Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein jälleen kerran kuuluisaa liha-makaroonilaatikkoani. On muuten hyvää!!

Vierailija
15.07.2014 |

Täytyy myöntää, että missään, ikinä, koskaan, en ole syönyt niin hyvää makaroonilaatikkoa, kuin omatekemäni ;)

On hyvää!!

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 12:04"]

Minä puolestani nautin elämästäni sen aikaa kun täällä pallon päällä keikun, vaikka sit muutaman vuoden vähemmän.

[/quote]

Tulee surku sun puolesta, kun kuvittelet näköjään liharuuan olevan jotain herkkua :( Et kai koskaan ole saanut oikeasti hyvää ruokaa.

Vierailija
42/58 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 12:06"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 11:54"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 11:47"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 11:39"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 11:32"]

En käytä maitoa ollenkaan, mutta kunnon kermaa kylläkin, sekä kananmunia. Sitten tietysti mausteita, jotka tekevät lopullisen silauksen ;) Juustoakin löytyy.

-ap-

[/quote]

Jos tekee noin epäterveellistä ruokaa (makaronia, lihaa, kermaa, munia, juustoa) eikö voisi saman tien tehdä jotain oikeaa herkkua, kuten sisäfilepihvejä ja kermaperunoita?

[/quote]

Eihän tossa ole muuta epäterveellistä kuin makaroni.

[/quote]

Liha aiheuttaa syöpää ja maitotuotteidenkin eläinrasva tukkii suonet, liiallinen proteiininsaanti irrottaa kalsiumin luista ->osteoporoosi, kananmuna nostaa kolesterolia...

[/quote]

Huumorin kukka on kaunein kukka!  (vai oletko oikeesti tosissasi?)

[/quote]

Kyllä. Perehdypä ravitsemukseen, jos välität lapsistasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka muuten syön mieluiten täysjyväpastaa, liha-makaronilaatikko on vaan pakko tehdä valkoisesta pastasta tai muuten se ei maistu miltään vaikka sitä kuinka ja millä maustaisi...

Vierailija
44/58 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puolestani nautin elämästäni sen aikaa kun täällä pallon päällä keikun, vaikka sit muutaman vuoden vähemmän.

[/quote]

Elämästä nauttii eniten terveenä sen ajan, kun täällä pallon päällä keikkuu :) Minusta ainakin olisi ikävää viettää tätä ainutlaatuista aikaa pallolaajennusjonossa tai syöpähoidoissa, mutta kukin tyylillään.

Vierailija
45/58 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 12:09"]

[/quote]

Tulee surku sun puolesta, kun kuvittelet näköjään liharuuan olevan jotain herkkua :( Et kai koskaan ole saanut oikeasti hyvää ruokaa.

[/quote]

Mikä on hyvää ruokaa?

Vierailija
46/58 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 12:09"]

[/quote]

[/quote]

Hohhoijaa... Määrittele sinä sitten hyvä ruoka ja julista sitä oman pään pyhää totuutta kuten evankeljumia.

Vierailija
47/58 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim Lappeenrannan torilla vanhukset kehuskelevat itseään juuri ap:n tyyliin. Muualla en vastaavaan ole törmännyt.

Vierailija
48/58 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 12:10"]

En käytä maitoa ollenkaan, mutta kunnon kermaa kylläkin, sekä kananmunia. Sitten tietysti mausteita, jotka tekevät lopullisen silauksen ;) Juustoakin löytyy.

-ap-

[/quote]

Jos tekee noin epäterveellistä ruokaa (makaronia, lihaa, kermaa, munia, juustoa) eikö voisi saman tien tehdä jotain oikeaa herkkua, kuten sisäfilepihvejä ja kermaperunoita?

[/quote]

[/quote]

Liha aiheuttaa syöpää ja maitotuotteidenkin eläinrasva tukkii suonet, liiallinen proteiininsaanti irrottaa kalsiumin luista ->osteoporoosi, kananmuna nostaa kolesterolia...

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Olen perehtynyt, sinä näköjään et.

Vierailija
49/58 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaronilaatikko on herkkua kunnon ketsupin kanssa. Nuo terveyshörhöilijät ovat takuulla pentna vetäneet sitäkin naamariinsa, mutta nyt jonkun gurun myötäilemänä pitävät kaikkea epäterveellisenä.

