Fwb ja ihastuminen
Kevyttä kesäkivaa. Näin oli puhe. Ja nyt on nähty paljon tiiviimmin, kun oli ajatus. Yleensä miehen aloitteesta. Huomaan ajattelevani häntä paljon. Viestitellään päivittäin ja joka päivä hän sanoo mulle, että oon ihana ja mäkin hänelle.
Mitä mä teen? Unohdan vai kerron, että nyt on tämmöset fiilikset vai mitä. Meillä on mukavaa yhdessä, seksi on hyvää. "Oikea suhde* ei tällä hetkellä sovi oikein kummankaan elämäntilanteeseen. On välimatkaa ja ikäeroa ja ääääh....
Kommentit (29)
No sillä on ainakin se keskiverto 14-15cm :)
Eikö koko fwb perustu siihen, että ollaan p**lun/munan perässä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö koko fwb perustu siihen, että ollaan p**lun/munan perässä.
Mä itse asiassa ehdotin hänelle aluksi pelkkää seksisuhdetta, mutta hän halusi muutakin yhdessäoloa.
Kai mun pitää sitten kertoa. Vaikka ihan vähän riipasee sekin, jos juttu loppuu.
Ap
Hormonit on sekoittaneet sun pään. Biologiaa. Suosittelen ottamaan etäisyyttä.
No naisethan ei pysty mihinkään panosuhteisiin, tähän se luisuu aina.
Vierailija kirjoitti:
No naisethan ei pysty mihinkään panosuhteisiin, tähän se luisuu aina.
Olen eri mieltä, minusta miehet ei pysty näihin suhteisiin vaan heillä on pakkomielle hurmata nainen ja kun nainen antaa ihastukselleen periksi ollaan tässä tilanteessa missä ap:n juuri nyt on. En ymmärrä miksi fwb suhteessa miesten pitää käyttäytyä kuten he olisivat iskemässä naista. Viimeksi kun aloin tälläiseen fwb suhteeseen, pyysin varta vasten mieheltä että pitäisi etäisyyttä minuun ja että en halua enkä tarvitse mitään extralässytystä. No Kuinkas kävikään, mies toimi juuri noin kuin ap kertoi omassa jutussaan, yhteydenpito lisääntyi ja sanastoon alkoi tulla mm sellaisia sanoja kuin kulta ja muru. Muisti mainita myös kuinka olin aina hänen mielessä ja tärkein ihminen hänen elämässä. Kun sitten ihastuin, koska miksipä ei koska miehen käytöksestä oli pääteltävissä samansuuntaista niin mies oli iha ällikällä lyöty ja pysyi alkuperäisessä suunnitelmassa eli vain fwb. Tätä en ymmärrä että miksi näin toimitaan. Mielestäni koska kyseessä on ns. Ennalta sovittu kuvio niin jos seurusteluhaluja ei ole niin käyttäytyminenkin pidetään ns.asiallisena.
Ystäviä tai edes "ystäviä" ei pidä sekoittaa panoihin, ne ovat kaksi eri ihmisryhmää, eivätkä vaan sekoitu.
Fwb:hen ei ihastuta, ja jos ihastutaan niin silloin ei kyhäillä epärehellisiä ja teennäisiä pelejä/Fwb-viritelmiä.
Trendipellehermannisanahirviöt eivät tee tunnevammaisten hyväksikäyttäjien touhuja yhtään paremmiksi.
Miksi alunperin sovitte tuollaisesta suhteesta? Tulisitko mustasukkaiseksi, jos kuulisit hänellä olevan tunteita toista naista kohtaan?
Molemmat haluatte larpata parisuhdetta. Ihan inhinmillistä, mutta voi olla tunteille tuhoisaa, jos ei suhdetta kuitenkaan synny. Miksi teille ei sovi parisuhde?
Ei ymmärrä. Olen kai vanhanaikainen. On muullakin ollut joskus nuorena yhden yön kestäviä juttuja, mutta en kyllä pitempiaikaisissa jutuissa pystyisi ikinä pitämään tunteita kurissa. Näin me ihmiset ollaan erilaisia.
Mä en tunnen oikeasti ketään, jolla olisi tällainen järjestely. Onkohan nää kuinka yleisiä?
Seksi vapauttaa naisen aivoissa oksitosiinia ja se boostaa kiintymystä. Älä pelaa, ole rehellinen. Mutta varaudu siihen, että se ei miehelle kelpaakaan.
Ennen kuin toimit, kauanko siis olette olleet tässä "fwb-suhteessa"? Onhan tossa sen rajoja rikottu, jos muutenkin olette nähneet. Toivon, että teille tulee vuosisadan rakkaustarina ja haluatte sitoutua vain toisiinne, kumpikin. 😍
Itse ainakin sanoin fwb-potentiaalille, että sinä et ota yhteyttä, minä otan. Juuri tästä syystä ettei kiinnytä. Olet typerä kun annat miehen päättää. Sinä päätät ja panette vaan, ette hengaa muuten. Jos mies ei halua muuta niin särjet sydämesi. Lopeta suhde tai ehdota seurustelua?
Kysy seuraavan kerran hyvällä hetkellä: Voisikohan meistä tulla jotain enemmänkin? Tykkään susta enemmän kuin luulinkaan.
Miksi se ikäero parisuhteen tekisi hankalaksi, kun kerran panosuhdekin onnistuu? Vai onko jommallekummalla vielä aikeita lisääntyä joskus, ja toinen on siihen liian vanha?
Kysy mieheltä suoraan, voisiko teillä olla ihan oikea suhde. Jos miehen mielestä ei, niin unohda koko mies, särjet vain sydämesi.
Tulkaa nyt joku sanomaan jotain. Vaikka että pi**un perässä se on. Tapaamisia on ollu myös täysin ilman seksiä.
Nyt oli kavereidensa kanssa mökkireissulla ja mä laitoin, että pitäkää hauskaa ja palataan reissun jälkeen linjoille.
Sieltäkin laitteli viestiä ja kuvia ja toivoteltiin hyvät yöt ja huomenet niin ku joka päivä.
Oon menossa hänen luo perjantaina. Oonko vaan hiljaa vai sanonko jotain?
(ja pilaan sillä koko jutun)