaginatesti ja tässä vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas pääsit näpäyttämään. Mies on heikko pilimuna, sinä vahva nainen joka laukoo ultimaattisia totuuksia.
Hieman parempi on mieli nyt. Aion itkettää miestä vielä kertomalla, että muna on myös nysämuna, kunhan nyt ensin tokenee tuosta edellisestä järkytyksestä.
Minun naisella on todella tiukka pimppi. Yhdynnässä meinaan laueta ensi työnnöillä ja varsinkin takaapäin en kestä kauaa.
Miksi tällaiset ihmiset pysyy yhdessä - vai pysyykö? Joskus saa hävetä naisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieman parempi on mieli nyt. Aion itkettää miestä vielä kertomalla, että muna on myös nysämuna, kunhan nyt ensin tokenee tuosta edellisestä järkytyksestä.
Säälittävää :)
Mutta takaisin todellisuuteen. Täällä te plussaatte toisten murskaaville kommenteille, ruokitte miesvihaa keskenänne pienessä kuplassa ja luulette olevanne jotakin? Hyi hel vetti että keski-ikä ja vuosien työttömyysputki, alkoholiriippuvuus, sisältä poistumisen pelko ja katkeruus muiden menestyvien ihmisten elämää kohtaan tekee teistä kuvottavia ihmisen surkeita epämuodostuneita edustajia.
Vaimo luuli että mulla on pieni. Kun olin työntänyt nyrkin sisään, niin tilasi puhelimella geishakuulat.
Ap puhuu muunneltua totuutta. Oikeasti niin tiukka että vain yksi käsi mahtui sisään.
Sormi, käsi, viinipullo pohja edellä...kuka näitä nyt niin laskee. Tunnen ap:n miehen ja hänellä tosiaan on sellainen perus 15cm kynämuna ja ap:n tapauksessa tosiaan meininki on, että hänen miehensä käy hieman patongilla porttikongissa koputtelemassa.
Onko se löysä jos pystyy taputtamaan käsiä piipiin sisällä ?
Vierailija kirjoitti:
Minun naisella on todella tiukka pimppi. Yhdynnässä meinaan laueta ensi työnnöillä ja varsinkin takaapäin en kestä kauaa.
Helpottaa kun täytät 17 vuotta. Pikku hiljaa alkaa kestävyyttä tulla.
Tämän luettuasi, menet sitten nukkumaan, kello on jo yli kymmenen. Öitä.
Ja sinä luulet, ettei sulla ole. Vaikka oikeasti varmasti on.
Unto69 kirjoitti:
Onko se löysä jos pystyy taputtamaan käsiä piipiin sisällä ?
Ei muille kuin rinssinnakille!