Vierailija
50/58 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 12:15"]

-ap-

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tarkoitatko perehtymisellä nyt Valion ja MTK:n propagandaa, joka vie ihmiset ennenaikaiseen hautaan?

Vierailija
51/58 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka muuten syön mieluiten täysjyväpastaa, liha-makaronilaatikko on vaan pakko tehdä valkoisesta pastasta tai muuten se ei maistu miltään vaikka sitä kuinka ja millä maustaisi...

[/quote]

Varsinainen taikasana se täysjyvä :)

Vierailija
52/58 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeesti väärinkäytät uniikki-sanaa. Sinun on täytynyt tehdä looraasi useita kertoja, että siitä voi muodostua käsite; mun kuuluisaa makaronilodjua. Siinä vaiheessa se ei ole mitenkään uniikkia!

Vierailija
53/58 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 12:17"]

Makaronilaatikko on herkkua kunnon ketsupin kanssa. Nuo terveyshörhöilijät ovat takuulla pentna vetäneet sitäkin naamariinsa, mutta nyt jonkun gurun myötäilemänä pitävät kaikkea epäterveellisenä.

[/quote]

Tarkoitatko, että ihminen ei saisi viisastua aikuisena?

Vierailija
54/58 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 12:05"]:D Te ootte ihan hassuja. Kauhea märinä, jos joku tekee joskus muka epäterveellistä ruokaa. Minulla on tapana kysyä myös lasten toiveita ja tehdä sellaista ruokaa, josta he eritoten pitävät. On meillä sitä sisäfilepihviäkin, salaatteja, keittoja ja kaikkien kauhuksi myös lasagneakin ;) 

Mutta joo.. en ollut tuo eka ap tuossa. Resepti on peruja mummoltani, jota olen itse vielä tuunannut lisää. Karjalan perukoilta resepti kotoisin. Samoin mummoni karjalanpaisti on ihan parasta. Aina kun sitä teen, saan kehuja. Teen siitä myös tuunattuja versioita eri lihoista ja kasviksista. Lapsieni ehdoton suosikki on karjalanpaistireseptistä tuunattu merimiespata.  Haudutan sitä tuntitolkulla uunissa ison padallisen ja lapset rakastavat sitä.

-ap-

[/quote]

mää teen parempaa ruokaa ku sä :) + sä vaan luulet et oot hyvä kun sun muksut ja mies siitä safkasta tykkää...

- chef

Vierailija
55/58 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 21:25"]

Onko se tehty lastensuojeluviranomaisten hyväksymällä tavalla, eli makaroni ja liha asetellaan vuokaan kerroksittain, eli missään nimessä ei saa aineksia sekoittaa keskenään tai tulevat hakemaan lapset huostaan?!

[/quote]

Pitää varmaan varalta tehä ilmotus, niin voivat tutkia :D

Vierailija
56/58 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tarkalleen ottaen viisastumista..Trendit vaihtuvat, ihminen pysyy samana.

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 12:19"]

[/quote]

Tarkoitatko, että ihminen ei saisi viisastua aikuisena?

[/quote]

Vierailija
57/58 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jokaisen tulisi syödä ainoastaan riistaa ja mieluummin itse saalistettua? Ja kerätä tietysti marjat ja sienet lisukkeeksi.

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 12:15"]

-ap-

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tarkoitatko perehtymisellä nyt Valion ja MTK:n propagandaa, joka vie ihmiset ennenaikaiseen hautaan?

[/quote]

Vierailija
58/58 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vastaan nyt kaikille tämän elämäntulkinnan arvostelijoille.

Pidän kaikenlaisista ruuista. Kunhan ne maistuvat hyvälle. Olen myös opetellut syömään joitain ruokia ja osasta niistä on tullut herkkuani. Syön ja pystyn syömään vaihtelevasti erilaista, siihen kyllästyy jos syö aina samaa. Minun mielestäni ihminen, joka ei pysty syömään jotain ruuaksi laitettua (normaalia) on jollain tapaa vajaa. Ja tämähän on vain minun oma mielipiteeni, johon minulla on kuitenkin täysi oikeus.

Eihän elämästä nauttiminen ole pelkästään syömistä, mutta yksi osa siitä (minulle). En ole ylipainoinen, eikä kolesteroliarvot huitele kovin korkealla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi